پوستی زیبا و درخشان با تکه های یخ

0
d0jgn2klvqq6agpvjpvh 300x197 - پوستی زیبا و درخشان با تکه های یخ
فواید ماساژ یخ روی پوست

داشتن پوستی جوان، شاداب و زیبا تقریبا رویای همه زنان است. صورت آکنه ای، تیرگی زیر یا دور چشم و چین و چروک های صورت، کابوس وحشتناکی بشمار میروند. یکی از رازهای زیبایی، استفاده از قالب های کوچک یخ است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - پوستی زیبا و درخشان با تکه های یخ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - پوستی زیبا و درخشان با تکه های یخ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - پوستی زیبا و درخشان با تکه های یخ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بله، تعجب نکنید! یک قالب یخ ساده میتواند برای پوستتان شگفتی بیافریند. اکاترینا دوم، ملکه روسیه، هر روز صبح برای ماساژ صورت، گردن و قفسه سینه خود از تکه های یخ استفاده میکرد و زیبایی و شادابی او همیشه ورد زبان بود.

یخ درمانی میتواند مشکلات پوستی را به حداقل برساند، تولید چربی را کنترل کند و از پیری زودرس و ظهور چین و چروک ها جلوگیری کند. استفاده منظم از قالب یخ به صورتتان سلامتی و شادابی خاصی میبخشد. بنابراین، حتی برای اینکه بدون آرایش زیبا به نظر برسید، از یخ استفاده کنید.

برای تهیه یخ، توصیه میشود از آب معدنی به جای آب معمولی استفاده کنید. دمنوش های گیاهی نیز جایگزین مناسبی برای آب بشمار میروند. اگر از تیپ پوستیتان اطلاع دارید، میتوانید از گیاه مناسب پوستتان استفاده کنید تا در ماه های سرد سال، پوستتان سالم و شاداب بماند.

توصیه میشود برای پوست چرب مستعد ابتلا به آکنه، از دمنوش های گل همیشه بهار، مریم گلی، گیاه پای خر یا بومادران برای تهیه یخ استفاده کنید. برای این کار کافیست 2 قاشق چایخوری از گیاه مورد نظر را در یک لیوان آب جوش ریخته و اجازه دهید 10 الی 15 دقیقه دم بکشد. سپس دمنوش را صاف کرده و اجازه دهید خنک شود، بعد آنرا داخل قالب یخ بریزید و برای یخ زدن داخل فریزر قرار دهید.

اگر پوستی خشک دارید از دمنوش گل بابونه، جعفری، شکوفه لیمو یا نعناع استفاده کنید. ترکیبی از چند گیاه نیز ایده خوبی است.

برای کاهش چین و چروک، سعی کنید از چای سبز، سفید یا سیاه استفاده کنید. این چای ها سرشار از مقدار فراوانی آنتی اکسیدان هستند که میتوانند منجربه کاهش روند پیری شوند. برای این کار، چند قطره آبلیمو به چای خود اضافه کنید تا لکه های تیره روی پوستتان نیز از بین بروند.

برای بهره مندی بیشتر از مزایای یخ درمانی، 5 نوع مختلف از گیاهان را برای تهیه دمنوش انتخاب کنید و این ترکیب را هر 2، 3 هفته یکبار تغییر دهید.

اگر هر روز عادت به آرایش کردن دارید، نصف قاشق چایخوری روغن زیتون یا هر روغن دیگر (روغن بادام، روغن آوکادو، روغن کنجد یا روغن جوانه گندم) را به آب معدنی یا دمنوش خنک شده خود بیافزایید و بعد برای یخ زدن در قالب بریزید. قبل از هر بار آرایش، صورت و گردن خود را با این قالب یخ پاک کنید. این امر منجربه لطافت و تغذیه رسانی به پوست میگردد و بدون نیاز به کرم، پوست را برای انجام آرایش نرم و صاف میکند.

برخی بانوان دوست دارند قالب های یخ خود را با آب میوه یا آب سبزیجات تهیه کنند. آب سیب، پرتقال یا دارابی، منابع غنی از مواد معدنی و ویتامین ها بشمار میروند. اگرچه بهتر است برای ماسک صورت از آب میوه تازه به جای یخزده استفاده کنید. زیرا آب میوه تازه حاوی میزان قابل توجهی ویتامین است که پس از یخ زدن، همگی آن از بین خواهد رفت.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

روش استفاده از قالب یخ

با استفاده از یک قالب یخ، صورت، گردن و ناحیه دکولته (قفسه سینه) تان را با سرعت و به آرامی ماساژ دهید. فشار بیش از حد به پوست وارد نکنید و از برخورد خشن خودداری کنید. از گذاشتن قالب یخ در ناحیه دور چشم اجتناب کنید، زیرا این ناحیه بسیار حساس است و باید در این زمینه دقت شود.

هیچگاه بعد از ماساژ یخ، صورتتان را خشک نکنید و اجازه دهید بطور طبیعی صورتتان خشک شود. بدین ترتیب، پوستتان از حداکثر این روش درمانی بهره مند میشود.

فصول سرد سال نیز زیبایی و جذابیت خود را دارند، اما در این زمان پوستمان آسیب پذیر تر میشود. برای سلامت و زیبایی پوست خود میتوانید از راهنمایی های ذکر شده استفاده کنید.

 

آیا از ماساژ یخ بر روی پوستتان لذت میبرید؟

 

زیبا بمانید!

 

منبع: http://www.beautyandtips.com/

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: