تزریق چربی – آیا تزریق چربی به زیباتر شدن چهره شما کمک می کند ؟

0

تزریق چربی 

تزریق چربی یکی از روش هایی است که این روز ها در کلینیک های پوست و مو به عنوان روشی برای زیبا تر شدن چهره و اندام مطرح می شود. تعریف تزریق چربی عبارت است از ،  انتقال چربی از ناحیه ای از بدن شما در آن بخش دارای چربی اظافی است و تزریق چربی به مناطقی که ممکن است فاقد حجم چربی باشد. امروز سایت زیبان قصد داره  نکات جالب توجهی رو در مورد تزریق چربی برای شما عزیزان همراه ارائه کنه. با زیبان همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تزریق چربی - آیا تزریق چربی به زیباتر شدن چهره شما کمک می کند ؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تزریق چربی - آیا تزریق چربی به زیباتر شدن چهره شما کمک می کند ؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تزریق چربی - آیا تزریق چربی به زیباتر شدن چهره شما کمک می کند ؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چربی - تزریق چربی - آیا تزریق چربی به زیباتر شدن چهره شما کمک می کند ؟
تزریق چربی

تزریق چربی در کدام مناطق بدن صورت می گیرد ؟

در حقیقت تزریق چربی در مناطقی از بدن که فاقد چربی است انجام می گیرد این مناطق عبارتند از :

چهره

دست

لب 

سینه

باسن

نکته : این روش بی نظیر، طولانی مدت و تحمل پذیر، نتایج طبیعی را به نمایش می گذارد.  به طوری که هر سال هزاران نفر از افراد موفق به پیوند چربی دست می زنند و از  نتایج راضی هستند.

چه زمانی تزریق چربی صورت می گیرد ؟

زمانی که در چهره شما منطقه ای وجود دارد که به نظر می رسد سفت و سخت است.

اگر بخواهید بخشی از چهره خود را با پر کننده ها (فیلر ها)اصلاح کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اگر بخواهید نقاط برجسته بدن خود را بهبود ببخشید، زخم ها را  ترمیم کنید، ریزش های بدن را پر کنید و دست ها و صورت خود را جوان سازی کنید.

برای استفاده در اصلاح ناحیه  سینه، بی نظمی های کانتور را پر کنید یا علائم واضح از ایمپلنت های پستان را پنهان کنید.

نکات مثبت و منفی تزریق چربی 

نکات مثبت 

چربی اتولوگ (چربی که از بدن خودتان گرفته می شود )، به عنوان مخلوط با پرکننده های پوست، جایگزینی مناسب برای پر کننده ها  کاهش احتمال واکنش های آلرژیک به مواد خارجی را به همراه دارد.

نتایج تزریق  چربی طبیعی، طولانی مدت و ایمن است .

تزریق چربی یک روش غیر تهاجمی برای رسیدن به جوانسازی صورت است.

نکات منفی 

در مقایسه با پر کننده های پوستی که برای انتقال به پوست باید بسته بندی شوند ، آماده سازی بافت چربی قبل تزریق کاری وقت گیر است.

هزینه تزریق چربی از پر کننده های پوستی بیشتر است.

در تزریق چربی برای بافت سینه تعداد جلسات طولانی مورد نیاز است.

با توجه به موارد گفته شده در مورد نکات مثبت و منفی تزریق چربی ، بهتر است با یک پزشک با تجربه در این زمینه مشورت کرده و سپس تصمیم بگیرید.

کاندید مناسب تزریق چربی چه کسی است ؟ 

هدف ازتزریق چربی، افزایش یا پر کردن مناطقی است که دارای  کمبود حجم چربی است.مناطقی از پوست که به طور معمول  شامل تورفتگی های پوست، دست و صورت و لب ها ،  تو رفتگی های پوست (پس از لیپو ساکشن و زخم )  باسن (برای افزایش حجم ) می باشد.

مناسب تزریق چربی - تزریق چربی - آیا تزریق چربی به زیباتر شدن چهره شما کمک می کند ؟
کاندید مناسب تزریق چربی

 

شرایط بیمار برای تزریق چربی 

برای تزریق چربی در هر ناحیه ای از بدن لازم است که شما از سلامت کامل بر خور دار باشید و مشکل فشار خون نداشته باشید و از مصرف سیگار خودداری کنید.

تزریق چربی به صورت 

اگر در ناحیه صورت خود  چین و چروک دارید و یا دچار مواردی مانند مشکل خط خنده ، خط لبخند و شکل حالت پا کلاغی بر روی صورت خود هستید ، تزریق چربی می تواند مشکل شما را بر طرف کند. نقاط مربوط به فرو رفتگی ها و اسکار های ناشی از آکنه می تواند با تزریق چربی پر شود.

همچنین جراح پلاستیک شما می تواند خطوط بین بینی و دهان شما را ترمیم کند و کنگره ها و فرو رفتگی های پوست را اصلاح کند و چین و چروک ناحیه پیشانی را نیز کاهش بدهد.

چربی به صورت - تزریق چربی - آیا تزریق چربی به زیباتر شدن چهره شما کمک می کند ؟
تزریق چربی به صورت

تزریق چربی در ناحیه پستان 

اگر شما تمایل به افزایش اندکی در اندازه سینه خود داشته باشید، شما یک کاندید خوب برای تزریق چربی در ناحیه پستان هستید، اما سینه های شما باید  در حال حاضر دارای شکل خوب اندازه مناسب برای تزریق چربی باشد. اگر پوست شما حالت سستی دارد و یا سینه شما حالت آویزان دارد و تمایل به افزایش اندازه سینه خود به طور قابل توجهی دارید ،  تزریق چربی به منظور افزایش حجم سینه برای شما مناسب نیست.تنها مشکل موجود برای افزایش حجم سینه ، استفاده از  حجم زیادی چربی است که بایدقابل پیش بینی باشد.

ایمپلنت سینه به علاوه تزریق چربی چربی

اگر در طول عمل ایمپلنت سینه نیاز به بهینه سازی داشته باشد، پیوند چربی می تواند مفید باشد. اگر پس از اعمال تحريک پستان با ايمپلنت یک حالت بی نظمی هنوز در سینه باقي مانده باشد ، ناهنجاري ها را مي توان با چربي پر کرد تا يک شکل صاف و مطلوب ايجاد شود.

اصلاح پستان با تزریق چربی

اگر نقص های سینه بعد ازدرمان های مربوط به سرطان پستان را بررسی  کنید، تزریق چربی یک روش موثر برای پر کردن این نقایص است. تزریق چربی همچنین گزینه ای برای بازسازی کامل سینه پس از است. با این حال، برای رسیدن به حجم کافی سینه، این معمولا یک فرایند چند مرحله ای است که نیاز به حداقل دو تا چهار پروتکل تزریق چربی دارد.

جوان سازی دست با تزریق چربی

تزریق چربی برای  دست بیمار برای اضافه کردن حجم،  یا افزایش  مناطق چروکیده، پوشش عروق و تاندون های زیرین و بهبود کیفیت پوست شما در طول زمان موثر است.

اگر شما از لحاظ سلامت در شرایط خوب هستید، نگرش مثبت و انتظارات واقع بینانه داشته باشید، به احتمال زیاد، یک نامزد خوب برای تزریق چربی در دست هستید.

دست با تزریق چربی - تزریق چربی - آیا تزریق چربی به زیباتر شدن چهره شما کمک می کند ؟
جوان سازی دست با تزریق چربی

روش انجام تزریق چربی چگونه است ؟

چربی از یک قسمت بدن خود برداشت می شود، شسته شده و تمیز می شود و سپس با سوزن های مخصوص طراحی شده در مناطقی که نیاز به تقویت دارند، به دقت تزریق می شود. ممکن است لازم باشد که چندین بار پروسه تزریق چربی را برای رسیدن به نتیجه مورد نظر تکرار شود. تزریق چربی را می توان به عنوان فرآیند سه مرحله توضیح داد.

(1) برداشت

(2) تصفیه و انتقال و

(3) قرار دادن.

 جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید. 

مرحله برداشت 

شما و جراح خود یک سایت را برای تزریق چربی انتخاب می کنید و آن را با یک بی حس کننده موضعی تزریق می کنید. سپس جراح شما یک برش کوچک در منطقه را برای تزریق چربی ایجاد می کند و با استفاده از یک تکنیک استریل، یک کانول متصل به یک سرنگ را به دقت استخراج چربی (لیپوساکشن) وارد می کند.

خالص سازی و انتقال

هنگامی که مقدار کافی چربی از ناحیه اهدا کننده به دست می آید، جراح شما آن را پردازش می کند تا سلول های چربی را برای انتقال به سرنگ های کوچک که برای تزریق چربی استفاده می شود، پردازش کنند. خالص سازی ممکن است نیاز به استفاده از یک سانتریفیوژ برای چرخاندن چربی یا فرایند تصفیه برای حذف ناخالصی ها باشد.

محل قرار گیری

منطقه مورد نظر برای دریافت تزریق چربی مشخص خواهد شد و سپس آن منطقه  آماده تزریق خواهد شد.. جراح شما یک سوزن یا کانول را به نقطه برش  اضافه می کند. سوزن تزریق معمولا در داخل و خارج از مناطق به چندین بار وارد می شود. هر بار که سوزن یا کانول خارج می شود، یک خط از بسته های بافت چربی به دقت در هواپیما بافت طبیعی قرار می گیرد. این روند تا زمانی که اصلاحی مورد نظر به دست نیامده است تکرار می شود، ایجاد یک شبکه از چربی پیوند شده. بعضی از جراحان ماساژ مناطق مجاور را توصیه می کنند تا یک رضایت بخش ایجاد شود. دیگران ترجیح می دهند از روش قرار دادن به جهت  تکیه بر خطوط مناسب استفاده کنند. جراح همچنین ممکن است یک پانسمان یا باند را روی منطقه پیوند قرار دهد.

هدف جراح پلاستیک زیبایی شناسی و کل کارکنان بخش کلینیک زیبایی این است که به شما در دستیابی به نتایج زیبا و طبیعی تر و همچنین به دست آوردن تجربه جراحی خود به آسانی و راحت تر کمک کنید.

مواردی که مورد تزریق چربی قرار می گیرند ؟

تزریق چربی در موارد زیر صورت می گیرد

اصلاح زخم ها

تغییر شکل بدن

تر میم جای زخم ها و اسکار ها

اصلاح بر جستگی ها

جوان سازی دست و صورت

قسمت خلفی بازوها

شکاف ها و برش ها چگونه با تزریق چربی پر می شوند ؟

اسکار تنها از طریق لیپوساکشن و با تزریق چربی اهدایی پر می شود.

از آنجا که برش های لیپوساکشن کوچک هستند، زخم ها نیز کوچک هستند و در مناطق پنهان قرار می گیرند. گاهی اوقات بسته به مکان ذخیره های چربی بدن شما، برش ها نمی توانند پنهان شوند.

مقدار یا درجه زخم بستگی به روش جراح و گرایش های ژنتیکی شما دارد.

بیشترین آسیب  در لیپوساکشن ها محو می شوند و در طول زمان به سختی قابل تشخیص هستند.  هنگام استفاده از کانول های لیپوساکشن بزرگ و در بیمارانی که پوست تیره پوست دارند زخم بیشتری قابل مشاهده هستند.

دو نوع از علائم وجود دارد که می توانند بر روی پوست پس از لیپوساکشن باقی بمانند. یکی اسکار واقعی است، و دیگری به عنوان دایکرومی، یک نقطه تاریک (بیش از حد رنگدانه) و یا نور (نقطه ضعیف ) شناخته شده است.

انتخاب جراح با تجربه برای تزریق چربی

مهم است که جراح خود را بر اساس ین موارد انتخاب کنید.

شخصی با تجربه و دارای گوهینامه مربوط به جراحی

دارای تجربه در زمینه تزریق چربی

دارای توانایی ارتباط برقرار کردن با بیمار

شاید یکی از مهمترین مراحل در تزریق چربی انتخاب یک جراح با تجربه در ین زمینه است ، به دلیل اینکه  با داشتن اعتماد کامل به جراح خود می توانید چهره و بدن خود را با خیال راحت به او بسپارید.

پس از پیدا کردن یک جراح پلاستیک تایید شده که در زمینه تزریق  چربی با تجربه باشد ، شما نیاز به قرار ملاقات با پزشک به جهت مشاوره قبل از عمل دارید.  همچنین جلساتی به منظور پرداخت هزینه عمل جراحی و ویزیت درمان اولیه مورد نیاز است.

اولین جلسه قرار ملا قات شامل این موارد است. 

در طول جلسه اولیه مشاوره شما، شما فرصتی برای بحث در مورد آنچه قرار است بر روی چهره شما صورت بگیرد  را خواهید داشت. جراح ،شما را  به عنوان یک کاندید برای تزریق چربی ارزیابی می کند و چگونگی عمل تزریق  چربی را برای شما توضیح می دهد. هنگامی که جراح اهداف خود را از عمل بیان می می کند، ممکن است روش های دیگری را نیز به شما  پیشنهاد کند. مهم است که در طول جلسه با پزشک خود کاملا صادق باشیم. چندین عکس از خود  در جلسه مشاوره به همراه داشته باشید.

مواردی که در جلسه مشاوره با پزشک جراح برای تزریق چربی مطرح می شود شامل موارد زیر است.

آیا شما شرایط خاصی به لحاظ پزشکی یا آلرژی دارویی دارید؟ آیا شما برای بیماری خاصی تحت درمان هستید؟
آیا جراحی قبلی دارید؟
داروهای فعلی شما و مکمل های گیاهی مورد نظر شما  چیست؟
مصرف فعلی شما در  زمینه مصرف الکل، دخانیات و داروهای دیگر چیست؟
چه نتیجه ای از جراحی انتظار دارید؟ انگیزه اصلی شما در انتقال چربی چیست؟

ممکن است جراح از شما بخواهد که :

به آینه نگاه کنید و دقیقا همان چیزی را که می خواهید ، در مورد تزریق با چربی انجام شود را  مشخص کنید.
گرفتن عکس برای سابقه پزشکی خود، اندازه گیری چهره خود و استفاده از تصویربرداری کامپیوتری برای نشان دادن پیشرفت هایی که می توانید انتظار داشته باشید.
وضعیت سلامتی خود را، از جمله شرایط موجود در زمینه سلامتی یا عوامل خطر، ارزیابی کنید.
کشش پوست شما مورد ارزیابی قرار می گیرد.
گزینه های خود را بررسی کنید و یک دوره درمان را توصیه کنید.
در مورد نتایج احتمالی، از جمله خطرات یا عوارض احتمالی صحبت  با شما می شود.
نوع بیهوشی مورد استفاده را مورد بحث قرار می گیرد.

برنامه درمانی شما 

بر اساس اهداف، ویژگی های فیزیکی و  تجربه جراح، جراح شما توصیه ها و اطلاعات را با شما به اشتراک می گذارد، از جمله:

رویکرد به روش شما، از جمله نوع رویه یا ترکیبی از رویه ها.
نتایجی که می توانید پیش بینی کنید.
سرمایه گذاری مالی شما برای این روش.
خطرات و عوارض مرتبط با آن.
گزینه های بیهوشی و محل جراحی.
آمادگی اولیه برای جراحی.

آنچه شما انتظار دارید پس از جراحی تجربه کنید.

دکتر همچنین قبل و بعد از عکس موارد مشابه با شما را مطرح خواهد کرد و به هر سوالی پاسخ خواهد داد، بنابراین شما می توانید تصمیم گیری آگاهانه و هوشمندانه را بیابید.

مهم است که شما قبل از عمل جراحی آمادگی لازم را  کسب کنید، بنابراین لطفا از این لیست سوالات به عنوان نقطه شروع برای مشاوره اولیه خود استفاده کنید.

آیا من یک کاندید خوب برای تزریق  چربی هستم؟
آیا نتایج عمل من منطقی و واقعی است؟
آیا قبل از و بعد از عکس، می توانید به این روش مطمئن بود؟
چگونه بسیاری از روش های تزریق چربی برای  شما انجام شده است، و در چه نقاط بدن صورت گرفته است ؟
جراحی تزریق  چربی من کجاست و چه مدت طول خواهد کشید؟
آیا اسکار ها و جای زخم های  من با تزریق چربی بهبود می یابد ؟
چه نوع بیهوشی برای من توصیه می کنید؟
هزینه های مربوط به روش تزریق چربی برای من چیست؟
برای دستیابی به بهترین نتایج از من چه انتظاری دارید؟
چه مدت از دوره بهبودی می توانم انتظار داشته باشم و چه زمانی می توانم فعالیت های عادی را از سر بگیرم؟
خطرات و عوارض مربوط به روش من چیست؟
گزینه های  مورد نظر  برای من چه هستند آیا  نتیجه عمل زیبایی با روش تزریق  چربی من با اهداف ما در عمل مطابقت می کند ؟

چگونگی آمادگی برای تزریق چربی  

جراح شما دستورالعمل های قبل از عمل را ارائه می دهد، به سوالات احتمالی شما پاسخ می دهد، یک سابقه پزشکی دقیق و یک معاینه فیزیکی برای تعیین تناسب اندام شما برای این روش را از شما می خواهد.

جراح شما ممکن است عکس های قبل ازعمل را نیاز داشته باشد.
صرف نظر از نوع جراحی که باید انجا م شود، هیدراتاسیون قبل و بعد از جراحی برای بهبود ایمنی و بهترین نتایج بسیار مهم است.

قبل از عمل جراحی شما باید :

حداقل سی شش هفته قبل از عمل و تا از ایجاد ضایعات زخم و زخم شدن جلوگیری شود.

از  مصرف آسپیرین، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی اجتناب کنید. بدانید که رژیم های ویتامین / هومیوپاتی که می تواند خونریزی را افزایش دهد.

باید پس از عمل جراحی تا بیست و چهار ساعت در مرکز درمانی (کلینیک زیبایی) یابیمارستان تحت نظر باشید.

در روز عمل جراحی چه اتفاقاتی می افتد ؟

روش تزریق چربی شما ممکن است در یک بیمارستان معتبر، یک مرکز آزمایشی آزاد یا یک مجموعه جراحی معتبر انجام شود.

طول درمان شما بستگی به میزان چربی و تعداد لیپوساکشن ها دارد. بدیهی است که برای پر کردن صورت نیاز به چربی کمتری دارید تا  بتوانید بافت سینه ها یا باسن های خود را افزایش دهید.
داروها را برای شما فراهم می شود  تا شما به راحتی دوران پس از جراحی را بگذرانید.  اغلب بیهوشی موضعی و آرام سازی وریدی برای بیماران تحت انتقال چربی استفاده می شود، اگرچه بیهوشی عمومی گاهی اوقات مطلوب است.

برای ایمنی شما در طول عملیات، مانیتور های مختلف برای بررسی قلب، فشار خون، ضربان قلب و میزان اکسیژن موجود در خون استفاده می شود.

جراح پلاستیک شما، قبل از انجام  تزریق چربی، برنامه جراحی را که با شما درگیر شده است، دنبال خواهد کرد. هنگامی که این روش آغاز شده است، ممکن است تصمیم بگیرد تکنیک های مختلف را ترکیب کند یا تکنیک را برای اطمینان از بهترین نتیجه تغییر دهد. بنا براین مهم این است که احساس راحتی کنید و به تصمیم پزشک خود اطمینان داشته باشید.

پس از عمل ، شما را به یک اتاق ریکاوری که در آن شما همچنان از نزدیک تحت نظارت هستید می برند. شما ممکن است در محل لیپوساکشن خود یک لباس فشرده سازی برای کمک به  کوچک کردن پوست داشته باشید. بسیاری از بیماران اعلام می کنند که این ناحیه احساس درد می کند ، که با استفاده از مسکن تا حدودی درد کاهش می یابد.

احتمالا به شما اجازه داده خواهد شد که پس از یک دوره مراقبت کوتاه، به خانه بروید  مگر اینکه شما و جراح پلاستیک خود برنامه های دیگر خود را برای بهبود فوری بعد از عمل آماده داشته باشید.

عوارض و خطرات عمل تزریق چربی 

خوشبختانه عوارض عمل تزریق چربی کم است.  در حقیقت این روش معمولا بدون هیچ گونه مشکلی انجام می شود.

خطرات و عوارض احتمالی جراحی موضوعی است که باید در طول مشاوره خود بحث کنید. خطرات در اکثر جراحی ها مشابه هستند. برخی از عوارض احتمالی در همه جراحی ها عبارتند از:

واکنش جانبی به بیهوشی
هماتوم یا سروم (تجمع خون یا مایع زیر پوستی که ممکن است نیاز به حذف داشته باشد)
عفونت
تغییر در احساس
ایجاد اسکار یا زخم
عکس العمل های آلرژیتیک
آسیب به سازه های زیرین
نتایج نامطلوب که ممکن است نیاز به روش های اضافی داشته باشد.
با توجه به توصیه ها و دستورالعمل های جراح پلاستیک خود، قبل و بعد از انتقال چربی شما می توانید با داشتن اطلا عات کامل خطرات را به حداقل ممکن برسانید.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی

منبع 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: