افزایش حجم چانه- نقش عمل افزایش حجم چانه در زیبایی صورت چیست ؟

0

 

افزایش حجم چانه 

در ادامه مطالب گفته شده در مورد انواع جراحی های زیبایی ، به جراحی زیبایی چانه می پردازیم. در بین انواع جراحی های زیبایی صورت یکی از انواع جراحی ها زیبایی چانه است. اگر فک پایین یا ضعیف دارید، ممکن است بخواهید تصحیح چنین دگرگونی هایی را برای بهبود تعادل چهره خود داشته باشید.چانه نامتناسب همچنین می تواند منعکس کننده ظاهر چهره شما از نیم رخ باشد.بسیاری از افراد میان سال دوست دارند  خطوط فک خود را از طریق جراحی زیبایی صورت صلاح کنند. این کار  واقعا می تواند شما رادر  یک نگاه جوان تر کند. اگر تا به حال یک حادثه تهاجمی یا تصادفی  داشته اید که به واسطه آن شکل چانه شما تغییر کرده است، ممکن است به بازسازی صورت نیاز داشته باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - افزایش حجم چانه- نقش عمل افزایش حجم چانه در زیبایی صورت چیست ؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - افزایش حجم چانه- نقش عمل افزایش حجم چانه در زیبایی صورت چیست ؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - افزایش حجم چانه- نقش عمل افزایش حجم چانه در زیبایی صورت چیست ؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 عمل افزایش حجم  چانه چیست؟

عمل افزایش حجم چانه یا مونوپلاستی یک نوع جراحی پلاستیک است که برای تغییر شکل  چانه یا افزایش حجم چانه می با شد، بنابراین ظاهر چهره با این کار متعادل می شود.I عمل ایمپلنت چانه برای اضافه کردن حجم به چانه انجام می شود، در حالی که تغییر شکل استخوان برای کاهش اندازه چانه انجام می شود. این  کار می تواند مورد استفاده برای اصلاح میکرو جینیا، اگر فرد دارای یک حالت گزندگی کوچک روی چانه باشد. این معمولا با رینوپلاستی (کار بینی) و لیپوساکشن صورت انجام می شود تا تناسرت انجام شود.

به طور معمول به عنوان یک عمل جراحی سرپایی انجام می شود، افزایش حجم چانه حدود چند ساعت انجام می شود. باند و بخیه معمولا در عرض یک هفته برداشته می شوند.عمل افزایش حجم چانه  باعث افزایش اندازه چانه توسط قرار دادن ایمپلنت یا تنظیم استخوان های صورت می شود.همچنین افزایش حجم چانه می تواند هر گونه تغییر شکل در پوست، نقص های زایمان و نقص های ناشی از حوادث را تصحیح کند. این روش آسان است و می تواند تغییرات قابل توجهی در چانه ایجاد کند.

کاندیدهای ایده آل برای عمل افزایش حجم چانه چه کسانی هستند ؟

اکثر افرادی که ازشکل و حالت چانه خود  ناراضی هستند، می توانند کاندیدا های مناسبی برای برای این روش باشند.با این حال چند نکته در مورد نتایج  عمل افزایش حجم چانه  باید مورد توجه قرار گیرد.

برخی از بیماران که به دلیل چاقی مینوپلاستی را انتخاب می کنند که این کار باعث کاهش حجم چانه می شود.

در موارد نادر، افراد مبتلا به ناهنجاری های مادرزادی چانه هستند. در چنین موقعیت هایی، عدم تقارن ناشی از صورت باعث می شود بیمار از یک ژن اپلاستیسی برای اصلاح وضعیت زیر استفاده کند.

در بعضی موارد، پس از تأثیرات  مربوط به تروما، تقویت می شود.

افرادی که تصمیم به تغییر جنسیت  می پردازند بعضی اوقات به عنوان بخشی از مراحل تغییر به یک مینوپلاستی می پردازند.

انواع مختلف عمل افزایش حجم  چانه چیست؟

روشهای تقویت چانه بر اساس قرار دادن ایمپلنت یا پرکننده یا تغییر شکل استخوانها برای دستیابی به یک تاثیر دلخواه بر چانه  انجام می شود.این روش ها تحت بیهوشی عمومی یا عمومی انجام می شود. برش در داخل دهان یا زیر چانه انجام می شود.

ایمپلنت ها 

این روش معمولا برای بیماران مبتلا به میکروژنیا خفیف یا متوسط (چینی های کوچک) مورد استفاده قرار می گیرد. پیش از این،  از غضروف برای ساخت ایمپلنت ها استفاده می شد. اما از سال 2003، مواد آلوگنی برای این روش استفاده شده است. این شامل:

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

سیلیکون

مدوپور

گور – تگزاس

ماتریکس پوستی یا AlloDerm Acellular

پر کننده ها 

این  روش به ندرت برای روش انتخاب شده است. تزریق اسید هیالورونیک یا هیدروکسی آپاتیت کلسیم مورد استفاده قرار می گیرد. این اثر از جمله روش های موقتی است و می تواند از چند هفته تا چند ماه گذشته باشد.

عمل جراحی 

این به عنوان یک  عنوان ژن پلاستی کشویی اشاره دارد. این جراحی اغلب در بیماران انجام می شود که احساس می کنند که چانه خود را برای ایمپلنت بسیار کوچک است. در این روش  جراح بخشی از استخوان را حذف می کند، سپس بخش استخوان را به جلو حرکت می دهد و آن را با فلزات و پیچ ها جای می دهد.در انتهای دیگر این طیف، بیماران مبتلا به ژنیکوپلاستی کشویی را انتخاب می کنند زیرا احساس می کنند چانه اش خیلی بزرگ است. با این حال، این روش مشابه پیشرفت است در اینجا بخش استخوانی به سمت عقب حرکت می کند.

اقدامات لازم قبل از انجام عمل افزایش حجم چانه چیست ؟

بیماران در مورد انجام عمل  ژیوپلاستی باید مصرف داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مثل ایبوپروفن و مکمل های گیاهی را متوقف کنند.این  کار  به این دلیل است که این داروها خونریزی را در طول و بعد از عمل افزایش می دهد، بنابراین بر بهبودی تأثیر می گذارد.

مصرف سیگار باید چند هفته قبل از جراحی متوقف شود. ثابت شده است که نیکوتین اثرات شکننده در رگ های خونی شما دارد ، و این ماده بر  طول می میزان زمان بهبودی شما موثر است.اگر جراح شمامجبور باشد چانه شمارا برش  بدهد ،توصیه می شود که، دو روز قبل از عمل باید صورت خود را با مواد مخصوص ضد باکتریایی شسته شود. به دلیل ایجاد برش و شکافداخل دهان شما انجام می شود، نیاز به استفاده از دهانشویه را از چند روز قبل از عمل می باشد

بعد از نیمه شب قبل از جراحی، نباید چیزی بخورید.در برخی موارد جراحان لوله گذاری را در دهان بیمار توصیه می کنند و این باعث می شود که محتویات معده به ریه برسد و باعث عفونت شود.

قبل از عمل لباس مناسب بپوشید.

مراقبت پس از عمل برای افزایش حجم  چانه چیست؟

یک نوار در محل برش قرار داده می شود و سطح آن بانداژ می شود. شما باید احتیاط کنید تا این بانداژ خیس نشود.

استفاده از کمپرس یخ  بر روی چانه برای 48-72 ساعت اول برای کمک به کاهش ناراحتی و تورم قرار داده شود.

شما نیاز دارید که سر خود را بعد از انجام عمل افزایش حجم چانه بالا نگه دارید برای این کار  از دو یا سه بالش برای خواب استفاده کنید. این اقدام بعد از مراقبت باعث کاهش تورم می شود.

اجتناب از برخورد چانه خود  با  هر یک از اشیاء جامد، امری مهم و ضروری است انجام هر گونه ورزش  بر روی چانه خود و یا ورزش شدید است که می تواند چانه تحت فشار قرار دهد.

یک قرار ملاقات باید با جراح شما حدود 10 روز پس از عمل از جمله مواردی است که باید مشخص  شود تا میزان  زخم ها و پیشرفتبهبودی پس از عمل و مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.

رژیم غذایی پس از عمل افزایش حجم چانه چیست؟

جویدن باید برای چند روز اول بعد از عمل محدود شود. برای دو روز اول رژیم غذایی به شکل  مایع توصیه می شود، و این باید با رژیم  غذای نرم برای 2-3 روز دنبال شود.

برای چند روز اول، از خوردن غذای تند اجتناب کنید زیرا خوردن غذاها ی تند سوزش دهان را تشدید می کند. غذاهای تند نیز به رگهای خونی را گشاد می کنند و منجر به خونریزی بیش از حد می شوند.

دهان خود را با پراکسید هیدروژن و آب گرم حداقل دو تا سه بار در روز شستشو دهید.

برای چند روز اول باید  از خوردن آب میوه  شیرین و مرکبات پرهیز کنید چون باعث سوء هاضمه می شود.

انتظارات واقعی عمل افزایش حجم چانه چیست؟

شما می توانید پس از عمل افزایش حجم چانه موارد زیر را انتظار داشته باشید :

بهبود در ابعاد صورت و متعادل شدن بخش هایص صورت

تقویت شدن حالت ضعیفی چانه

کاهش برجستگی چانه

نتایج نهایی یدر عمل افزایش حجم چانه  می تواند تا 3 ماه طول بکشد تا نشان دهد که تورم کاهش می یابد.

اثر جراحی دائمی است و برای یک عمر ماندگار باقی می ماند ، هرچند یک بیمار می تواند  در انتخاب خود  نظر کند.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید.

مزایا ی عمل افزایش حجم چانه چیست؟

مزایا

این روش هر گونه تغییر شکل در چانه را شکل می دهد و بی نظمی ها را در آن از بین می برد.

عمل افزایش حجم چانه منجر به نمایشی قوی تر صورت می شود و اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد.

ایمپلنت های چینی معمولا قابل تنظیم هستند و  بهتر می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

اگر بیمار از نتایج عمل ناراضی باشد، ایمپلنت ها نیز کاملا راحت می توانند برداشته شوند.

عمل افزایش حجم چانه  عث می شود که چانه تقویت شده، تقارن چهره را فراهم می کند و تعادل ویژگی صورت را بهبود می بخشد .

عمل افزایش حجم چانه یک عمل تکمیل کننده است که حالت عقب ماندگی چانه را درمان می کند.

عمل افزایش حجم چانه روش آسانی است و در اکثر موارد به صورت سرپایی انجام می شود.

555 - افزایش حجم چانه- نقش عمل افزایش حجم چانه در زیبایی صورت چیست ؟

چه کسی باید از انجام عمل افزایش حجم چانه منع شود ؟

فرادی که دارای دندانهای بلند با ارتفاع کوتاه قدامی هستند، برای این عمل مناسب نیستند ، زیرا ایجاد ویزگ یهای متناسب برای انها دشوار است.

به طور کلی، بیماران مبتلا به مشکلات قلبی ، و کسانی دچار مشکلات انعقاد خون هستند نباید تحت چنین عملی قار بگیرند.

موارد معادل برا ی انجام عمل افزایش حجم چانه چیست ؟

بعضی از روش های افزایش حجم چانه وجود دارد که به نسبت کمتر تهاجمی است اما تا حدود زیادی موثر است.

پرکننده ها – برای تغییرات جزئی، پرکننده هایی مانند Radiesse می توانند تزریق شوند که شکل چانه را تغییر می دهند. با این حال، این راه حل طولانی مدت را فراهم نمی کند.

لیپوساکشن Submental – این شامل حذف بافت های چرب از گردن و چانه به طور جدی جویدن را تغییر دهد این روش شامل یک عمل سزیع و کمتر تهاجمی است که باعث نتایج کمتر تهاجمی است و نتایج بهتری را ارائه می دهد.

جراحی ارتودنسی – این روش باعث ایجاد تغییرات در ساختار دندان بیمار می شود که بعدا انتظار می رود که فک  را تغییر دهد. با این حال، این روش بسیار طول کشیده است و ممکن است چندین سال طول بکشد تا تاثیرنشان دهد.

آیا عمل  افزایش حجم چانه باعث ایجاد زخم می شود؟

یک نگرانی معمول پس از یک روش تقویت چانه، تنگی در چانه است. این مدت چند هفته طول می کشد تا بیمار بتواند انعطاف پذیری چانه را تجربه کند.

هر  روش ساده ای که در مطب پزشک انجام می شود ،می تواندجایگزین هایی داشته باشد انجام می شود ، و بخیه ها هم می تواند به راحتی بعد از مدت کوتاهی جذب بدن می شود.

عوارض جانبی موقت افزایش حجم چانه چیست ؟

کبودی و درد ممکن است تا حداکثر 2 هفته وجود داشته باشد، اما بهتر است  خود را برای بهبودی آماده کنید. زمان هر کس برای بهبودی متفاوت می باشد.

تورم ممکن است برای 1-1.5 ماه ادامه یابد ، اما تورم با استفاده از کمپرس یخ بهتر می شود و نتایج نهایی بهتری را بیمار تا حدود یک ماه پس از عمل شاهد خواهد بود.

بی حسی یک عارضه رایج در ناحیه چانه است که و به همین علت اعصاب آسیب دیده که ممکن است در طی این روند کشش داده شود حدود 3 هفته طول می کشد.

احساس کشش: با توجه به حذف هر گونه پوست تیره و تنگ شدن، احساس سوزن شدن ممکن است رخ دهد، اما با گذشت زمان، شما به پوست شما سفت و محکم می شود.

انتخاب جراح برای عمل افزایش حجم چانه چگونه باید باشد ؟

از معتبر بودن جراح خود برای انجتم عمل افزایش حجم چانه اطمینان حاصل کنید به دلیل اینکه شما برا یانجام این عمل به یک جراح باتجربه ف خبره و موفق نیازمند هستید.

این نوع جراحی بهتر است در ترکیب با رینوپلاستی (عمل بینی) لیپوساکشن صورت انجام شود، به طوریکه حالت مناسب برای صورت به شکل مثبتی با انجام چند رو شباهم تنجام شود ، جراح شما باید به اندازه کافی ماهر باشد تا قادر  به انجام این عمل ها با هم باشد.

نحوه قضاوت درست در مورد جراحی افزایش حجم چانه این است که در مورد تمام نکات قبل و بعد از عمل اطلا عات کامل را کسب کرده و سپس با انتخاب یک جراح حرفه ا ی برای انجام این عمل اقدام کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلا عات بیشتر به انجمن هایی که بیماران در آن عضو هستند رجوع کرده و یا با پرسشو پاسخ از پزشکان مشاور اطلا عات بیشتری را راجع به این عمل مهم کسب کنید.

عمل افزایش حجم چانه چگونه انجام می شود ؟

ابتدا با گرفتن عکس با اشعه ایکس پزشک مربوطه قسمتی را که باید مورد جراحی قرار بدهد را بررسی می کند ،به بیمار بیهوشی عمومی یا موضعی داده شده و سپس ناحیه مورد نظر برش داده می شود.

اگر لازم باشد که حجم خاصی به چانه افزوده شود از ایمپلنت هم استفاده می شود ، که به طور معمول از سیلیکون برای انجام این کار استفاده می شود.اگر لازم باشد که حجم چانه کاه شیابد از قسمت استخوان فک بریدگی ایجاد می شود ،و چانه به این ترتیب تنظیم شده و در جای مناسب پیچ می شود.

سپس سوزن های جراحی برای بستن برش استفاده می شود.از آنجا که برش ها در داخل دهان و زیر چانه می باشند ، زخم ها به سخت یقابل مشاهده می باشند.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی 

منبع : 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: