ماندگاری چربی در باسن

1

download 1 4 - ماندگاری چربی در باسن

اکثر خانم ها از گود افتادگی کنار باسن به سمت کناره ران ناراضی هستند. باسن افراد معمولاً در سنین میانسالی و بعضاً در جوان ها نسبتاً صاف شده و از برجستگی قسمت بالای آن به مرور کاسته می شود و در عین حال افزایش چربی ناحیه پهلو ها و بالای باسن (اصطلاحا کپَل) موجب تشدید حالت صاف و تخت باسن می شود. با برداشتن چربی این نواحی همراه با ساکشن ظریف پهلوها و ناحیه زیر کتف ، باسن وضعیت بهتری پیدا می کند و تزریق چربی در قسمت فوقانی باسن نتیجه کار را بسیار رضایت بخش می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - ماندگاری چربی در باسن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - ماندگاری چربی در باسن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - ماندگاری چربی در باسن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ماندگاری چربی در باسن

میزان ماندگاری چربی در تزریق باسن بسیار خوب و رضایت بخش است و طبق آمارهای موجود، سالیان سال و طولانی مدت دوام می آورد. فرم بسیار طبیعی و یکدست آن از دیگر مزایای تزریق چربی این ناحیه است. نتیجه فرم دهی باسن و کناره های ران با انجام تزریق چربی بسیار بهتر از پروتز باسن گزارش شده است.

 

به دلیل اینکه برای تزریق چربی باسن به حجم زیادی از چربی نیازمندیم باید ابتدا شکم ، پهلو ها ، زیر کتف و گاهی قسمت پشت ران و زیر باسن کاملا ساکشن شده و یکدست گردد و سپس چربی آماده شده برای کناره و بالای باسن و بغل گود ران ها استفاده شود. نتیجه این عمل دو منظوره و در حقیقت جا به جایی بافت چربی از نقطه ای به نقطه دیگر فیگور بسیار جذاب و زیبای بدن خواهد بود.

1 نظر
  1. بحران اب تهران می گوید

    دوست من تزریق فیلر باسن و از بین بردن سلولیت ران انجام داده واقعا که هیکلش عالی شده خوشبحالش خوب خرج هم کرده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: