چگونه سینه های خود را کوچک کنیم؟

4
breast reduction 364x200 79333069 300x165 - چگونه سینه های خود را کوچک کنیم؟
کوچک کردن سینه ها

برخلاف آنچه برخی از افراد تصور میکنند، داشتن سینه های بزرگ، نعمت نیست. سینه های بزرگ منجربه کمردرد، گردن درد و مشکلات دیگری میشوند. این وضعیت همچنین توجه مردان را بیشتر به سینه هایتان جلب میکند تا خود شما و این موضوع احساس بدی را بوجود می آورد. به هر حال میتوانید با جراحی سینه به این وضعیت پایان دهید. اما اگر اوضاع مالیتان اجازه این کار را به شما ندهد و یا تمایلی به رفتن زیر تیغ جراحی را نداشته باشید، چه باید کرد؟ چنانچه این مشکلیست که با آن دست و پنجه نرم میکنید، توصیه میکنیم این ۱۰ راهنمایی را مطالعه کنید تا با کمک آنها بتواند سینه های خود را بطور طبیعی کوچک کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - چگونه سینه های خود را کوچک کنیم؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - چگونه سینه های خود را کوچک کنیم؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - چگونه سینه های خود را کوچک کنیم؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

۱- ورزش ایروبیک

یکی از ساده ترین و بهترین روش های کاهش سایز سینه، کاهش وزن است که ورزش ایروبیک میتواند این خدمت را به شما بکند. سعی کنید ۴ الی ۵ مرتبه در هفته و هربار یکساعت و نیم تمرین کنید تا سوخت و ساز بدنتان افزایش یابد و چربی های اضافه آب شوند. گنجاندن ایروبیک در برنامه روزانه کار دشواری نیست. همچنین میتوانید از پله های منزلتان بالا و پایین بروید، پیاده روی سریع (جاگینگ) انجام دهید، یا ورزش های چون دوچرخه سواری و شنا را امتحان کنید.

 

۲- خوردن دانه کتان

یکی دیگر از راه های طبیعی کوچک کردن سینه، کاهش میزان مصرف استروژن موجود در مواد غذایی است.هرچه میزان استروژن بیشتر باشد، سینه هایتان بزرگ تر خواهد بود؛ بنابراین سعی کنید بیشتر مواد غذایی را مصرف کنید که حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ هستند، مانند دانه کتان که بطور طبیعی به کاهش سطح استروژن کمک میکند.

 

۳- زنجبیل

زنجبیل، ادویه ای است که در همه مغازه ها یافت میشود. گفته میشود که زنجبیل قادر به کم کردن سایز سینه هاست. این ادویه میزان سوخت و ساز بدن را افزایش میدهد و همین امر منجربه تسریع آب شدن چربی ها میگردد. از آنجاییکه سینه ها عمدتا از بافت چربی تشکیل شده اند، زنجبیل چربی های آب قسمت از بدن را نیز از بین خواهد برد. همچنین میتوانید ۱ قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده را به مدت ۱۰ دقیقه در یک لیوان آبجوش دم کنید و سپس برای مزه دار کردن، مقداری عسل به آن اضافه کنید. این نوشیدنی گرم، سوخت و ساز بدن را تسریع میبخشد.

 

۴- مصرف هرچه بیشتر ماهی های چرب

ماهی های چرب، یکی دیگر از مواد غذایی است که سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ میباشد و به کاهش سطح استروژن کمک میکند. ماهی هایی چون سالمون، ماهی های آزاد و ماهی تن، منابه بسیار سرشاری از اسیدهای چرب امگا ۳ محسوب میشوند؛ بنابراین آنها را بخشی از برنامه غذایی خود قرار دهید تا به کاهش ساز سینه های خود کمک کنید. اسیدهای چرب امگا ۳ بسیاری خواص درمانی دیگر نیز دارند؛ پس تا میتوانید ماهی چرب مصرف کنید.

 

۵- تمرینات کاردیو و قدرتی

یکی دیگر از روش های کوچک کردن سینه، انجام تمرینات کاردیو و قدرتی است. برای زنانی که سینه های بسیار بزرگی دارند، ورزشی چون دویدن بسیار دشوار است. بنابراین سعی کنید بیشتر تمرکز خود را روی استفاده از دوچرخه ثابت یا راه رفتن روی تردمیل بگذارید. همچنین میتوانید جهت سفت کردن عضلات خود، تمرینات قدرتی انجام دهید. هنگامیکه عضله سازی میکنید، کالری ها به جای تشکیل بافت چربی، به سوی فرآیند عضله سازی هدایت میشوند. در نتیجه، این امر به کاهش سایز سینه هایتان کمک میکند.

 

۶- دنبال کردن یک رژیم سالم و کم کالری

به منظور از بین بردن چربی ها و بطور موثر تر ورزش کردن، باید مصرف کالری را نیز کاهش دهید. تا میتوانید میوه و سبزیجات تازه، پروتئین بدون چربی و آب فراوان مصرف کنید. رژیم های سخت را دنبال نکنید، زیرا منجربه کاهش سوخت و ساز و دشوار شدن روند لاغری میگردد.

 

۷- انتخاب سوتین مناسب

بسیاری از زنان، سوتین هایی را انتخاب میکنند که به درستی اندازه شان نیست واین بدان معناست که آنگونه باید و شاید، محافظت نمیشوند؛ بنابراین احساس ناراحتی میکنند و سینه هایشان بیشتر به چشم می آید. سعی کنید سوتین های خوب و متناسب با سینه های خود را انتخاب کنید. در خصوص سایز سوتین خود نیز ناراحتی نکنید و خجالت نکشید و سوتین سایز سینه خود را انتخاب کنید. اگر برای پوشیدن سوتین مجبورید، سینه های خود را فشار دهید، مطمئن باشید که آنرا به درستی انتخاب نکرده اید و قطعا سینه هایتان جلب توجه بیشتری میکنند.

 

۸- اجتناب از انداختن گردنبند برای مدتی طولانی

کارهای زیادی میتوانید انجام دهید تا توجه را از سینه هایتان به دور کنید. یکی از بهترین و ساده ترین روش های کوچک جلوه دادن سینه ها، آویزان نکردن گردنبند است؛ زیرا باعث میشود نگاه افراد به سمت پایین آن معطوف شود. بهتر است از گردنبند استفاده نکنید یا حداقل از گردنبند هایی که به دور گردن میپیچند، استفاده کنید تا نگاه ها به جای سینه ها به سمت صورتتان معطوف شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

۹- اجتناب از پوشیدن لباس های یقه باز

اگر میخواهید توجه افراد را به سینه هایتان جلب نکنید، از پوشیدن لباس های یقه باز خودداری کنید که اصلا گزینه مناسبی نیستند. لباس های یقه هفتی را انتخاب کنید که کل چاک سینه را بپوشاند. همچنین سعی کنید لباس های یقه قایقی و یقه گرد را انتخاب کنید. در کل سعی کنید از پوشیدن هرگونه لباسی که نگاه ها را به سمت سینه هایتان معطوف میکند و لباس های خیلی تنگ اجتناب کنید.

 

۱۰- پوشیدن لباس های تیره

اگر لباس هایی با رنگ تیره به تن کنید، شما را لاغرتر و سینه هایتان را کوچک تر نشان میدهند. همچنین از پوشیدن بلوز های چیندار اجتناب کنید، زیرا سبب میشوند سینه هایتان بزرگتر به نظر برسند. برخی پارچه ها نیز سینه ها را بزرگتر نشان میدهند، بنابراین از پوشیدن لباس های مخمل، طرحدار و پولک دوزی شده خودداری کنید.

 

شاد باشید!

 

منبع: http://www.beautyandtips.com/

 

4 نظرات
  1. عسل می گوید

    سلام من تو سن بلوغ هستم و سینه هام ۷۵ هست من اصلا از سایزشون راضی نیستم و تمایلی هم به عمل ندارم این روش ها مناسب هست یا خیر
    ایا من بعد از بلوغ سایز کم میکنم یا نه

    1. فرزانه جعفری می گوید

      سلام دوست عزیز
      بله این روش ها می تواند تا حدودی موثر باشد اما در حد متعادل باید استفاده گردد. هم چنین اثربخشی این راهکارها در افراد مختلف متفاوت می باشد.

  2. ‌‌‌ می گوید

    سلام من ۱۴ سالمه و از سینه هام متنفرم چون بزرگه همون ۷۵ هست…. الان باشگاه میرم به نظرتون با ورزش های دراز نشست و تردمیل و … رفع میشع؟

    چون میخوام به ۶۵ برسونمش لطفا بگید

    1. فرزانه جعفری می گوید

      سلام دوست عزیز
      راهکارهای متعددی در این خصوص وجود دارد که متناسب با سن و شرایط جسمی فرد اتخاذ می گردد.
      با توجه به سن شما، راهکار جراحی توصیه نمی شود و روش هایی مانند ورزش و روش های غیر جراحی می تواند تا حدودی موثر باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: