هزینه جوانسازی پوست با دستگاه فیس آپ چقدر است؟ هزینه فیس آپ صورت ؟!

0

هزینه جوانسازی پوست با دستگاه فیس آپ

هزینه جوانسازی پوست با دستگاه فیس آپ چقدر است ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - هزینه جوانسازی پوست با دستگاه فیس آپ چقدر است؟ هزینه فیس آپ صورت ؟! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - هزینه جوانسازی پوست با دستگاه فیس آپ چقدر است؟ هزینه فیس آپ صورت ؟! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - هزینه جوانسازی پوست با دستگاه فیس آپ چقدر است؟ هزینه فیس آپ صورت ؟! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تا کنون بارها راجع به دستگاه فیس آپ صحبت کرده ایم و احتمالا به خوبی می دانید که میکرودرم فیس آپ ، بهترین دستگاهی است که در حال حاضر جهت رفع عارضه های مختلف پوستی به کار می رود!

اما سوال مهمی که بیشتر کاربران وب سایت از ما دارند ، این است که اصولا هزینه جوانسازی پوست با دستگاه فیس آپ چقدر است ؟!

در وهله ی اول باید بگوییم که این درمان ، به هیچ وجه گران نیست و با توجه به مزایایی که به همراه دارد ، کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

48 - هزینه جوانسازی پوست با دستگاه فیس آپ چقدر است؟ هزینه فیس آپ صورت ؟!
هزینه جوانسازی پوست

این درمان که در سریع ترین زمان ممکن (حدوداً 20 دقیقه ) انجام می گیرد ، بسیار ارزان تر از خرید یک کرم جوانسازی پوست خواهد بود که ناچارید ماه ها از ان استفاده کرده و در نهایت هم نتیجه ی خاصی از آن نگیرید!

معمولا توصیه می شود که از 6 الی 8 جلسه درمان ماهانه ی فیس آپ را انجام دهید تا بهترین نتیجه ی ممکن را به دست آورید. این فاصله ی یک ماهه میان جلسات درمانی باعث می شود که فشار مالی چندان زیادی به شما وارد نشود .

اما اگر قرار باشد که هزینه ای برای انجام این درمان صرف کنید ، باید به خوبی بدانید که شیوه ی عملکرد این دستگاه چگونه است و به چه طریقی کار می کند.

در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با دستگاه فیس آپ و کاربردهای آن آشنا کنیم

دستگاه فیس آپ و مزایای فوق العاده ی آن

دستگاه فیس آپ را اگر نمی شناسید ، باید بگوییم که از دنیای مد و زیبایی خیلی عقب افتاده اید ! کافیست سری به وب سایت های انگلیسی زبان بزنید تا با مراکز متنوع و مختلفی رو به رو شوید که خدمات جوانسازی پوست با دستگاه فیس آپ را ارائه می کنند. حتی خیلی از خبرها حاکی از آن است که سلبریتی های مشهوری مثل کایلی جنر نیز ماهانه با این دستگاه ، پوست خود را جوان می کنند.

50 - هزینه جوانسازی پوست با دستگاه فیس آپ چقدر است؟ هزینه فیس آپ صورت ؟!
دستگاه فیس آپ

البته این دستگاه ، به خاطر جدید بودن ، چندان در ایران شناخته شده نیست اما چندین مرکز معتبر در تهران مجهز به این دستگاه می باشند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اگر با دستگاه های میکرودرم قدیمی تر آشنایی دارید ،به خوبی می دانید که این دستگاه ها در جهت لایه برداری ، پاکسازی ، جوانسازی ،؛ رفع اسکارها، لک های صورت و … کاربرد های خیلی زیادی دارند!

اما خبر خوش این جاست که دستگاه فیس آپ علاوه بر تمام مزایای بالا ، منافع بسیار بیشتری دارد.

این دستگاه مجهز به نوعی هند پیس با هدهای تعویض شونده است که می تواند علاوه بر عملیات لایه برداری و پاکسازی ، پوست را ماساژ نیز می دهد و به این ترتیب جریان خون را در آن ناحیه بهبود می دهد و به تولید کلاژن و الاستین در پوست نیز کمک زیادی می کند.

در ادامه به برخی از مهم ترین مزایای دستگاه فیس آپ اشاره می کنیم.با ما همراه باشید

رفع چین و چروک ها با دستگاه فیس آپ

بروز چین و چروک ها ، مشکلی اجتناب ناپذیر است که برای همه پیش می آید. به محض این که از سن 30 سالگی عبور می کنید ، چروک ها و چین ها ریز و درشت با قدرت زیاد روی پوست خودنمایی می کنند!

اما در حال حاضر بروز این چروک ها مسئله ی چندان غامض و غیرقابل حلی نیست و می توان با روش های مختلف آن ها را درمان کرد.

مهم ترین مزیت دستگاه فیس آپ این است که با لایه برداری از سطح پوست ، باعث کم رنگ شدن این چروک ها می شود. اگر به خاطر داشته باشید ، بارها راجع به کلاژن و الاستین هم توضیح داده ایم.

با ماساژ صورت توسط دستگاه فیس آپ ، جریان خون در محل درمان بهبود پیدا می کند و کلاژن و الاستین بیشتری تولید می شود. این مواد برای حفظ رطوبت و طراوت پوست ضروری هستند اما به مرور زمان و با افزایش سن ،تولید آن ها در بدن کاهش پیدا می کند.

با استفاده از دستگاه فیس آپ ، تولید این مواد در بدن بیشتر می شود و به این ترتیب چین و چروک ها به طرز قابل ملاحظه ای کمتر می شوند.

52 1024x224 - هزینه جوانسازی پوست با دستگاه فیس آپ چقدر است؟ هزینه فیس آپ صورت ؟!
رفع چین و چروک ها با دستگاه فیس آپ

رفع افتادگی صورت با دستگاه فیس آپ

یکی دیگر از مزایای شاهکار دستگاه فیس آپ در این است که صورت هایی که در اثر پیری یا ساختار چهره ، دچار افتادگی شده اند را بالا می کشد و به اصطلاح باعث لیفت صورت می شود.

به خاطر داشته باشید که فرآیند ماساژی که در این درمان اتفاق می افتد مزایای بسیار زیادی برای پوست دارد و افتادگی آن را برطرف می کند.

گرچه در حال حاضر عملیات هایفوتراپی برای لیفت صورت ، رواج بیشتری دارد اما با توجه به این که هزینه جوانسازی صورت با استفاده از این متد برای خیلی از افراد بالاست ، دستگاه فیس آپ می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای هایفوتراپی باشد.

چرا که هم هزینه ی خیلی کمتری دارد وئ هم عوارض جانبی آن به نسبت هایفو خیلی کمتر است!

رفع اسکار خفیف با دستگاه فیس آپ

اسکارها می توانند چالش برانگیز ترین عارضه ی پوستی به حساب بیایند.

وقتی که در دوران بلوغ یا به خاطر تغییرات هورمونی ، پوست ما جوش می زند ، ممکن است به سادگی برطرف نشوند و پس از مدتی اثری از خود بر جای بگذارند که اسکار نامیده می شود.

اسکارها ممکن است در اثر زخم یا صدمه دیدن پوست نیز به وجود بیایند

صرف نظر از علت به وجود آمدن آن ها ، درمان های مختلفی از جمله لیزر فرکشنال جهت رفع اسکار به کار می رود.

49 1024x640 - هزینه جوانسازی پوست با دستگاه فیس آپ چقدر است؟ هزینه فیس آپ صورت ؟!
رفع اسکار خفیف

اما خیلی از افراد به خاطر سوختگی هایی که ممکن است در اثر حرارت اشعه ی لیزر به وجود بیاید ، چندان رغبتی به انجام این درمان ندارند.

دستگاه فیس آپ به خوبی می تواند یکی از راه های آلترناتیو شما به حساب بیاید.

فیس آپ با عملیات لایه برداری از سطح بالایی پوست (درمال) که دچار آسیب شده ، موجب می شود که لایه ی زیرین  پوست که شفافیت و شادابی بیشتری دارد ، نمایان شود.

به این ترتیب ، پس از اتمام درمان متوجه خواهید شد که  اسکارهای شما تا حدّ خیلی زیادی کم رنگ شده اند و به زحمت قابل تشخیص هستند.

در نهایت باید بگوییم با وجود تمام مزایای دستگاه فیس آپ ، دیگر جای هیچ گونه تردیدی باقی نمی ماند که هزینه جوانسازی پوست با این دستگاه کاملا به صرفه است و می توانید اطمینان حاصل کنید که پول خود را هدر نداده اید!
مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: