7 اشتباه که مانع کاهش وزنتان میشود

0
weigh in reasons youre not losing weight 300x197 - 7 اشتباه که مانع کاهش وزنتان میشود
موانع کاهش وزن

امروز شما را با عادات غذایی بسیار مهم و گاهی کم اهمیت آشنا میکنیم که منجربه پرخوری شده و کاهش وزن را دشوار میسازند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - 7 اشتباه که مانع کاهش وزنتان میشود پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - 7 اشتباه که مانع کاهش وزنتان میشود پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - 7 اشتباه که مانع کاهش وزنتان میشود نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

1- آیا تصور میکنید اگر چیزی در بشقابتان باقی بماند، بی ادبانه است؟

هنگامیکه به مهمانی میروید، میزبان دوست دارد به بهترین نحو از شما پذیرایی کند و آنقدر به شما غذا بدهد که دیگر جایی در شکمتان باقی نماند. بله، مهمان نوازی، صفت پسندیده ایست، اما گاهی اوقات باید مودبانه به غذاهای حجیم “نه” گفت. چراکه اگر بخاطر رعایت ادب، به رودربایستی کردن و خوردن چند نوع غذا عادت کنید، بی دلیل چند کیلو به وزنتان اضافه خواهید کرد.

 

2- آیا با عجله غذا میخورید؟

آیا در محل کارتان، بدون داشتن وقت استراحت و بدون توقف کار غذا میخورید؟ بهترین چیز اینست که برای صرف غذا به مکانی ویژه مانند کافه یا رستوران بروید، زیرا اگر حین خوردن، مشغول انجام کار دیگری باشید، نمیتوانید به غذا توجه کنید و از آن لذت ببرید. بنابراین متوجه میزان غذایی که میخورید، نمیشوید.

 

3- آیا وقتی ناراحتید، غذا میخورید؟

این عادت بد بسیار رایج است، بویژه در بین دختران. برخی تصور میکنند با خوردن شکلات، بستنی و شیرینی، حالشان بهتر میشود. اما این امر تنها منجربه پرخوری، سنگین شدن معده و پشیمانی میشود. اگر ناراحت هستید، با یک آهنگ شاد برقصید یا نقاشی کنید، اما هیچگاه برای تسلی خود سراغ یخچال نروید!

 

4- نوشیدنی های شیرین

بسیاری از افراد حین صرف غذا نوشابه، لیموناد و سایر نوشیدنی های شیرین مینوشند. برای مثال، یک لیوان نوشابه حاوی 4 الی 7 قاشق شکر است. آیا هیچوقت یک فنجان قهوه را با 7 قاشق شکر نوشیده اید؟ البته که نه. یک لیوان آبمیوه چطور؟ (منظور محصولات کارخانه ایست، نه آبمیوه تازه). جالب است بدانید که یک لیوان آبمیوه هم محتوی همان میزان شکر موجود در نوشابه است.

به همین دلیل، توصیه میکنیم روزانه فقط آب خالص بنوشید و چنانچه هوس آبمیوه کردید، آبمیوه های تازه و طبیعی را جایگزین کنید.

 

5- آیا مقابل تلویزیون غذا میخورید؟

چنانچه حین تماشای تلویزیون غذا بخورید، به تنها چیزی که فکر نخواهید کرد، غذاست و به همین خاطر بدن این سیگنال را به شما ارسال نمیکند که سیر شده اید. بدین ترتیب، بیشتر از آنچه که تصور کنید، خواهید خورد.

 

6- پوشیدن لباس گشاد

اگر کمدتان مملو از لباس های گشاد و بی قواره است، چاق شدنتان آسانتر است. این گونه لباس ها، همه چیز را پنهان میکنند و تناسب اندام را از ذهنتان پاک میکنند.

به منظور داشتن اندامی متناسب، سعی کنید لباس های زیر مناسب و لباس های جذب و بدن نما به تن کنید. بدین ترتیب، به خوردنتان توجه بیشتری میکنید و بدن خود را در حالت تعادل نگه میدارید.

 

7- اگر تنها یکبار در روز غذا میخورید…

این امر به حفط تناسب اندامتان کمک نخواهد کرد. برخی افراد هنگامیکه احساس گرسنگی در صبح نمیکنند، از خوردن صبحانه صرف نظر میکنند و با این تصور که وزنشان کم میشود، برای مدت طولانی خود را گرسنه نگه میدارند. این اشتباه محض است. از این طریق، بدنتان تحت فشار قرار خواهد گرفت و کالری هر آنچه که میخورید را جذب میکند. به همین دلیل است که برخی افراد میگویند: “هیچی نمیخورم و چاق میشوم.” این یک پارادکس است و به منظور کاهش وزن باید غذا بخورید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

بدن ما برای سالم و سلامت ماندن از صبح به انرژی نیاز دارد. بهتر است غذا را در مقادیر کم، اما به دفعات میل کنید. سعی کنید 6 بار در روز بخورید، اما مقدار هر وعده کمتر از حد متوسط باشد. بدین ترتیب بدن هر آنچه که نیاز داشته باشد را دریافت خواهد کرد و سوخت و سازش نیز بهتر خواهد شد.

 

امیدواریم این مطلب توانسته باشد به شما کمک کند. نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

 

شاد باشید!

 

منبع: http://www.beautyandtips.com/

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: