نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل تابستان

0

نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل تابستان

تابستان از راه رسیده است و وقت آن شده که پوست تان را شاداب و جوان سازید. ما در این مطلب محصولاتی را معرفی کرده ایم که به شما در محافظت در مقابل نور خورشید، رطوبت رسانی و لایه برداری پوست در این فصل کمک شایانی می کند. با این راهنمایی ها در طول فصل تابستان، از سر تا پای تان احساس نشاط و شادابی خواهید کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل تابستان پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل تابستان پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل تابستان نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

1- کرم ضد آفتاب نوتروجنا

1 13 - نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل تابستان
ضد آفتاب نوتروجنا

این کرم مرطوب کننده بسیار سبک برای سپری کردن بیشتر اوقات خود در بیرون از منزل فوق العاده است. این کرم را همیشه در کیف تان نگه دارید و همه جا همراه داشته باشید تا بتوانید در هر مکانی، اعم از محل کار، باشگاه، استخر یا ساحل از آن استفاده نمایید.

 

2- کرم دور چشم محافظ نور خورشید شیسدو

2 13 - نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل تابستان
کرم دور چشم محافظ نور خورشید شیسدو

اطراف چشم تان، حساس ترین نواحی محسوب می شوند و متاسفانه هنگامی که صحبت از محافظت پوست در برابر نور خورشید می شود، معمولا این نواحی، نادیده گرفته می شوند. این تیوب کوچک جادویی از دور چشمان شما در مقابل آسیب های ناشی از اشعه های مضر UV محافظت کرده و ظهور چین و چروک را در آینده کاهش می دهد.

3- تونیک چای سرخ آفریقایی اوله هنریکسن

3 10 - نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل تابستان
تونیک اوله هنریکسن

این تونیک به شما کمک می کند پوست تان را تقویت و بازسازی نمایید. در تونیک اوله هنریکسن، ترکیباتی چون چای سرخ آفریقایی، چای سفید و انار به کار رفته شده است و به همین دلیل سبب رفع خستگی فوری پوست می گردد. در ضمن رایحه این تونیک نیز فوق العاده است.

 

4- پاک کننده لاش دارک انجلز

4 9 - نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل تابستان
پاک کننده لاش دارک انجلز

این پاک کننده نرم و مخملی که از شکر قهوه ای تهیه شده است، گویی از بهشت آمده است. این محصول تمامی چربی های اضافه که توسط پوست تولید شده را جذب می کند و پس از هر بار استفاده برای تان احساس شادابی، پاکیزگی و صافی به ارمغان می آورد. برای داشتن پوستی نرم، صاف و روشن از این محصول استفاده کنید.

 

5- اسکراب قهوه

5 6 - نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل تابستان
اسکراب قهوه

شما می توانید جهت لایه برداری صورت و بدن تان از قهوه نیز استفاده کنید. مزیت این اسکراب این است که از موادی تهیه می شود که همگی در کابینت آشپزخانه تان موجود می باشند. برای این کار کافی است 1 فنجان پودر قهوه ارگانیک، 1 فنجان شکر یا نمک ارگانیک، ½ فنجان روغن نارگیل، ½ قاشق غذا خوری پودر دارچین (اختیاری) و 1 قاشق غذا خوری عصاره وانیل (اختیاری) را با یکدیگر مخلوط کنید. سعی کنید از این اسکراب، هر روز صبح استفاده نمایید تا پوستی صاف و لطیف داشته باشید.

 

6- مرطوب کننده بدن داو

6 5 - نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل تابستان
مرطوب کننده بدن داو

این مرطوب کننده، درخشش خاصی به بدن می دهد که بسیار باب فصل تابستان می باشد. استفاده تدریجی از این محصول، پوست بدن تان را برنزه کرده و در عین حال، پوست را آبرسانی و براق می کند.

 

7- درمان کننده لب فرش شوگر

7 4 - نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل تابستان
درمان کننده لب فرش شوگر

 

این درمان کننده سبب آبرسانی، محافظت و بر آمدگی لب ها می گردد. در این محصول از شکر واقعی استفاده شده است که یک روش طبیعی جهت محافظت در مقابل آسیب های ناشی از اشعه های مضر UV محسوب می شود. فرش شوگر دارای 13 تنوع رنگ است و می تواند جایگزین مناسبی برای رژ لب باشد.

 

8- کرم محافظ دست همپ

8 3 - نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل تابستان
کرم دست همپ

اگر کرم دستی وجود داشته باشد که بخواهیم آن را به همه شما معرفی کنیم، آن محصول، کرم دست همپ است. دلیل این انتخاب، صافی و نرمی بیش از حد دست ها پس از استفاده از این کرم است. این کرم از روغن دانه کنف تهیه شده که برای دستان خشک و خشن، سحر و جادو کرده و به آن لطافت دستان یک کودک را می بخشد.

 

9- اسکراب شن ساحل و نمک دریا

9 3 - نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل تابستان
اسکراب شن ساحل و نمک دریا

در فصل تابستان، با استفاده از شن های ساحل و نمک دریا می توانید اسکرابی تهیه کنید که مناسب برای پا و بدن است. همچنین می توانید این اسکراب را با آب وان حمام نیز مخلوط کرده و در آن دراز بکشید. این امر کمک می کند املاح معدنی بسیاری جذب پوست تان شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

10- اسپری محافظ پوست سر آودا

10 3 - نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل تابستان
اسپری محافظ پوست سر آودا

معمولا پوست سر، جزء پوست در نظر گرفته نمی شود و به همین دلیل به راحتی می تواند در اثر قرار گیری در نور خورشید بسوزد. با استفاده از اسپری آودا می توانید از پوست سر تان در مقابل آسیب های ناشی از اشعه مضر آفتاب محافظت نمایید.

شاد باشید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[symple_button url=”http://www3.mywedding.com/summer-skin-care-tips/11/” color=”black” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]لینک مطلب[/symple_button]

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: