نشانه هایی که حاکی از شل شدن واژن است!

0
300x175 - نشانه هایی که حاکی از شل شدن واژن است!
نشانه هایی که حاکی از شل شدن واژن است!

اکثر بانوان در همه جای دنیا از موضوع شل شدگی و افتادگی مهبل (واژن) در زندگیشان رنج می برند و این نگرانی منجر به اقدام آن ها برای برطرف کردن این مشکل می شود. آن ها نمی توانند لذت جنسی را کامل درک کرده و به علت کاهش اصطحکاک بین واژن و آلت تناسلی مرد نمیتوانند به ارگاسم برسند. برای رسیدن به اوج لذت جنسی و بازگشت اعتماد به نفس رفته بانوان در این مقاله به بررسی نکاتی می پردازیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - نشانه هایی که حاکی از شل شدن واژن است! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - نشانه هایی که حاکی از شل شدن واژن است! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - نشانه هایی که حاکی از شل شدن واژن است! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دلایل شل بودن واژن متعدد است اما بزرگ ترین مقصر و مجرم عمل زایمان است.

این یک قانون کلی نیست اما بیشتر بانوان پس از یک زایمان شانس تضعیف واژن خود را بیشتر می کنند.

عفونت استرسی ادرار :

اکثریت قریب به اتفاق زنانی که تنگی واژن خود را از دست داده اند، می توانند دچار نشت ادرار یا بی اختیاری استرسی ادرار می شنود. این بیماری شرم آور، باعث از دست رفتن کنترل عضلات انتشار دهنده ی ادرار می شود. با افزایش تدریجی سن، یائسگی، زایمان، پایین بودن سطح استروزن، صدمه به مجرای پیش آب در مواردی ورزش و ژنتیک و جراحی لگن، عضلات لگن می تواند تضعیف شود و این بیماری را به وجود آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

چاقی، ادرار بیش از حد به علت دیابت، سرفه های مکرر و عفونت های ادراری نیز می تواند از عوامل به وجود آمدن عفونت استرسی ادرار باشد.

نگران نباشید، به آرامی انگشت اشاره ی خود را به مهبل لغزش دهید و لابیا را لمس کنید. سپس از انگشت وسط برای ارزیابی تنگی واژن استفاده کنید (به جای یک انگشت از دو انگشت استفاده کنید)

اگر انگشت چهارم (حلقه) را هم اضافه کرده و باز چیزی حس نمیکنید به احتمال زیاد دچار شل شدگی واژن هستید. خوشبختانه هنوز راهکارهایی برای دوباره سفت کردن آن وجود دارد. صبر نکنید تا وازنتان شل شود. امروز اقدام کنید.

عدم ایجاد حساسیت با اشیا کوچک :

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

هنگامی که با دخول آلت هنگام نزدیکی احساس رضایت نمی کنید،هیچ گاه از اجسام بزرگ برای ارگاسم استفاده نکنید. این مساله می تواند به افزایش میل جنسی شما کمک کند، اما در دراز مدت وضعیت را بدتر می کند و راه حل مشکل شما نمی باشد.

بسیاری از افراد برای پیدا کردن راهکارهای خانگی هراس دارند زیرا که فکر میکنند که بدنشان لطمه می بیند.

بله! درست فکر میکنند راهکارها یا داروهای خانگی در صورتی که درست به کار گرفته نشوند می توانند آسیب زننده باشند.

چگونه می توانم واژنی تنگ داشته باشم؟

راه های بی شماری برای تنگ کردن واژن وجود دارد. بساری از افراد از درمان های جراحی و بسیاری از راهکارهای خانگی استفاده می کنند.جراحی گران، تهاجمی و خطرناک است. راهکارهای به مراتب آسان تری برای به دست آوردن جوانی واژن وجود دارد.

چرا دیواره های واژن دچار کشیدگی می شود؟

هنگام تولد (زایمان) کانال گردن رحم خود را باز می کند تا به نوزاد اجازه ی خارج شدن دهد و برای بازگشت به مرحله ی قبل زمان می برد،اما گاهی با گذر زمان برگشت به مرحله ی قبل امکان پذیر نمیباشد. بیشتر زنان سن بالا که زایمان می کنند دچار این مشکل می شوند.

گیاهان دارویی :

_ انگور فرنگی : انگور فرنگی یکی از فرآورده های دارویی خانگی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد. آن را بجوشانید و محلول ایجاد شده را به صورت منظم به فرج بمالید. این کار قدرت، نرمش و کشش به دیواره مهبل می دهد. بعد از چند هفته خاصیت ارتجاعی و استحکام به واژن بر می گردد.

_ صفرا و بلوط : این دو سبزی هم گیاهانی هستند که همان اثر را دارند. این دو سبزی غنی از قابض کننده هایی هستند که می توانند بازگرداننده ی قابلیت ارتجاعی (نرمش) عضلات باشند.

_ آبلیمو : استفاده از آبلیمو نیز در تنگ کردن واژن موثر است اما استفاده از آن می تواند خطرناک هم باشد. زیرا ممکن است PH کانال واژن را تغییر دهد. به خاطر اسید سیتریک موجود در این میوه می تواند خطر خاص STI (عفونت های جنسی قابل انتقال) را افزایش دهد.

_ سرکه سیب : این روش از زمان رم باستان و زمان قرون وسطی به عنوان یک ضد عفونی کننده در درمان بیماری ها استفاده میشود. سرکه ی سیب در کابینت آشپزخانه ی هر زنی هست! به حمام بروید، مقداری سرکه سیب در وان ریخته، کرم سفت کننده ی واژن یا ژل شست و شوی بانوان را به آن بیفزایید و با آن حمام کنید.

3 300x212 - نشانه هایی که حاکی از شل شدن واژن است!
نشانه هایی که حاکی از شل شدن واژن است!

مقالات بعدی ما را در این موارد دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: