مزوتراپی لاغری روشی فرانسوی در کاهش وزن بدن

0

مزوتراپی لاغری راه حلی برای کاهش وزن بدن

مزوتراپی لاغری شیوه ای محبوب در فرانسه برا ی کاهش وزن بدن است. اما این محبوبیت هنوز همه گیر نشده است.
تعجبی نیست که این روش از کشور فرانسه نشئت می گیرد چرا که این منطقه سرزمین عشق است و بدن های زیبا و کشیده و جذابتر را طلب می نماید.
این روش در سال 1952 در فرانسه توسط دکتر میشل پیستور بنیان گذاری شد. از مزوتراپی در اصل برای درمان عروق و بیماری های عفونی، آسیب های ورزشی و بهبود گردش خون استفاده می شود. در این روش مقدار کمی از داروهای مختلف به مزودرم، لایه ای از چربی و بافت متصل زیر پوست تزریق می شود. نظریه این است، هنگامی که این مقدار بسیار کم از دارو به مزودرم تزریق می شود، چربی زیرین ذوب ذوب می گردد.
در سال 1952 در حدود 15 هزار پزشک در فرانسه و آمریکای جنوبی از این روش بهره می بردند و هم اکنون دیگر پزشکان به این گروه پیوسته اند و جمعیت بزرگی را تشکیل داده اند. هم اکنون دوره هایی برای پزشکان در آمریکا برای یادگیری این روش گذاشته می شود که قبل از آن تمامی افراد متخصص برای یاد گیری مزوتراپی به فرانسه می رفتند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مزوتراپی لاغری روشی فرانسوی در کاهش وزن بدن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مزوتراپی لاغری روشی فرانسوی در کاهش وزن بدن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مزوتراپی لاغری روشی فرانسوی در کاهش وزن بدن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عملکرد

mesotherapy 1 300x119 - مزوتراپی لاغری روشی فرانسوی در کاهش وزن بدن
مزوتراپی روشی فرانسوی در کاهش وزن بدن

مزوتراپی لاغری یک راه حل برای کاهش وزن است که معمولا شامل ترکیبی از عصاره های گیاهی، هورمون ها، آنزیم ها، ویتامین ها، مواد معدنی و همچنین مواد شیمیایی مانند آمینوفیلین است. متاسفانه، روش تزریق استاندارد نیست و پزشکان مزوتراپی به فرمول های خود می افزایند و یا از آن کم می کنند، و در کل به طور سلیقه ای کار می کنند. ماده ی ترکیبی به طور معمول در مقادیر بسیار ناچیزی تزریق می شود. از این روش برای بهبود و تنظیم غدد لنفاوی و گردش خون، و همچنین شکست رسوبات چربی از جمله سلولیت، استفاده می شود.

محل هایی که با مزوتراپی درمان می شوند

Mesotherapy Finest hair fall treatments 980x731 300x224 - مزوتراپی لاغری روشی فرانسوی در کاهش وزن بدن
مزوتراپی روشی فرانسوی در کاهش وزن بدن

مزوتراپی اغلب برای خلاص شدن از سلولیت و چربی های سمج در زیر پوست استفاده می شود، اما آن را نیز گاهی اوقات به منظور جوانسازی صورت، کاهش و جوانسازی و افتادگی پوست دست، گردن و سایر نواحی بدن، به کار می برند. در مواردی برای درمان ریزش مو و کاهش وزن نیزاستفاده می شود. ایده استفاده از مزوتراپی در کاهش وزن، حل رسوبات چربی است.

عوارض مزوتراپی

مزوتراپی یک نوع درمان برای سلولیت است که با هدف “ذوب” چربی است. این شیوه نیز مانند دیگر روش ها دارای خطرات و اثرات جانبی می باشد. بنابراین شما باید با پزشک یا متخصص پوست خود قبل از انجام این درمان برای سلولیت و کاهش وزن، مشورت کنید.

مزوتراپی اساسا یک درمان زیبایی غیر قابل تنظیم است که پزشکان می توانید بدون هیچ گونه آموزش رسمی و غیر رسمی در یک محیط کلینیک شکل به جای یک کلینیک رسمی به انجام بپردازند. فقدان استاندارد برای فرمول مزوتراپی در تزریق به زیر پوست می تواند خطرات جدی برای سلامتی بیماران بوجود آورد، زیرا پزشکان بی تجربه می تواند ترکیبی را بدون اطلاعات علمی ایجاد کنند و سپس آن را تزریق نمایند. همچنین مزوتراپی اثرات جانبی نیز در بر دارد از جمله  خارش، برآمدگی بر سطح پوست، اختلالات پوست و حتی عفونت.

هزینه مزوتراپی

هزینه های مزوتراپی زیاد است و تحت پوشش بیمه نیز قرار نمی گیرد.

هشدار

در صورت مراجعه به مرکز غیر معتبر و پزشک بی تجربه شما ممکن است یک طیف گسترده از عوارض جانبی را تحت مزوتراپی تجربه کنید. علاوه بر خطراتی مانند عفونت، برآمدگی بر سطح پوست و جوش، ممکن است به تغییر رنگ پوست، زخم و توده در زیر پوست دچار شوید. گاهی ایجاد خونریزی در زیر پوست نیز می کند. بنابراین از مجرب بودن پزشک خود اطمینان حاصل نمایید.

لینک منبع

گردآورنده: میترا کرمانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: