جوان‌سازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل و چربی

0

hand rejuvenation left 1 300x198 - جوان‌سازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل و چربی

هم‌زمان با افزایش سن، میزان چربی‌های دست کاهش یافته و پوست نازک می‌شود. درنتیجه استخوان‌ها و رگ‌های دست برجسته به نظر می‌رسند. ظهور لکه‌های قهوه‌ای و چین‌وچروک‌ها ظاهر دست را تغییر می‌دهند. به‌طورکلی جوان‌سازی مجدد دست نیاز به دو فراینده کلیدی دارد: جوان‌سازی پوست و بازسازی حجم ازدست‌رفته.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - جوان‌سازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل و چربی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - جوان‌سازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل و چربی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - جوان‌سازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل و چربی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تکنیک‌های مختلفی برای بازگرداندن حجم ازدست‌رفته و بخشیدن طراوت و نشاط مجدد پوست دست وجود دارد(جوان سازی پوست دست) که در صورت استفاده از آن‌ها، علائم پیری از دستان شما برطرف می‌شوند. جوانسازی پوست دست با استفاده از تزریق ژل و چربی روزبه‌روز محبوبیت بیشتری پیداکرده است، چرا که ظاهر پوست جوان‌تر شده و حجم آن افزایش می‌یابد. چین‌وچروک‌های آن به حداقل ممکن رسیده و رگ‌های برجسته آن پنهان می‌شوند. ژل‌های تزریقی حاوی موادی هستند که تولید کلاژن‌ها پوست را تحریک می‌کنند. درنتیجه حجم پوست به‌طور مؤثری افزایش‌یافته و در طولانی‌مدت کیفیت پوست افزایش می‌یابد. مطالبی که راجب تزریق ژل و چربی در این مقاله گفته می‌شود، می‌تواند شامل اعضای دیگر نیز باشد، فقط آن‌ها را مختص به دست‌ها در نظر نگیرید.

نکته مهم در تزریق چربی پشت دست توجه به حفظ کارایی دست و عدم آسیب دیدگی تاندون ها و اعصاب این ناحیه است (اعصاب و تاندون ها کاملا سطحی و در معرض آسیب های جراحی می باشند) جراح باید با آناتومی ناحیه دست و محل قرارگیری اعصاب و تاندون ها و عضلات ظریف آن کاملا آشنا باشد.

تکنیک تزریق چربی دست

 

بعد از آماده سازی چربی، پشت دست به طور کامل از ناحیه مچ بی حس شده و از طریق 1 الی 2 برش کوچک یک میلی متری لایه نازکی از چربی در فضاهای پشت دست، مابین رگ ها و تاندون ها و مناطق خالی شده از چربی به خصوص بین انگشت شست و انگشت اشاره، کناره انگشت کوچک و فضای استخوانی پشت دست تزریق می شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: