جراحی زیبایی سینه- مهمترین نکاتی که باید قبل از جراحی زیبایی سینه دانست!

0

جراحی زیبایی سینه

در مقالات گذشته در رابطه با جراحی پلاستیک و انواع آم مطالب را بیان کردیم. در ادامه این مطالب به جراحی زیبایی سینه می پردازیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - جراحی زیبایی سینه- مهمترین نکاتی که باید قبل از جراحی زیبایی سینه دانست! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - جراحی زیبایی سینه- مهمترین نکاتی که باید قبل از جراحی زیبایی سینه دانست! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - جراحی زیبایی سینه- مهمترین نکاتی که باید قبل از جراحی زیبایی سینه دانست! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

افزایش حجم پستان  و عمل زیبایی پستان با استفاده از ایمپلنت های سینه می تواند به اندازه طبیعی و شکل به سینه را برای نتایج جوان تر و طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرد.جراحی زیباایی سینه، یا نام دیگر آن ماموپلاستی،  یک روش جراحی است که هدف آن افزایش شکل اندازه، به طورکامل سینه است. جراح سیلیکون، نمک یا جایگزین کامپوزیت ایمپلنت را در زیر ماهیچه های سینه یا بافت پستان قرار می دهد. ایمپلنت به طور متوسط بین 7 تا 12 سال است. انجمن آمریکایی جراحان پلاستیک (ASPS) خاطرنشان می کند که در سال 2015، 279،143 روش ارتقاء پستان در ایالات متحده وجود دارد.

جراحی زیبایی پستان یک روش جراحی است که حجم و اندازه آن را به سینه ها اضافه می کند و باعث می شود که ظاهر شادتر، تیزهوش و طبیعی ظاهر شود.افزایش حجم  پستان باعث سینه های کامل می شود و می تواند در اصلاح به  حالت نامتقارن  بودن در سینه ها کمک کند، در نتیجه سینه هایی که با ظاهر طبیعی ملایم تر، قوی تر و تیز تر می شوند.

تقویت پستان یکی از پرطرفدارترین روشهای زیبایی زنان است. بسیاری از زنان در عمل جراحی پستان افزایش می یابند تا حجم را افزایش دهند و ظاهر کلی سینه ها را افزایش دهند. به دلیل پیری، افزایش وزن و از دست دادن، نسبت طبیعی بدن، تغییر شکل یا آسیب، برخی از زنان مایلند که ظاهر، اندازه و شکل سینه خود را افزایش دهند.

استفاده از ایمپلنت 

ایمپلنت های سینه بدون چربی می توانند برای زنان که  با سینه های کوچک متولد شده اند به طور طبیعی و کسانی که مایل به افزایش اندازه سینه از طریق ایمپلنت های بدون پستان بدون سینه می باشند، بمناسب هستند. علاوه بر این، افزایشر حجم پستان بدون زحمت و درد  می تواند تقارن را به سینه های نامنظم اضافه کند. ایمپلنت سینه شما می تواند به دقت سفارشی شود تا بهترین نوع شکل برای شما را تکمیل کند. جراح تقویت کننده بدون سوزش، دکتر با شما کار خواهد کرد تا انتخاب کنید که ایمپلنت های سینه مناسب شما برای اهداف روانپزشکی شما مناسب است.

دکتر  شما در طول عمل جراحی پلاستیک خود هزاران نفر از ایمپلنت های سینه بدون درد قرار داده است. پس جای نگرانی نیست ! او به ارائه مراقبت های سطح بالا برای بیماران ایمپلنت بدون سوزش تحت بالارفتن پستان در Clinic Brandow اختصاص داده شده است. دکتر برادوود تنها از ایمپلنت های سالین استفاده می کند که برای تقویت ایمنی بیمار، تقویت پستان را بدون دردسر انجام می دهد. دکتر برادوو در مورد افزایش سینه های بدون عارض، اهداف و اندازه ی مورد نظر خود را در مورد ایمپلنت مورد بررسی قرار می دهد. در برخی موارد، ایمپلنت های پستان می توانند با عمل جراحی پستان افزایش پیدا کنند.

چه کسی کاندیدای مناسبی برای ایمپلنت های سینه بدون چربی است؟

زنان با توجه به افزایش پستان باید انتظارات واقع بینانه در انتخاب اندازه ایمپلنت پستان را در نظر بگیرند. در هنگام انتخاب اندازه های ایمپلنت پستان موارد ذکر شده شامل سن، نوع کار، اندازه بدن، بدن و شکل بدن است. تیم تقویت شما با شما کار خواهد کرد تا یک اندازه ایمپلنت را شناسایی کنید که اهداف شما را برآورده می کند و برای بدن شما مناسب است.

همانند تمام روشهای جراحی، قبل از تصمیم گیری در مورد افزایش حجم سینه ، ملاحظات مهمی وجود دارد. پزشک جراح  و تیم جراحی  شما ممکن است قبل از جراحی،  یک ماموگرافی را برای شما  توصیه کنند. تیم شما با شما برای توصیه این عمل همراهی  خواهد کرد. قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا جراحی زیبایی سینه برای شما درست است، در نظر گرفتن کاندیداهای مناسب ایده آل زیر:

زنان که سینه های بیشتری را با حجم بیشتری و بزرگتر می خواهند.
زنان با سینه های نامتقارن یا ناهموار.
زنان که حجم سینه را به دلیل افزایش وزن و، حاملگی یا پیری کاهشاز دست داده اند.
زنان دارای سندرم خفیف سینه یا سینه های خفیف هستند.
زنان با شاخص توده بدنی زیر 35، و ترجیحا کمتر از 30. با افزایش BMI، عوارض پس از جراحی نیز توده افزایش می یابد.
زنان بدون عوارض جانبی و یا عوامل دیگر که ممکن است مانع جراحی پس از جراحی شوند.
زنان که سیگار نمی کشند.
زنان بیش از 18 سال (برای ایمپلنت سالین) و بیش از 22 سال (برای ایمپلنت های ژل سیلیکون).

زنان که سینه های بزرگتری را دوست دارند.
زنان با درجه ی متوسط سینه های پستان و سینه های کوچکتر که مشکل آنها با ایمپلنت های پستان حل می شود.
زنان دارای یک سینه هستند که  یک سینه به طور قابل توجهی کوچکتر از سینه دیگراست.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید.

انواع ایمپلنت ها 

دو گزینه اصلی ایمپلنت وجود دارد: سیلیکون و نمک. انتخاب نهایی بین ایمپلنت تحت تاثیر ترجیح شخصی و بحث و گفتگو با تیم جراحی قرار می گیرد.

مابرای شما، ژل سیلیکون، و ایمپلنت های ژل سیلیکون همجوشی  را پیشنهاد می کنیم در مرکز جراحی پلاستیک نشویل. هر نوع ایمپلنت داراي مزایای آن است. سالین برای بیمارانی که بیش از 18 سال دارند، تایید شده است، در حالی که ایمپلنت های سیلیکون را می توان در بیماران 22 و بالاتر استفاده کرد. سلام به نظر می رسد کمی ارزان تر از سیلیکون است، در حالی که ایمپلنت های سیلیکون دارای احساس طبیعی تر هستند. برای دریافت ایده بهتر که ایمپلنت ممکن است برای شما مناسب باشد.

ایمپلنت سالین

ایمپلنت سالین با   شکل شور نمکی داخل وریدی پر می شود و می تواند از طریق یک برش بسیار کوچک وارد شود. این نوع ایمپلنت  نیز ارزان تر هستند اما تمایل دارند که نسبت به ایمپلنت های سیلیکون کمتر طبیعی باشند. ایمپلنت سالین در افراد لاغرتوصیه نمی شود، زیرا آنها تمایل به ایجاد یک اثر ناپایدار دارند (پاره شدن یا چین خوردن در طول پستان).

ایمپلنت های عاری از سرطان 

مطالعات اخیر تأیید ایمنی ایمپلنت های سالین را نشان می دهد. اگر  ایمپلنت  دچار نشت باشد، محلول سالین (آب نمک) با ایمن توسط بدن دوباره جذب می شود. اگر شما در حال بررسی ایمپلنت های پستان هستید، فیلادلفیا از بهترین جراحان زیبایی پستان موجود است. دکتر شما می تواند به دقت تمام جنبه های عمل جراحی ایمپلنت سینه را با شما در میان می گذارد.

ایمپلنت صاف

یکی از بزرگترین عوارض جراحی افزایش پستان، وضعیتی است که به نام انسداد کپسول دیده می شود. این اتفاق زمانی می افتد که کپسول بافت نازک اطراف ایمپلنت سخت و سخت تر می شود. این می تواند پستان را به سختی احساس کند و در موارد شدید حتی شکل اپی پلنت را تحریف کند. ایمپلنت های بافتی به جای داشتن یک سطح بیرونی صاف، یک لایه بیرونی بافت دارند (مانند یک کاغذ شن و ماسه ی لاستیکی). این سطح بافتی به کپسول چسبیده است، کاهش میزان انقباض کپسولی به ویژه در افزایش انقباضات زیر جلدیرا به همراه دارد.

در بیماران با بافت کبد کافی و با قرار دادن ایمپلنت در زیر ماهیچه شما نمی توانید تفاوت بین ایمپلنت بافت و صاف را احساس کنید. در بیماران با بافت پستان کمتر، شما ممکن است پوسته ضخیم از ایمپلنت بافتی را متوجه  خواهید شد. با جراح خود در مورد اینکه آیا ایمپلنت بافت یا صاف برای شما مفید خواهد بود صحبت کنید.

شکل ایمپلنت

بسیاری از بیماران شگفت زده می شوند که ایمپلنت ها در اشکال مختلف در دسترس هستند. دو شکل اصلی در دسترس هستند: گرد و اشکی شکل. گرد رایج ترین نوع مورد استفاده است و محبوب انتخاب شده از آن فراهم می کند بهینه سازی آسان و مقدار زیادی از شکاف را می پوشاند. بعضی از زنان ترجیح می دهند که نوع اشکی شکل آن مورد استفاده قرار گیرد؛ با ایمپلنت های گرد یا یا بافت صاف می توان از آن استفاده کرد زیرا ایمپلنت می تواند در جای خود بدون تغییر شکل پستان چرخش داشته باشد. با زهم در مورد بافت ایمپلنت با پزشک  جراح خود مشورت  کنید.

اندازه ایمپلنت

آیا امید ی برای بزرگ شدن یا کوچک شدن اندازه سینه در جراحی زیبایی سینه دارید؟ آیا می خواهید یک افزایش کوچک یا یک تغییر چشمگیر در اندازه سینه خود داشته باشید؟ هنگام انتخاب اندازه ایمپلنت، عوامل متعددی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. ابتدا مقدار طبیعی بافت سینه شما را در نظر بگیرید. زنان با بافت پستان بیشتر می توانند از ایمپلنت کوچکتر برای رسیدن به نتیجه بزرگتر استفاده کنند. شکل و اندازه بدن شما یکی دیگر از عواملی است که به ما کمک می کند بهترین ایمپلنت را برای تقویت خود تعیین کنیم.

قرار دادن ایمپلنت

هنگامی که برای قرار دادن ایمپلنت می آیید، دو گزینه وجود دارد: بیش از (زیرلندال) یا زیر (قسمت زیرین) عضله پستان. این تصمیم یکی  از مواردی است که شما می خواهید با جراح خود را به عنوان نوع بدن خود و اندازه ایمپلنت ممکن است تاثیر قرار دادن که قرار دادن آنها توصیه می شود. بازیابی بیش از حد عضلات به طور کلی ساده تر است، اما قرار دادن ایمپلنت در زیر عضله می تواند خطر انقباض کپسولی را کاهش دهد. هر دو مورد دارای مزایای است و جراح شما به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید که برای شما سودمند خواهد بود.

درمان پس از جراحی زیبایی سینه

پس از عمل جراحی افزایش  حجم سینه بدون درد، بیمار به یک سینه الاستیک تبدیل می کند. سینه بند سینه را در موقعیت صحیح نگه می دارد. ناراحتی اولیه با داروهای خوراکی کنترل می شود. شایعات معمولا در 7-12 روز حذف می شوند. فعالیت های نور را می توان تحمل کرد. فعالیت های هوازی می تواند در حدود 3 هفته آغاز شود. جابجایی یا کشیدن ایمپلنت در جیب سینه در طول دوره پس از عمل ممكن است موجب كاهش چروك كلسيم شود.

سایر گزینه های ترکیب شده با جراحی زیبایی

جراحی افزایش دهنده سینه بدون درد اغلب با عمل جراحی لیفت پستان ترکیب می شود. در این ترکیب سینه ها علاوه بر کم بودن وزن نیز سفت می شوند، ترکیبی از ایمپلنت های پستان و لیفت پستان می تواند زیبایی های سینه های جوان را به وجود آورد.

فاکتورهای متعددی وجود دارد که می تواند تغییرات فیزیکی شکل پستان را در طول زمان، را همراه داشته باشد، از جمله روند پیری طبیعی، بارداری و تغذیه با شیر مادر می تواند  از جمله این موارد باشد،در  نتیجه، سینه ممکن است در این حالت  افتاده یا آویزان  یا شل شده داشته باشد که این امر ، منجر به از دست دادن استحکام و  سینه خواهد شد.جراحی لیفت سینه می تواند سینه ها را بالا ببرد و نتیجه ای دقیق تری را  به بیمار بدهد.

لنفوم سلول بزرگ انعطاف پذیر (ALCL):

زنا ن با دارا بودن ایمپلنت پستان ژل سالین و ژل سیلیکون ممکن است خطر کم شدن و احتمال افزایش لنفوم سلول های بزرگ انعقادی (ALCL) در کپسول اسکار در مجاورت ایمپلنت را خواهند داشت. ALCL یک سرطان بسیار نادر از سیستم ایمنی است که می تواند در هر جایی از بدن رخ دهد. موسسه ملی سرطان تخمین زده می شود 1 در 500،000 زن در سال در ایالات متحده با ALCL تشخیص داده می شود. ALCL در پستان حتی کمتر از 3 در 100 میلیون زن U.S. در هر سال تشخیص داده می شود. جراحی تقویت پستان یک روش است که نیاز به برنامه ریزی دقیق و درک آناتومی بیمار دارد. دکتر براندو، جراح پلاستیک فیلادلفیا ما متعهد است تا به شما در درک تمام جنبه های تقویت سینه کمک کند و به شنیدن و رسیدگی به سوالات یا نگرانی هایی که ممکن است داشته باشید اختصاص دارد.

زندگی پس از جراحی زیبایی سینه 

با توجه به مواردی که در ارتباط با جراحی زیبایی سینه بیان شد ، در حقیقت هدف از جراحی تنها شکل و فرم دادن به سینه ها و داشتن اندام و بدنی مناسب است . پس از انجام عمل انتظار می رود که بیمار با آرامش خاصی به زندگی عادی خود ادامه دهد به دلیل اینکه پس از انجام عملی رضایت بخش و گذراندن دوره نقاهت ، و گذراندن مدت زمان کوتاهی پس از عمل ، به طور قطع به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. گاهی اوقات پس از عمل جراحی زیبایی سینه داشتن درد تا پس از چند روز به شکل موقت طبیعی است . اما اگر این درد ادامه پیدا کرد و باعث آزار بیمار شد حتما باید با پزشک جراح در اسرع وقت تماس گرفت.

محقق و مترجم : مریم طباطبایی

منبع :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: