لیفت ابرو با تزریق بوتاکس: جوانتر دیده شوید

0
eye briow lift 300x199 - لیفت ابرو با تزریق بوتاکس: جوانتر دیده شوید
لیفت ابرو با تزریق بوتاکس: جوانتر دیده شوید

لیفت ابرو

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیفت ابرو با تزریق بوتاکس: جوانتر دیده شوید پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیفت ابرو با تزریق بوتاکس: جوانتر دیده شوید پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیفت ابرو با تزریق بوتاکس: جوانتر دیده شوید نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با بوتاکس ابرو ها را لیفت کرده و از شر خطوط ابرو خلاص شوید.

خطوطی که در اثر افزایش سن بوجود می آیند، ابتدا در اطراف چشم ظاهر می شوند_ بویژه در پایان دهه ی 20 و ابتدای دهه ی 30 زندگی. این خطوط در ابتدا عمیق نیستند که از آن ها به خطوط پا کلاغی یاد می شود. در این دوره ی زمانی، تغییر حالت پوست و افتادگی پلک احساس می شود.

ابروهای کمانی، چهره ای جذاب و جوان را بوجود می آورند. با افتادگی ابرو ها و پیشانی ، لایه های پوست، پلک بالا را می پوشانند و چهره را خسته و پیر نشان می دهند. بوتاکس پاسخ مناسبی به تمام این تغییرات پوستی است.

برای افتادگی شدید ابرو از جراحی های پلاستیک استفاده می شود. البته بوتاکس تنها از افتادگی شدید ابرو ها و پیشانی جلوگیری می کند ولی آن را به کلی رفع نمی کند.

دلیل افتادگی پیشانی و ابرو چیست؟

با افزایش سن، کلاژن موجود در بافت پوست از بین می رود. از آنجا که نقش کلاژن محافظت و سفت نگاهداشتن پوست است، با از دست دادن آن پوست شل و افتاده می شود.

ماهیچه های اطراف چشم نقش مهمی در افتادگی ابرو ها ایفا می کنند. زمانیکه اخم می کنیم، ماهیچه های اخم ( پروکروس و کوروگیتر) به سمت بینی کشیده می شوند و به افتادگی ابروها دامن می زنند. علاوه بر این ماهیچه های دو طرف پیشانی ، اطراف چشم، یا همان ابیکولاریس اکیولی با ادا و اصول در آوردن و لبخند زدن به سمت پایین کشیده می شوند، که در گذر زمان افتادگی و چین و چروک های عمیقی ایجاد می کند.

بوتاکس چگونه موجب لیفت ابرو می شود؟

بوتاکس به ماهیچه های ابرو و پیشانی استراحت می هد و آن ها را بی حس می کند. وقتیکه بوتاکس به ماهیچه های اخم تزریق می شود، از کشیده شدن آن ها به سمت بینی جلوگیری می کند، پیشانی بالا می رود و خطوط اخم به حداقل می رسند.

هنگامیکه بوتاکس به ماهیچه های جانبی بالا در پیشانی و چروک های پا کلاغی اطراف چشم تزریق می شود، ماهیچه ها بیحس می شوند و بالا می مانند.

دو ماهیچه ی بزرگ جلوی پیشانی که با فرانتیل نیز شناخته شده هستند، وظیفه ی بالا کشیدن پیشانی را بر عهده دارند. حال با بی حس شدن ماهیچه های اخم و خطوط پا کلاغی، این ماهیچه وارد عمل می شود و پیشانی را خود به خود لیفت می کند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

Frown botox 300x128 - لیفت ابرو با تزریق بوتاکس: جوانتر دیده شوید
ماهیچه های اخم

آیا تزریق بوتاکس دردناک است؟

تزریق صحیح بوتاکس بی درد است. البته از کرم های بی حس کننده و کمپرس یخ هم قبل از تزریق استفاده می شود.

آیا تزریق بوتاکس ایمن است؟

تزریق بوتاکس سال ها پیش تایید شده است، اما نکته ای که باید به آن توجه نمود تکنیکی است که پزشک متخصص در تزریق استفاده می کند. اگر از با تجربه بودن پزشک اطمینان دارید، پس نگران نباشید!!!

عوارض احتمالی این روش کدامند؟

عوارض بوتاکس نادر هستند مگر در2درصد از بیماران حساس، که ایجاد سر درد و تب می کند. البته افتادگی شدید پلک که باز هم بسیار نادر است، از دیگر عوارض این روش محسوب می شود.

یادآور می شویم که قبل از تزریق بوتاکس حتما به پزشک مورد اعتماد و با تجربه ای مراجعه کنید.

لینک منبع: https://dermahealthinstitute.com/article/lift-eyebrow-botox-get-rid-frown-lines/

گردآورنده: میترا کرمانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: