رفع گودی زیر چشم – رفع گودی زیر چشم با عمل جراحی و بدون عمل جراحی .

0

رفع گودی زیر چشم

هیچ کس پف زیر  چشم و حالت گودی زیر چشم  را دوست ندارد. این حالت  باعث می شوند ما خسته و مریض تر از آنچه ما واقعا هستیم و اغلب آنها با خواب بیشتر و رژیم غذایی بهتر بهتری را به همراه دارد. خوشبختانه، بیش از یک راه برای از بین بردن حالت گودی زیر چشم  وجود دارد. برای نمونه جراحان چشم پزشکی و زیبایی، ما به بیماران منطقه فیلادلفیا کمک کرده اند  و بیش از 25 سال است مسئله پف چشم و گودی زیر چشم در این بیماران حل شده است گودی  زیر چشم معمولا یک نگرانیمربوط به موارد زیبایی است  و نیازی به درمان خاصی ندارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - رفع گودی زیر چشم - رفع گودی زیر چشم با عمل جراحی و بدون عمل جراحی . پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - رفع گودی زیر چشم - رفع گودی زیر چشم با عمل جراحی و بدون عمل جراحی . پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - رفع گودی زیر چشم - رفع گودی زیر چشم با عمل جراحی و بدون عمل جراحی . نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر نگران ظاهر شدنگودی و پف در  زیر چشم خود  هستید، درمان های پزشکی و جراحی در دسترس هستند. درمان ممکن است با بیمه درمانی پوشش داده نشود، اگر تنها به منظور بهبود ظاهر شما انجام می شود.

در این مقاله، ما در مورد علل عمده گودی زیر  چشم و نیز نحوه درمان آنها بحث خواهیم کرد. شما خواهید دید که ما از دو روش برای درمان گودی زیر چشم استفاده می کنیم: پرکننده های پوستی  که یک روش غیر جراحی است  و یک نوع جراحی پلک های پایینی که ما با آن “جراحی رفع گودی چشم” می نامیم .

دلایل ایجاد گودی زیر چشم چیست ؟

حالت پف آلود چشم  – به دلیل وجود تجمع چربی در ناحیه زیر چشم ممکن است برداشتی از خستگی و یا حالت رخوت در صورت برای مخاطب شما ایجاد شود. این حالت پف آلودی که  در زیر چشم دیده می شوند  به خواب و یا آلرژی وابسته نیستند به علت پرولاپس چربی پلک پایین هستند.چربی پرولاپس به عنوان چربی مداری نامیده می شود.این بر اساس این واقعیت است که چشم در فضا به نام مدار می نشیند و این فضا در محفظه چربی دارد.برای بهبود ظاهر کیسه های زیر چشم، چربی ممکن است برداشته  شود،  یا به قسمت دیگری انتقال یابد و یا در یک جا جمع  شود.

برای درک چگونگی درمان  پف  های  زیر چشمی و رفع گودی زیر چشم ، در ابتدا لازم است بدانید دلایل ایجاد گودی زیر چشمی چیست. عوامل متعددی وجود دارد که باعث می شود کسی دچار گودی زیر چشم شود  و و چندین عامل وجود دارد که به طور همزمان باعث ایجاد گودی زیر چشم می شود. شایع ترین علت ایجاد گودی زیر  چشم، از بین رفتن بافت چربی در گونه های فوقانی است، درست زیر کیسه های چشم است .این بافت چربی که در زیر پوست قرار دارد، در سراسر صورت نیز  وجود دارد.

هرچه سن شما بالاتر می رود ، این مسئله بیشتر خود را نشان می دهد و این حالت ” پف آلود ” بیشتر رو ی گونه ها و زیر چشم شما پدیدار می شود. در نتیجه این حالت افتادگی چشمان شما به شکل درشت تر و با حالت گودی بیشتری نشان داده می شوند با ایجاد کیسه های چربی زیر آنها که به چشم شکل پف آلود می دهند. یکی دیگر از دلایل اصلی حالت گودی زیر چشم ، تضعیف سپتوم (دیواره )  مداری زیر چشم  است.سپتوم مداری یک غشاء است که مسئول “نگه داشتن ”  چربی زیر چشم  ، جایی که چربی در پوست پخش می شود ، می باشد.

پیر شدن به شکل  طبیعی می تواند موجب تضعیف سپتوم مداری شود و چربی موجود در  آن را  به سمت بیرون متورم شده و حالت گود ی زیر چشم  و پف آلود به ظاهر چشم بدهد.

روش های غیر جراحی برای درمان گود ی زیر چشم 

در روش غیر جراحی ،پرکننده های پوستی معمولا انتخاب مناسبی برایرفع گودی زیر  چشم بدون نیاز به عمل  جراحی می باشند.پرکننده های پوستی ژل تشکیل شده از ماده ای به نام اسید هیالورونیک است که ماده ای است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود که می تواند حجم باقیمانده (یا حجم جدید) را به بافت نرم صورت بازگرداند.

درمان های مختلف چین و چروک برای بهبود ظاهر پوسته زیر چشم استفاده می شود. این شامل لایه برداری از لیزر، لایه برداری های شیمیایی و پرکننده ها است که ممکن است پوست را تسخیر کند، پوست را سخت تر کرده و ظاهر پف آلود  زیر چشم را جوان سازی کند.

در مورد بیمارانی که شکل گودی زیر چشم آنها با حالت افتادگی گونه همراه است ، پر کننده های پوستی می تواند حالت صاف شدن پوست را برای این موضوع ترمیم و بازسازی کند. بنا بر این ظاهرا ً با این کار گودی زیر چشم نیز از بین می رود. برخی از بیماران با چربی بیش از حد زیر چشم می توانند از این درمان نیز بهره ببرند، بسته به نوع آناتومی صورت آنها دارد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

در اینجا در مطب دکتر Swartz و دکتر کوهن، ما اغلب از یک پرکننده به نام Voluma برای این درمان استفاده می کنیم، اگرچه ما نیز از Restylane و / یا دیگران در شرایط خاص استفاده می کنیم.

 

چشم - رفع گودی زیر چشم - رفع گودی زیر چشم با عمل جراحی و بدون عمل جراحی .

Voluma حد فاصل چشم و گونه را برای رفع حالت گودی و افتادگی زیر چشم تقسیم بندی می کندحالت گودی و پف زیر چشم در  پلک پایین این بیمار با صاف کردن انتقال از گونه ها به پلک های پایین با Voluma و Restylane Silk از بین رفته است.

2 - رفع گودی زیر چشم - رفع گودی زیر چشم با عمل جراحی و بدون عمل جراحی .

پس از درمان غیر جراحی گودی زیر چشم ، اکثر بیماران می توانند در همان روز یا روز بعد به کار خود بازگردند.بعضی از بیماران ممکن است حساسیت، قرمزی و / یا تورم در طی 7-10 روز اول پس از درمان داشته باشند، اما این موضوع  کمتر رایج است.

از بین بردن گودی زیر چشم با روش جراحی 

برای بیمارانی  که حالت  گودی زیر چشم آنهاناشی از التهاب یا چربی بیش از حد زیر چشم هستند، دکتر. کوهن و سوارزز معمولا یک روش جراحی برای خلاص شدن از پف و رفع گودی زیر چشم  توصیه می کنند.

در روش  جراحی  گودی زیر چشم و حالت پف آلود ، پزشکان چربی را در زیر چشم برداشته وجهت رفع گود ی زیر چشم میزان چربی را تنظیم می کنند. برخی از بیماران همچنین از برداشتن پوست اضافی زیر چشم در طی این روش بهره مند می شوند.

3 - رفع گودی زیر چشم - رفع گودی زیر چشم با عمل جراحی و بدون عمل جراحی .

این بیمار عمل جراحی پلک پایین را انجام داد تا حالت گودی زیر چشم او را برطرف شده  و جراحی پلک های بالایی را برای درمانحالت پف آلود و پژمردگی پلک  انجام دهد.

4 - رفع گودی زیر چشم - رفع گودی زیر چشم با عمل جراحی و بدون عمل جراحی .

یک بلفاروپلاستی خفیف و پر کننده های برای  پلک پایین تر حالت گودی زیر چشم  را از بین می برد.اکثر بیماران یک هفته بعد از عمل جراحی رفع گودی  چشم اکثریت فعالیت های طبیعی را از سر می گیرند.بهبودی کامل معمولا چهار تا شش هفته طول می کشد و بستگی به سرعت بهبود طبیعی بدن شما دارد و اینکه چگونه  دستورالعمل های پس از عمل جراحی را رعایت کنید.

مشاوره قبل از عمل رفع گودی زیر چشم 

بیشتر بیماران از سراسر جهان به عمل جراحی زیبایی به خصوص جراحی   پلک پایین تر برای بهبود ظاهر خسته و نگاه پف آلود خود می باشند .جراحی لیفت چشم و یا بلئوفراپلاستی پلک پایین تر برای از بین بردن حالت گودی زیر  چشم، چروک پوست وتقویت  بافت از قسمت زیرین چشم انجام می شود.

مشاوره با جراح زیبایی بهترین راه برای تعیین اینکه آیا شما نیاز به پرکننده های پوستی  دارید یا جراحی برای رفع گودی زیر  چشم برای شما لازم است.جراحان مختلف ممکن است نظرات متفاوت در مورد بهترین روش برای درمان شما داشته باشند، بنابراین مهم است که جراح با تجربه ای را پیدا کنید که بتوانید به راحتی به او اعتماد کنید.

در طول مشاوره قبل از عمل ما به نگرانی های شما در مورد گودی و حات پف آلود زیر  چشم توجه می کنیم، چگونگی ایجاد پف و گودی  را تعیین می کنیم و با شمامشاوره می کنیم تا تصمیم بگیرید که یک برنامه درمان مناسب با نیازهای منحصر به فرد و آناتومی به چه  صورت باشد.

ما تصاویری را از  قبل و بعد ازعمل بیماران مبتلا به عارضه گودی زیر چشم  به شما نشان خواهیم داد و به شما در مورد این روش اطلا عاتی می دهیم  تا بدانید چه انتظاری می توانید از این عمل داشته باشید.

اگر شما  از پرکننده های پوستی را برای رفع گودی زیر چشم خود استفاده کنید ،ممکن است انتخاب کنید که درمان در همان زمان  مشاوره انجام دهید.این درمان معمولا فقط 15 تا 30 دقیقه طول می کشد. اگر جراحی برای رفع گودی  چشم شما بهترین عمل باشد، شما می توانید گزینه ای را برای برنامه ریزی در پایان مشاوره یا بعد از آن داشته باشید.با این حال، در عمل ما هرگز تحت فشار قرار نگرفتن بیمار موضوع مورد نظر ما نیست.هنگامی که آپیشنهاد به شما برای رفع گودی زیر  چشم می شود، شما ممکن است بیش از یک گزینه برای درمان داشته باشد.

شل شدگی پوست – بسیاری از مردم نگران هستند که پس از کشیده شدن زیر گودی و حفره ها ی  زیر چشم، پوست شل خواهد شد.بسته به میزان اتکاء  پلک پایین، به پوست سست  این مسئله می تواند در همان زمان مورد توجه قرار گیرد.

 

استفاده از دارو 

اگر  شما فکر می کنید در رابطه با موضوع گودی زیر چشم  شما به علت آلرژی ایجاد می شود، از پزشک خود در مورد داروهای آلرژی  و تجویز  آن بپرسید.

شیوه زندگی و درمان های خانگی برای درمان گودی زیر چشم 

این روش ها به شمتا کمک خواهد گرد تا حالت گودی زیر چشم خود را کاهش دهید :

استفاده از کمپرس یخ. با دستمال مرطوب پاک با آب سرد. در حالی کهروی تخت نشسته اید آن را  را روی پوست و زیر و اطراف چشم خود را چند دقیقه با استفاده از فشار کم استفاده کنید.

قبل از خواب استفاده از مایعات را محدود کنید  و نمک را در رژیم غذایی خود حذف کنید.این باعث می شود که مایعات  دیگر در زیر چشم باقی نمانند که باعث ایجاد گودی در زیر چشم شوند.

از سیگار کشیدن جدا خودداری کنید. مصرف سیگار حالت پف آلود و گودی زیر چشم شما را بیش از قبل تشدید می کند.

برای رفع گودی زیر چشم بهتر است ، به اندازه کافی بخوابید. در مورد افراد جوان حدود هفت تا نه ساعت خواب برای کاهش گودی زیر چشم کافی است.

در هنگام خواب سر خود را بالا بگیرید. این کار  ممکن است با  کمک و اظافه کردن یک  بالش و یا استفاده از تشک شما امکان پذیر باشد.بهتر است سر شما حدود پنج اینج با تخت خواب شما فاصله داشته باشد. این کار باعث می شود که چربی کمتر یدر زیر پوست شما  جمع شود و از حالت گودی چشم شما تا حدود زیاد ی کاسته شود.

علائم آلرژی زا را برای خود کم کنید. در صورت امکان از استفاده از  آلرژن ها اجتناب کنید داروهای ضد آلرژی را امتحان کنید.در صورت بروز آلرژی در چشم خود به دلیل  وجود  واکنش های زیر  و حساسیت چشم به  رنگ مو، صابون، لوازم آرایشی و یا سایر آلرژن ها، درباره استراتژی های  و به جهت پیشگیری از این موارد با پزشک خود صحبت کنید.

از لوازم آرایشی استفاده کنید. اگر می خواهید گودی زیر چشم و پف زیر  چشم خود را مخفی کنید، سعی کنید از آرایش استفاده کنید.

آمادگی برای عمل 

آماده سازی یک لیست از سوالات به شما کمک خواهد کرد که بیشترین وقت خود را با پزشک خود داشته باشید. در مورد موضوع گودی زیر چشم، بعضی از سوالات اساسی برای درخواست پزشک خود عبارتند از:

علت  ابتلای من به گودی زیر چشم چیست؟

آیا وضعیت من در مورد گودی زیر چشم موقت است  یا مزمن به نظر می رسد؟

شما به عنوان پزشک کدام یک از انواع درمان ها را برای  درمان عارضه گودی زیر چشم به من پیشنهاد می کنید ؟

هزینه درمان چقدر است ؟ آیا این هزینه شامل پوشش بیمه ای نیز می شود ؟

نتایجی که من باید بعد از عمل انتظار داشته باشم کدام است ؟

چه اقدامای را باید در منزل برای بهتر شدن اوضاع انجام بدهم ؟

تا چه مدتی پس از عمل باید به پزشک مراجعه کنم و موارد را پیگیری کنم ؟

اگر سوال دیگری نیز به ذهن شما می رسد از پرسیدن آن دریغ نکنید.

از پزشک خود چه انتظاراتی باید داشته باشید ؟ 

پزشک ممکن است تعدادی سوال از شما بپرسد که این موارد شامل :

چه موقع برای اولین بار احساس کردید زیر چشم شما پف آلود است یا حالت گود رفته دارد ؟

آیا این علائم ادامه داشت یا به شکل موقتی برای مدت کوتاهی بود ؟

برای بهتر شدن این علائم و رفع دائمی گودی زیر چشم  چه اقداماتی انجام دادید ؟

زمانی که علائم شما بد تر شد چه کار کردید ؟

به طور خلاصه می توان گفت عمل رفع گودی زیر چشم اگرچه عمل ساده ای ممکن است به نظر برسد اما بهتر است قبل از انجام این کار به دلیل وجود حساسیت خاص مربوط به عضو یمانند چشم تمام موارد لازم اعم از انتخاب جراح با تجربه و کلینیک مناسب برای این کار اتخاذ شود.

برای کسب اطلا عات بیشتر و آگاهی  از مراکز پوست مو و زیبایی  اینجا کلیک کنید. 

محقق و مترجم : مریم طباطبائی  

منبع : 

منبع :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: