بوتاکس

0
2 2 300x224 - بوتاکس
بوتاکس

سم بوتولینوم یک ماده ی خالص است که از باکتری مشتق می شود. انواع مختلف بوتولینوم نوع A شامل بوتاکس و دسیپورت می باشد. تزریق سم بوتولونیوم با بلاک سیگنال های عصبی_ عضلانی باعث تضعیف عضله می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بوتاکس پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بوتاکس پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بوتاکس نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موارد استفاده از بوتاکس : 

_ برطرف کردن خط اخم

_ چین و چروک های اطراف گردن

چه کسانی مستعد انجام بوتاکس هستند؟

جویدن، خندیدن، لبخند زدن، اخم کردن و تمامی حرکاتی که باعث پیری و نشانه های بروز آن می شود میتوانند در گذر زمان نیاز به تزریق بوتاکس را افزایش دهند. در این صورت چهره ی شمامی تواند عصبانی یا اخمو به نظر برسد. یکی از سریع ترین و امن ترین راه حل های حذف چین و چروک می تواند تزریق سم بوتولونیوم نوع A باشد.

تزریق بوتاکس می تواند با سایر پروسیجر ها درمانی همراه باشد. لایه برداری و میکرودرم مکمل عمل بوتاکس میشود. تزریق بوتاکس هم چنین باعث پیشگیری از تشکیل خطوط و چین و چروک های صورت است.

مراقبت های بعد از عمل: 

این عمل نیاز به بیهوشی ندارد و نتایج آن بلافاصله قابل مشاهده است. هم چنین شما می توانید در همان روز عمل، بلافاصله فعالیت های روزمره را از سر بگیرید. گاهی نتایج آن می تواند در طی یک تا چند ماه قابل مشاهده باشد.

.jpg - بوتاکس
بوتاکس

احتیاطات لازم: 

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

باید مد نظر داشته باشید که ماساژ و مالیدن صورت در مناطق تحت درمان می تواند باعث مهاجرت و جا به جایی سم بوتولونیوم به قسمت های دیگر صورت شود و باعث ضعف عضلات صورت به صورت موقت یا افتادگی در آن ناحیه باشد.

با هم نگاهی به مراحل تزریق بوتاکس بیاندازیم :

ممکن است تزریق سم بوتولونیوم یک روش ساده به نظر بیاید اما در اصل تلفیقی از هنر و علم و تجربه است که حتما باید در مراکز مراقبت های بهداشتی و توسط پزشکان متخصص انجام شود.

در صورت چهل و سه تا عصب وجود دارد و پزشک متخصص باید به خوبی ان ها را بشناسد تا بتواند بهترین نتیجه را پس از تزریق، به دست آورد.

برای تزریق از سوزن های بسیار نازک و خاصی استفاده می شود. سم بوتولونیوم باید به مقدار کم به مناطق و عضلات خاصی تزریق شود. پزشک با تضعیف عضلات ناحیه ی مورد درمان و حفظ حالات طبیعی چهره به انجام این تزریق مبادرت می نماید و حدودا این عمل 15 دقیقه به طول می انجامد.

تعداد تزریقات انجام شده به ویژگی های صورت و میزان چین و چروک آن بستگی دارد. تزریق در شیار های بالای پیشانی می تواند به زمان بیشتری( بالای 5 دقیقه) نیاز داشته باشد.

اگر چه عموما تزریق بی خطر بوده، اما از عوارض جانبی انجام این عمل می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

_ کبودی و درد در محل تزریق

_ سر درد

_ عواملی نظیر بروز آنفولانزا

_ حالت تهوع

_ قرمزی

_ ضعف یا افتادگی موقت عضلات صورت

تزریق این سم، به ندرت می تواند باعث مشکلات تنفسی، بلع، ضعف عضلانی و حتی لکنت زبان شود.

در انتخاب پزشک متخصص دقت فرمایید و مقالات بعدی ما را در این زمینه دنبال کنید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: