همه چیز درباره پی آر پی صورت

0

ار پی صورت2 300x180 - همه چیز درباره پی آر پی صورت

همه چیز درباره پی آر پی صورت

PRP در درمان مشکلات پوستی نظیر چین و چروک ناشی از افزایش سن ، چین و چروک های دینامیک،ٰاسکار آکنه و اسکار زخم های ناشی از بریدگی، سوختگی و غیره ،خطوط اخم یا خنده ،طاسی سر یا ابرو،پف و تیرگی دور چشم ،کاشت مو ،تحریک و تقویت مو استفاده می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - همه چیز درباره پی آر پی صورت پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - همه چیز درباره پی آر پی صورت پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - همه چیز درباره پی آر پی صورت نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همچنین می توان پی آر پی را به منظور تسریع روند بهبودی به طور مستقیم بر روی زخم های کهنه، زخم های دیابتی، ترک های پوستی، پس از لیزرهای لایه برداری و مواردی از این قبیل اسپری نمود. لازم به ذکر است که به منظور ارتقای کیفی پوست صورت و افزایش شادابی آن می توان از PRP به تنهایی یا مخلوط با ماسک ها و ژل ها به طور موضعی استفاده کرد.

پی آر پی به پلاسمای حاوی پلاکت تغلیظ شده گفته می شود. پلاسمای غنی از پلاکت بخشی از پلاسمای خون است که غلظت پلاکت آن بالاتر از حد پایه می باشد. به این ترتیب، پلاسمای غنی از پلاکت نه تنها شامل سطح بالایی از پلاکت است بلکه مکمل کاملی از فاکتورهای انعقادی نیز می باشد.

ظهور نتایج از روش PRP بسیار آهسته بوده و ممکن است تا چند ماه طول بکشد. دامنه کاربرد آن در زیبایی و جوان سازی پوست محدود است و در موارد چین های عمیق , افتادگی متوسط تا شدید پوست , ضایعات عروقی و اسکار شدید تاثیر ندارد. نتایج درمان نیز در افراد مختلف متفاوت است و به واکنش های سلولی فرد بستگی دارد. افراد پیرتر افراد دارای بیماری های مزمن , سیگاری ها , افراد با تغذیه نامناسب و کسانی که دائما در معرض نور خورشید قرار دارند و افرادی که از پوست خود مراقبت نمیکنند نتایج ضعیفی از این روش می گیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: