بررسی کرم گوجی هندلز گاردن، معجزه ای در ترمیم و بازسازی پوست صورت!!!

8
GojiCream 7 750x340 - بررسی کرم گوجی هندلز گاردن، معجزه ای در ترمیم و بازسازی پوست صورت!!!
گوجی کرم چیست

این یک فرایند کاملا طبیعی است که با گذشت زمان، ما نیز مسن می شویم و بالغ تر به نظر می رسیم. بر روی پوست، صورت و گردن مان به مرور چین و چروک هایی ایجاد می شود و … اما آیا می توانیم زمان را متوقف سازیم؟ یا می توانیم پوست مان را تقویت کنیم تا هنگامی که مقابل آیینه می ایستیم خود را جوان تر ببینیم؟ البته که نمی توان انتظار معجزه را داشت؛ چرا که ما به هیچ وجه نمی توانیم دخلی در طبیعت داشته باشیم. در عوض می توانیم کاری کنیم که نه تنها جذابیت بیشتری کسب کنیم، بلکه از هر چیز مهم تر، احساس رضایتمندی بیشتری در خودمان ایجاد کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بررسی کرم گوجی هندلز گاردن، معجزه ای در ترمیم و بازسازی پوست صورت!!! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بررسی کرم گوجی هندلز گاردن، معجزه ای در ترمیم و بازسازی پوست صورت!!! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بررسی کرم گوجی هندلز گاردن، معجزه ای در ترمیم و بازسازی پوست صورت!!! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

احتمالا بدین منظور، کنکاش های فراوانی در اینترنت داشته اید و حین جستجوی کرم های جوانسازی پوست، بارها با تبلیغاتی در خصوص کرم گوجی هندلز گاردن مواجه شده اید. این محصول به تازگی روانه بازار شده و از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. در این تبلیغات ادعا می شود که این کرم، معجزه گر است و از مزایای آن بسیار گفته شده است. اما چیزی که در خصوص آن هیچ وقت قید نشده ترکیبات و عوارض و جانبی این کرم است. به همین دلیل امروز قصد داریم شرح کاملی از ترکیبات سازنده، مزایا و معایب کرم گوجی هندلز گاردن را در اختیار تان قرار دهیم تا ابهامات تان برطرف شود.

 

کرم گوجی هندلز گاردن چیست (Hendels Garden Goji cream)؟

goji cream hendel s garden revitalizing cream - بررسی کرم گوجی هندلز گاردن، معجزه ای در ترمیم و بازسازی پوست صورت!!!
کرم گوجی هندلز گاردن

کرم گوجی هندلز گاردن که در اصطلاح به آن گوجی کرم (Goji Cream) نیز می گویند، جدید ترین نسل کرم می باشد که جهت مقابله با علائم پیری طراحی شده است. شرکت سازنده گوجی کرم مدعی است که محصولش قدرت فوق العاده ای در ترمیم، بازسازی و جوانسازی پوست صورت دارد.

این کرم بازسازی کننده که از عصاره گوجی بری (میوه ای از خانواده تمشک ها) تهیه شده است، انرژی لازم برای احیای کامل پوست چروک را تامین می کند. گوجی کرم، پتانسیل پیری درون پوست را غیر فعال ساخته و خستگی و چین و چروک را از بین می برد. همچنین به طور چشمگیری منجر به ایجاد نرمی و رطوبت در پوست شده و تون و مقاومت پوست را بهبود می بخشد.

بافت این کرم بسیار متعادل است، به گونه ای که به سرعت جذب پوست می گردد و هیچ اثری از چسبندگی، لک یا برق به جا نخواهد گذاشت. از این کرم می توان به عنوان یک پرایمر (پایه آرایشی) نیز استفاده کرد.

اما گوجی کرم چه ترکیباتی دارد که آن را این چنین قدرتمند ساخته است؟

 

ترکیبات کرم گوجی هندلز گاردن

Goji berries - بررسی کرم گوجی هندلز گاردن، معجزه ای در ترمیم و بازسازی پوست صورت!!!
میوه گوجی بری

عنصر اصلی به کار رفته در این کرم، گوجی بری (میوه ای از خانواده تمشک ها) است. این میوه به طرز باور نکردنی محتوی ترکیبات زیر است:

  • مجموعه ای مشتمل بر 20 نوع اسید آمینه. کرم های غنی شده با اسید های آمینه، مانع از چروک و خشک شدن پوست می گردند. این کرم ها با محبوس کردن آب موجب نرم تر و الاستیکی شدن اپیدرم (روپوست) می شوند. اسید های آمینه همچنین همچون یک سپر بزرگ در مقابل علائم پیری پوست عمل می کنند.
  • ویتامین C در مقادیر بسیار بالا. محتوی ویتامین C گوجی کرم، وضعیت کلی پوست را بهبود می بخشد و نقش یک مانع را در مقابل اشعه های ماورای بنفش ایفا می کند. همچنین پوست را صاف تر و شفاف تر می سازد. ویتامین C همچنین به عنوان یک عامل آنتی اکسیدانی و مرطوب کننده نیز عمل می کند.
  • ویتامین های گروه B. این مجموعه ویتامین به ایجاد حالت الاستیکی و فرایند بازسازی پوست کمک می کند. همچنین به طور چشمگیری از عملکرد سلول های پوستی مراقبت می کند.
  • ویتامین E. این ویتامین سبب می شود پوست مرطوب تر، نرم تر و شفاف تر شود. همچنین از پوست در مقابل آلودگی های محیطی و از همه مهم تر، تابش نور خورشید محافظت می کند.
  • آهن فراوان. آهن نیز بر رنگ پوست نظارت می کند.
  • بتائین. این ماده یک نوع اسید آمینه است که به عنوان یک مرطوب کننده قوی عمل می کند.

 

روش استفاده کرم گوجی هندلز گاردن

مصرف گوجی کرم به هیچ وجه پیچیده و دشوار نیست. آنچه اهمیت دارد این است که پیش از مصرف این کرم، پوست را از هر گونه آرایش یا آلودگی بزدایید. به همین دلیل، بهترین زمان برای مصرف آن، شب هنگام است. پس از شستشوی صورت، یک لایه از گوجی کرم را روی پوست تان مالیده و با حرکات دورانی آن را به خورد پوست تان دهید. مراقب باشید این کرم را در اطراف چشم به کار نبرید.

 

عوارض جانبی کرم گوجی هندلز گاردن

goji cream original - بررسی کرم گوجی هندلز گاردن، معجزه ای در ترمیم و بازسازی پوست صورت!!!
عوارض جانبی کرم گوجی هندلز گاردن

از آنجایی که گوجی کرم یک محصول طبیعی است، لازم نیست نسبت به بروز عوارض و پیامدهای آن نگران باشید. گوجی کرم، محصولی است که برای هر نوع پوست، بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت، مناسب است. ترکیبات این کرم بارها مورد آزمایش قرار گرفته شده است. خوشبختانه ترکیب خاصی در این کرم به کار نرفته که موجب تحریک یا بروز عوارض جانبی گردد.

با این حال، ترکیبات موجود در میوه گوجی بری ممکن است منجر به ایجاد عوارض زیر گردد:

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

  • ایجاد تداخل با داروی وارفارین
  • ایجاد تداخل با داروهای بیماری دیابت
  • ایجاد فشار خون بالا
  • افزایش حساسیت به گرده گل ها
  • افزایش سطح انرژی
  • افزایش جریان خون
  • ایجاد حالت سرماخوردگی
  • ایجاد بی خوابی
  • افزایش سطح سلنیوم
  • بروز مشکلات گوارشی

البته لازم به ذکر است که موارد یاد شده، در صورت مصرف میوه گوجی بری ایجاد می شوند، نه به صورت استعمال بر روی پوست.

 

مزایای استفاده از کرم گوجی هندلز گاردن

goji cream - بررسی کرم گوجی هندلز گاردن، معجزه ای در ترمیم و بازسازی پوست صورت!!!
مزایای گوجی کرم

با تحقیقات به عمل آمده بر روی افرادی که از این کرم استفاده می کردند، نتایج زیر حاصل شده است:

  • پوستی محکم تر و انعطاف پذیر تر
  • بازیابی دوباره شادابی و جوانی در پوست
  • بازسازی اپیدرم های آسیب دیده پوست
  • حفظ سطح مطلوبی از رطوبت در پوست

علاوه بر این ها، حصول نتایج گوجی کرم بسیار سریع اتفاق می افتد. به طوری که پس از چند روز استفاده، شاهد نرم تر و صاف شدن پوست خود خواهید بود.

 

کرم گوجی هندلز گاردن را از کجا تهیه کنم؟ و قیمتش چقدر است؟

توصیه می شود این کرم را به طور مستقیم از شرکت تولید کننده آن سفارش دهید. عموما تولید کنندگان یک محصول دارای وب سایت رسمی هستند. بنابراین، خرید از وب سایت هایی که این محصول را به فروش می رسانند، توصیه نمی شود. محصولی که از جای دیگر خریداری می کنید ممکن است متفاوت باشد. با مراجعه به وب سایت رسمی فروش این محصول، می توانید از قیمت آن نیز باخبر شوید. متاسفانه در حال حاضر، گوجی کرم در داروخانه ها و دراگ استور ها به فروش نمی رسد. به همین دلیل لازم است در خصوص خرید آن بسیار محتاط عمل کنید.

 

بررسی آنلاین در خصوص کرم گوجی هندلز گاردن

با جستجو در صفحات وب و همچنین رتبه بندی این محصول، می توان به این نتیجه رسید که گوجی کرم در از بین بردن علائم پیری، چین و چروک و افتادگی پوست جدا موثر است. اغلب مصرف کنندگان این کرم را خانم ها تشکیل می دهند و در بررسی ها مشخص شد که نتیجه بسیار خوبی از مصرف گوجی کرم گرفته اند. آن ها از عملکرد این محصول و عدم دارا بودن واکنش های نامطلوب آن بسیار راضی و خشنود بودند. در بررسی ها مشخص شد که مصرف کنندگان پس از یک دوره کامل مصرف، بهبودی قابل توجهی در وضعیت پوست خود شاهد بوده اند و استحکام و حالت الاستیکی پوست شان به طرز عجیبی افزایش یافته است. همچنین از خاصیت مرطوب کنندگی فوق العاده این کرم به کرات یاد شده است.

اما مهم ترین موضوع در بررسی ها، از بین رفتن چین و چروک ها بود. اغلب مصرف کنندگان از گوجی کرم به عنوان درمانی یاد کرده اند که در زمینه از بین رفتن چین و چروک ها هیچ رقیبی ندارد. البته این موضوع به میزان پیشروی چین چروک های تان نیز بستگی دارد.

نکته قابل ملاحظه در بررسی های آنلاین این است که تا اینجا هیچ شکایتی از این محصول رویت نکرده ایم.

 

نتیجه گیری

Goji Cream results - بررسی کرم گوجی هندلز گاردن، معجزه ای در ترمیم و بازسازی پوست صورت!!!
نتیجه مصرف گوجی کرم

چنانچه نگاهی به نظرات کاربران و مصرف کنندگان این محصول در وب سایت فروش آن بیاندازید، متوجه رضایت کلی افراد خواهید شد. تقریبا همه نظرات، چیزی جز تعریف و تمجید در خصوص گوجی کرم نیست. بنابراین هیچ شکی در اثربخشی این محصول وارد نیست. با وجودی که این محصول به تازگی روانه بازار شده، از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. به همین خاطر توصیه می کنیم اگر به یک کرم طبیعی و واقعی برای مراقبت، ترمیم، بازسازی یا جوانسازی پوست تان نیازمندید، تنها یک بار گوجی کرم را امتحان کنید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع خارجی برای مطالعه بیشتر:

https://yoursupplements.eu/goji-cream-reviews-results/

https://www.amazon.com/GOJI-CREAM-HENDEL%60S-GARDEN-REVITALIZING/dp/B06XQCTXCT

8 نظرات
  1. لیلا می گوید

    سلام من 3 ماهه که از کرم گوجی استفاده می کنم. برخلاف تبلیغاتی که سایت فروشنده می کنه هیچ اثری در این مدت ندیدم. کارشناسان باادبی هم نداره. اصلا نمیشه ازشون سوال کرد. متاسفم

    1. فرزانه جعفری می گوید

      سلام دوست عزیز
      از اینکه تجربیات خود را در این زمینه، با ما به اشتراک گذاشتید متشکریم.
      با آرزوی سلامتی و موفقیت شما

  2. طاهره می گوید

    این کرم ی مرطوب کننده بسیار ارزون قیمت که تو این تیوپ ها ریختن وقتی میخوای استفاده کنی که مثل ماست رقیق میریزه 2 تیوپ گرفتم وقتی سفارش دادم از ترکیه زنگ زدن تیوپ اول بعد از چند بار استفاده دوره زیر سرش کنده شد حتی تیوپش خیلی بی کیفیته
    یکیش استفاده کردم کوچکترین اثری ندیدم من روسیه ولی وقتی میرسه دستت میبینی فارسی روش نوشته و از کارخونه اشتهارد
    فکر نکنم کلا کارخونه ای در کار باشه
    کلاهبرداری محضه قیمت کل این محصول که به عندان ی نرم کننده بی کیفیت و بندری ارزون قیمت که از بازار شیطونی ها میشه خرید 10 تمنه نهایتا
    اشتباه نکنید نخرید

  3. محبوبه می گوید

    سلام گوجی کرم رو چطور میشه سفارش دا د

    1. فرزانه جعفری می گوید

      سلام دوست عزیز
      از مراکز آرایشی، بهداشتی باید جویا شوید.

  4. انسیه می گوید

    من سال ۹۷ی بارسفارش دادم کرمش خوب بود واقعاولی الان چراهمه ناراضی ان

  5. مینا می گوید

    این کرم اصلا به هیچ وجه چروک هارو یک ذره هم کم نمیکنه من خودم استفاده کردم ازش، اون جور که ادعا میکنن معجزه نمیکنه فقط مرطوب کننده است دقیقا هم ساخت ایرانه نه کشور دیگه گول این تبلیغات رو نخورین

  6. الناز می گوید

    من هیچ اثری ندیدم و اینکه دور چشم هم زدم ،هیچ فرقی نکرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: