آیا می توان از کاشت مو برای کاهش سایز پیشانی استفاده نمود؟

0
do scars grow hair 300x196 - آیا می توان از کاشت مو برای کاهش سایز پیشانی استفاده نمود؟
آیا می توان از کاشت مو برای کاهش سایز پیشانی استفاده نمود؟

پیوند مو ( احیای مو یا کاشت مو) روشی مناسب برای آقایان و خانوم هاست. فرآیندی دائم ست که در آن فولیکول های مو در نواحی کم پشت و بی مو کاشته می شوند. کاشت مو سبب رفع تاسی مردانه و دیگر حالات بی مویی می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - آیا می توان از کاشت مو برای کاهش سایز پیشانی استفاده نمود؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - آیا می توان از کاشت مو برای کاهش سایز پیشانی استفاده نمود؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - آیا می توان از کاشت مو برای کاهش سایز پیشانی استفاده نمود؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کاشت مو در حالت بی حسی موضعی انجام می شود، البته در مواردی نیاز به بیهوشی دارد. در این روش فولیکول های مو از پس یا کناره های سر برداشت شده و در نواحی بی مو کاشته می شوند. جراحی کاشت مو معمولا با دسته ای از فلیکول ها که به شکل نواری انجام می شود، البته این نوار را به قسمت های ۱ تا ۴مویی برای کاشت تقسیم می کنند، که به این روش اف یو تی (FUT) نیز گفته می شود.

روشی دیگر برای کاشت مو با نام اف یو ای  (FUE)وجود دارد، که در این روش فولیکول ها در آن واحد از محل خود استخراج شده و به محل مورد نظر پیوند زده می شوند. در این روش هیچ زخمی ایجاد نمی شود، تنها در پس سر نقطه هایی از فولیکول های برداشت شده به جای می ماند. در صورت تراشیدن موهای این قسمت، این نقاط به چشم می آیند.

میانگین تعداد پیوندها به بیمار بستگی دارد، اما با این حال، بین ۱۰۰۰تا ۳۰۰۰تخمین زده شده است.

دوره ی نقاهت بستگی به وسعت محل پیوند دارد. اکثر بیماران درد خفیف و بیحسی را پس از عمل تجربه می کنند، که به راحتی با نسخه ی پزشک قابل درمان هستند. ریزش مو های کاشته شده در ماه اول و رویش مجددشان طبیعی ست. در عرض ۴ تا ۵ ماه موها در جای خود برای همیشه مستقر می شوند.

اگر نتایج پایانی باب طبع بیمار و پزشک نباشند، پزشک کاشت مجدد را به بیمار توصیه می کند. در صورت بروز هر گونه زخمی متخصص به رفع آن اقدام می کند.

سوال

آیا می توان از کاشت مو برای کاهش سایز پیشانی استفاده نمود؟

پاسخ متخصصین:

دکترآمیا پاراساد: ” محل های ریزش مو سر در خانم ها و آقایان کمی با یکدیگر متفاوتند. مثلا در آقایان ناحیه ی شقیقه ها و یا تاج سر ازریزش بیشتری برخوردار است. برای دانستن دلیل اصلی ریزش مو، از ناحیه ی بی مو نمونه ای تهیه کرده و مورد آزمایش قرار می دهند.

در فرآیند کاشت مو، پیوند ها از پشت سر گرفته می شوند. موفقیت در کاشت مو بستگی به ناحیه ی پیوند دهنده و پیوند گیرنده دارد. متاسفانه افرادی که مناسب این عمل نیستند توسط پزشکانی بی تجربه تحت درمان قرار می گیرند و صدمات غیر قابل جبرانی را متحمل می شوند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

در کاشت مو برخی از مو ها به دلیل خون ریزی، فشار خون بالا و تکنیک اشتباه در کاشت ریشه نمی گیرند. من شخصا زمانیکه دست به کاشت مو از پس سر به سمت جلوی سر می زنم، بسیار محتاط و بادقت عمل می کنم.”

دکتر ویلیام راسمن: ” کاهش اندازه ی پیشانی به دو روش انجام می شود. اول اینکه از فرآیند جراحی و کشیدن خط مو به سمت جلو استفاده می شود. دوم استفاده از کاشت مو و مشاهده ی نتایج در عرض ۶ تا ۷ ماه است. در آقایان ریزش مو از دهه ی بیست تا میانه ی دهه ی ۳۰ اتفاق می افتد و اگر در خانومی مانند آقایان تاسی در ناحیه ی پیشانی مشاهده شود، به کاشت مو در این ناحیه میپردازند.”

لینک منبع: اینجا کلیک کنید

گردآورنده: میترا کرمانیان

لطفا نظرات و تجربیاتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: