نظرات کارشناس زیبان در خصوص مزایای لیزر موهای زائد

1

نظرات کارشناس زیبان در خصوص مزایای لیزر موهای زائد

 

امروز با یکی از کارشناسان زیبان درخصوص مزایای لیزر موهای زائد به مصاحبه نشسته ایم. امیدواریم این مصاحبه بتواند ابهامات شما را در این خصوص برطرف نماید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - نظرات کارشناس زیبان در خصوص مزایای لیزر موهای زائد پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - نظرات کارشناس زیبان در خصوص مزایای لیزر موهای زائد پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - نظرات کارشناس زیبان در خصوص مزایای لیزر موهای زائد نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از تجربیات ناخوشایند زندگی، داشتن موی زائد است. تصور کنید به هر دلیلی نتوانسته اید موهای زائد زیر بغل خود را از بین ببرید و در یک مهمانی هم شرکت کرده باشید. احتمالا در آن زمان بطور ناخودآگاه احساس شرم، نا امیدی و کمبود اعتماد به نفس به شما دست خواهد داد. برای بسیاری از افراد، اصلاح یا اپیلاسیون موهای زائد جزء ضروریات محسوب می گردد. اما با پیدایش لیزر، تصور می شود در آینده ای نه چندان دور، بکارگیری روش های قدیمی از بین بردن موی زائد به خاطره ای تبدیل شوند. لیزر موهای زائد، گزینه مناسبی برای هر فرد باهر نوع پوست و مویی محسوب می شود و قطعا عوامل بسیاری در انتخاب این روش نقش دارد که از قبل باید مورد بررسی قرار بگیرند.

 

مزایای لیزر موهای زائد

 

1- دائمی بودن

4 1 - نظرات کارشناس زیبان در خصوص مزایای لیزر موهای زائد
ماندگاری لیزر موی زائد

اساسا این مورد، تنها دلیل محبوبیت لیزر محسوب می گردد. اینکه دیگر هیچوقت مجبور به اصلاح، وکس و اپیلاسیون موهای زائد خود نباشید، می تواند مزیت فوق العاده ای باشد. بدین ترتیب می توانید یک ماه، بدون کوچکترین نگرانی به سفرهای دریایی و ساحلی بروید. لازم به ذکر است که لیزر موهای زائد، یک روش نیمه دائمی است.

 

2- آسیب های اپیلاسیون را ندارد

2 3 - نظرات کارشناس زیبان در خصوص مزایای لیزر موهای زائد
آسیب های اپیلاسیون

با وجودی که همه ما به خوبی می دانیم که اپیلاسیون کمی دردناک است، اما رفتن به یک سالن زیبایی و انجام آن بسیار ساده و راحت است. اما باید بگوییم که اپیلاسیون آنقدرها هم که فکر می کنید خوب نیست. علیرغم دردی که حین انجام این کار متحمل می شوید، فولیکول های مو از پوست جدا می شوند و گاهی اوقات نیز به دلیل داغ بودن بیش از حد موم، سوختگی ایجاد می گردد. داشتن پوستی نرم و بدون مو، ارزش تجربه سوختگی درجه سوم را ندارد!

 

3- سوزش ناشی از تیغ را ندارد

3 3 - نظرات کارشناس زیبان در خصوص مزایای لیزر موهای زائد
سوزش تیغ اصلاح

سوزش ناشی از تیغ، بسیار وحشتناک و آزار دهنده است و برای همه ما بارها و بارها اتفاق افتاده است. هرچه موهای زائد ضخیم تر باشند، تیغ زدن آزار دهنده تر می شود و متاسفانه اثر آن قابل رویت است. این جوش های خارش دار قرمز اصلا ظاهر جذابی به شما نخواهند بخشید. پس یک تجدید نظر لازم است.

 

4- سریع بودن

1 4 - نظرات کارشناس زیبان در خصوص مزایای لیزر موهای زائد
سریع بودن لیزر

اگر بخواهید با استفاده از تیغ، موهای زائد خود را اصلاح کنید، مجبورید این کار را تا پایان عمر انجام دهید. قطعا هیچ کس هم دوست ندارد میزان زیادی از آب را برای این کار هدر دهد. اپیلاسیون موهای زائد نیز وقت گیر است و البته با وجود یک اپیلاسیون کار کم تجربه و تازه کار، وقت گیر تر نیز خواهد شد. در عوض، لیزر موی زائد بسیار سریع است و هر جلسه آن بین 10 تا 15 دقیقه زمان می برد. این بدان معناست که می توانید در زمان ناهار، از محل کارتان خارج شوید و سری به مرکز لیزر موهای زائد بزنید و همچنان زمان کافی برای یک خرید کوچک را نیز داشته باشید!

 

5- امن بودن

5 - نظرات کارشناس زیبان در خصوص مزایای لیزر موهای زائد
امنیت لیزر موی زائد

مهم ترین موضوع در خصوص لیزر موهای زائد این است که فرآیند آن توسط متخصصین و افراد حرفه ای انجام می شود. لیزر مو، یک روش بسیار جدی است که با تجهیزات ایمنی و ابزار آلات ماشینی سر و کار دارد. بنابراین، تنها افراد واجد شرایط می توانند این کار را انجام دهند.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[symple_button url=”http://www.beautyandtips.com/” color=”black” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]لینک مطلب[/symple_button]

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

 

1 نظر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: