تناسب اندام مادر بعد از زایمان

0

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 165

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 169

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 170

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 203

Notice: Undefined index: rate in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 210

Warning: A non-numeric value encountered in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in /home/zibaanir/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 213

13820496672867 300x208 - تناسب اندام مادر بعد از زایمان

ورزش و رژيم غذايي مناسب براي مادراني که نوزاد خود را شير مي دهند ضروري است. خانم هايي که از مشکل اضافه وزن خود رنج مي برند، مي توانند در دوران شيردهي نيز براي کاهش وزن برنامه ريزي کنند. البته شيردهي، به کاهش وزن خانم ها و رسيدن به تناسب اندام کمک مي کند و معمولا خانم ها پس از 6ماه شيردهي، البته اگر تغذيه مناسبي هم داشته باشند مي توانند به وزن خود در زمان قبل از بارداري برسند. البته متذکر مي شويم در صورتي که پرخوري نکنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تناسب اندام مادر بعد از زایمان پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تناسب اندام مادر بعد از زایمان پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تناسب اندام مادر بعد از زایمان نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اين سؤال مطرح است که زناني که دوران شيردهي خود را سپري مي کنند چه اقدامي انجام دهند که نه در دوران شيردهي آن ها خللي وارد شود و نه دچار اضافه وزن گردند. هم چنين تناسب اندام خود را از دست ندهند؟ در پاسخ بايد گفت که اين دسته از خانم ها نبايد رژيم غذايي سخت و غير اصولي بگيرند. تنها کاري که زنان شيرده براي داشتن يک رژيم غذايي مناسب بايد انجام بدهند تا نه در شيردهي آن ها اختلال ايجاد شود و نه وزن و تناسب اندامشان به هم بخورد اين است که از رژيم غذايي کم چرب استفاده کنند و از مصرف تنقلات پر کالري و فاقد ارزش غذايي مانند چيپس، نوشابه، شيريني، گوشت پرچرب و لبنيات پرچرب پرهيز کنند و سعي نمايند در برنامه غذايي روزانه خود ميوه و سبزي جات فراوان، غلات سبوس دار، گوشت کم چرب و لبنيات کم چرب بگنجانند. جالب است بدانيد که نتايج يک مطالعه جديد نشان مي دهد خانم هاي چاق مي توانند در اين دوران با کاهش مصرف شيريني، شکلات و غذاهاي حاضري به کاهش وزنشان کمک کنند. در عين حال 45 دقيقه پياده روي روزانه، 4 روز در هفته، گام مؤثري براي رهايي از اضافه وزن خانم ها در دوران شيردهي است. براي اين که ماهيچه هاي شل شده و کشيده شکم، محکم و سفت شوند بايد برخي ورزش هاي خاص و تکرارشونده انجام شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: