تحلیل کارشناس زیبان در خصوص لیزر FemiLift برای تنگ کردن واژن

0

تحلیل کارشناس زیبان در خصوص لیزر FemiLift برای تنگ کردن واژن

سلام. من مینو زرفش، یکی از کارشناسان مرجع زیبایی و سلامت زیبان هستم. امروز قصد دارم دستگاه لیزر FemiLift را به شما معرفی کنم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تحلیل کارشناس زیبان در خصوص لیزر FemiLift برای تنگ کردن واژن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تحلیل کارشناس زیبان در خصوص لیزر FemiLift برای تنگ کردن واژن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تحلیل کارشناس زیبان در خصوص لیزر FemiLift برای تنگ کردن واژن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

1 6 - تحلیل کارشناس زیبان در خصوص لیزر FemiLift برای تنگ کردن واژن
تنگ کردن واژن

FemiLift، یک درمان سرپایی مدرن و حداقل تهاجمی است که جهت ارائه بهترین درمان برای مشکلات زنان-زایمان از تکنولوژی CO2 بهره گرفته است. این روش، بسیار سریع، بدون درد و کاملا ایمن است که نتایج بسیار موثری حاصل می کند. FemiLift، یک دستگاه همه کاره است که پزشکان را قادر می سازد با سرعت و به طور موثر تری مشکلات زنان را درمان کنند. درمان های دستگاه FemiLift به صورت سرپایی انجام می شود و به بیهوشی وبستری شدن هم نیازی ندارد. به زنان این اطمینان داده می شود که بلافاصله پس از پروسه درمان به راحتی و با اعتماد به نفس بالا می توانند فعالیت های روتین زندگی را از سر بگیرند.

دستگاه FemiLift قادر است طیف وسیعی از مشکلات زنان را در هر سن و سالی درمان کند. مزایای استفاده از این دستگاه شامل موارد زیر است:

  • درمان های سریع
  • حداقل تهاجمی
  • درمان سرپایی تکنولوژی CO2 (اثبات شده)
  • بهینه کردن بازسازی کلاژن
  • امن، بیخطر، آسان و موثر
  • حصول نتایج فوری
  • کاملا بهداشتی با پروب یکبار مصرف

 

درمان های دستگاه FemiLift

درمان هایی که دستگاه FemiLift ارائه می دهد،شامل موارد  زیر می باشد:

  • تنگ کردن واژن (واژینال تایتنینگ)
  • درمان بی اختیاری ادرار (SUI)
  • درمان خشکی و عفونت های مکرر واژن
  • درمان مشکلات بعد از یائسگی (GSM یا سندرم ادراری-تناسلی یائسگی)
  • توانبخشی واژن پس از زایمان

 

روش کار دستگاه FemiLift

لیزر CO2 فراکشنال، لیزر قدرتمندی است که  نوآوری و دقت بی نظیری در درمان های سرپایی دارد. با حمایت از پیشرفته ترین ابزار جراحی روز دنیا، نتایج درمان با لیزر CO2 به طور چشمگیری افزایش یافته و امکان جدیدی با حداقل تهاجم برای پزشکان و همچنین بیماران فراهم کرده است.

دستگاه FemiLift با بهره گیری از تکنولوژی لیزر CO2 فراکشنال، قادر است به طور موثری واژن را تنگ و جوانسازی کند و در عین حال جهت تاثیرات عمقی، کلاژن واژن را بازسازی کند، بدون این که منجر به کوچکترین تخریبی شود (شکل B). انرژی لیزر CO2 توسط یک لنز هولوگرافی به داخل بافت واژن هدایت می شود. این لنز، پرتو را به 81 پیکسل میکروسکوپی در یک الگوی 9*9 بخش بندی می کند. ردیف های میکروسکوپی انرژی حرارتی به طور عمقی به داخل مخاط نفوذ کرده و بافت اطراف را دست نخورده باقی می گذارد. این امر سبب می شود مخاط دیواره واژن سریع تر بهبود یابد و درمان جوانسازی صورت بگیرد. فرآیند میکرو ابلیتیو سبب انقباض فیبرهای موجود شده و موجب تشکیل کلاژن جدید و جوانسازی بافت هدف می گردد.

 

انواع دسته های دستگاه FemiLift

دستگاه FemiLift دارای دسته های مختلف با کاربردهای متعدد می باشد. انواع دسته های این دستگاه به شرح زیر می باشد:

 

FemiLift Smart

4 2 - تحلیل کارشناس زیبان در خصوص لیزر FemiLift برای تنگ کردن واژن
FemiLift Smart

این فناوری نوآورانه رباتیک، درمان های هوشمند و همگن را تسهیل کرده و به راحتی قابل تنظیم برای بیماری های مختلف است. این اپلیکاتور (دسته) مطابق با نشانه ها و پارامترهای درمان برنامه ریزی شده است و شرایط  را جهت درمان در الگوی 120 الی 360 درجه امکان پذیر می کند.

 

FemiLift Probe

5 1 - تحلیل کارشناس زیبان در خصوص لیزر FemiLift برای تنگ کردن واژن
FemiLift Probe

دسته FemiLift ، یک پروب کاملا منحصر به فرد، یکبار مصرف و بهداشتی است که متناسب با اندازه های مختلف واژن طراحی شده است تا حداکثر راحتی و آسایش برای بیمار فراهم شود.

در طول درمان، پزشک پروب را در یک الگوی 360 درجه قرار می دهد تا کل دیواره واژن را پوشش دهد و بدین ترتیب، یک پوشش مطلوب با کارایی کامل را فراهم می سازد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

FemiLift Slim برای تنگ کردن واژن

6 - تحلیل کارشناس زیبان در خصوص لیزر FemiLift برای تنگ کردن واژن
FemiLift Slim برای تنگ کردن واژن

این پروب جهت تنگ تر کردن ساختار واژن زنان طراحی شده است. این دسته همچنین مشکلاتی از قبیل آتروفی واژن و آسیب به بافت ناشی از درمان آنکولوژی (سرطان شناسی) را نیز درمان می کند. کار کردن با این پروب باریک، این امکان را برای پزشک فراهم می کند که یک درمان استاندار و حداقل تهاجمی ارائه دهد.

 

پروب تشخیصی FemiCam

7 - تحلیل کارشناس زیبان در خصوص لیزر FemiLift برای تنگ کردن واژن
پروب تشخیصی FemiCam

دوربین FemiCam، یک ابزار تشخیصی است که پزشکان را قادر می سازد قبل و بعد از درمان، مخاط واژن را ترسیم و واکنش بافت را به درمان لیزر ارزیابی کنند.

این دوربین مجهز به نور LED است که بر بافت تاثیری ندارد و به راحتی می توان آن را به یک تبلت اندرویدی متصل کرد. این دوربین این امکان را به پزشکان می دهد که تصاویر ثبت شده را برای تجزیه و تحلیل در آینده دانلود نمایند. این پروب، اطلاعات پزشکان را در خصوص زنان و زایمان بر اساس توانایی، مشاهده و ثبت تصویر از ناحیه هدف، و نه تنها لمس آن ناحیه، افزایش داده است. این دستگاه، اطلاعات ارزشمندی را از طریق اجازه مشاهده و ارزیابی دقیق ارائه می دهد، درمان را بهتر و آسان تر می سازد و نتایج بالینی بهتری را به ارمغان می آورد.

اسکن Lite برای جوانسازی لبه بیرونی واژن

7 - تحلیل کارشناس زیبان در خصوص لیزر FemiLift برای تنگ کردن واژن
اسکن Lite

FemiLift LiteScan در الگوهای مختلف از لبه بیرونی واژن اسکن تهیه می کند. در نتیجه، رنگ، حالت الاستیکی و بافت پوست به طور کلی بهبود می یابد و رنگدانه های سطحی کاهش پیدا می کنند. با استفاده از مکانیسم درمان لیزر CO2، جوانسازی بافت تسریع پیدا کرده و بهبودی و بازسازی بافت را آسان تر می سازد.

FemiTight برای تنگ کردن لبه بیرونی واژن

8 - تحلیل کارشناس زیبان در خصوص لیزر FemiLift برای تنگ کردن واژن
FemiTight

FemiTight یکی از جدید ترین و منحصر به فرد ترین پروب های لیزر CO2 است که به منظور تنگ کردن لبه بیرونی واژن طراحی شده است.

درمان های انجام شده با این پروب توسط یک پرتو لیزر کوتاه است که به آرامی بافت را گرم کرده، به طور موثری بازسازی کرده، و رشد مجدد کلاژن را احیا می کند.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[symple_button url=”http://www.almalasers.com/alma-products/femilift/” color=”black” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]لینک مطلب[/symple_button]

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: