کرم دور چشم و تهیه آن در خانه در 1 دقیقه

1
چه سنی استفاده از کرم دور چشم لازم است - کرم دور چشم و تهیه آن در خانه در 1 دقیقه
کرم دور چشم و تهیه آن در خانه در 1 دقیقه

کرم دور چشم و تهیه آن در خانه در 1 دقیقه

چگونه در عرض 1 دقیقه کرم دور چشم خانگی بسازیم؟

اگر به برچسب بسیاری از کرم های جوان سازی دور چشم نگاه کنید می بینید که مواد تشکیل دهنده آنها شامل کافئین ، ویتامین C، چای سبز، روغن نارگیل و روغن گل رز است.  آیا این بدان معنی است که شما می توانید یک کرم چشم ضد پیری را در خانه تهیه کنید؟ جواب این سؤال بله است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - کرم دور چشم و تهیه آن در خانه در 1 دقیقه پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - کرم دور چشم و تهیه آن در خانه در 1 دقیقه پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - کرم دور چشم و تهیه آن در خانه در 1 دقیقه نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شما می توانید به جای استفاده از کرم های گران قیمت دور چشم که در دراگ استور ها و فروشگاه های لوازم آرایشی موجود است ، بهترین کرمهای دور چشم را با دست خودتان تهیه و استفاده کنید.  و به همان اندازه از مزایای آن بهره ببرید.

پوست اطراف چشم نازک و ظریف است و به خصوص با بالا رفتن سن نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

بی خوابی ، آلرژی و استرس چشم های شما را خسته تر نشان می دهد. پوست اطراف چشم شما ظریف است و نیاز به ترمیم شبانه دارد.

اکثر کرم های تجاری چشم پر از پرکننده ها تشکیل شده اند و در اغلب موارد تأثیری ندارند.  به جای مصرف مقدار زیادی از کرم های ویژه ضد پیری چشم ، خود تان یک کرم دور چشم را با چند ماده ساده در خانه تهیه کنید.

  • روغن نارگیل ارگانیک ،
  • کپسول ویتامین E ،
  • روغن کندر ،
oleo de coco - کرم دور چشم و تهیه آن در خانه در 1 دقیقه
روغن نارگیل یکی از مواد موجود در کرم دور چشم

خواص مواد تشکیل دهنده کرم دور چشم فوری

روغن نارگیل پایه مناسبی برای این کرم مرطوب کننده چشم است. البته اگر به این روغن آلرژِی دارید می توانید به جای آن از روغن زیتون یا روغن هسته انگور استفاده کنید.  خاصیت مرطوب کنندگی این روغن ها بسیار زیاد است و به راحتی جذب پوست می شوند.

ویتامین E  سرشار از خواص آنتی اکسیدانی است. این ویتامین به رشد پوست سالم و ترمیم  پوست کمک می کند.  ویتامین E پوست را نرم  نگه می دارد. و در برابر ترک خوردگی از آن محافظت می کند. همچنین به جلوگیری از پیری زودرس و چروک شدن پوست کمک می کند.

از زمان های پیشین روغن کندر نقش مهمی در داستان های قدیسین داشته است.  در کلیسا این روغن مقدس را می سوزانند .  اما در واقع  قرن ها است که در خاورمیانه و شمال آفریقا از این روغن برای آروما تراپی و سلامت طبیعی استفاده شده است.

روغن کندر می تواند به بازسازی سلولهای  سالم کمک کند. و سلول های موجود و بافت ها را سالم نگه دارد. این روغن به درمان خشکی و جوان سازی پوست کمک می کند. و باعث کاهش اسکار و لکه های ناشی از پیری پوست میشود.

 

چگونه می توان یک کرم دور چشم را در 1 دقیقه تهیه کرد؟

یک قاشق غذا خوری روغن نارگیل را در یک کاسه شیشه ای بریزید. آن را هم بزنید تا گرم و شل بشود.  دو عدد کپسول ویتامین E  را سوراخ کرده و محتوای آن را به روغن نارگیل اضافه کنید.  دو تا سه قطره روغن کندر را به مخلوط روغن نارگیل و ویتامین E اضافه کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

ان مواد را کاملاً با هم  مخلوط کنید و در  یک ظرف کوچک در دار بگذارید.  شما می توانید از کرم دور چشم ساخت دست خود در یخچال نگهداری کنید.  هر شب ، مقدار کمی از این کرم دور چشم را زیر چشمان خود بمالید.

این روغن ها در طول شب به پوست اطراف چشمان تان نفوذ می کنند. شما می توانید صبح ها هم از این کرم استفاده کنید.  از این کرم حداقل 10 دقیقه قبل از آرایش استفاده کنید تا جذب پوست بشود.  همچنین ممکن است از این کرم دور چشم به عنوان پاک کننده و مرطوب کننده استفاده کنید.

L13743760801 - کرم دور چشم و تهیه آن در خانه در 1 دقیقه
تهیه کرم دور چشم در خانه

تهیه کرم دور چشم با روغن هایی که در دسترس شما هستند   

برای مراقبت از پوست اطراف چشم شما می توانید از روغن هایی که خاصیت مرطوب کنندگی دارند استفاده کنید.  از جمله روغن نارگیل و روغن بادام و همچنین روغن هسته انگور .  این روغن ها    پوست نازک اطراف چشم را نرم و هیدراته می کنند.

خواص روغن بادام

روغن بادام حاوی اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین  E  می باشد.  این مواد برای مرطوب نگه داشتن و محافظت از پوست لازم  است.  شما می توانید روغن بادام  را به صورت خود ماساژ دهید یا آن را با مواد موجود در خانه ترکیب کرده و ماسک های چشمی تهیه کنید.

ماسک روغن بادام و عسل

عسل یا روغن آووکادو و روغن بادام را به نسبت مساوی با هم مخلوط کنید.  این ماسک سرشار از اسید های چرب ضروری است.  از این ماسک برای آب رسانی به پوست دور چشم خود استفاده کنید.

خواص چای سبز

خواص چای سبز از هزاران سال پیش در رژیم های زیبایی شناخته شده است. چای سبز به کاهش و پیشگیری از علائم پیری و چین و چروک پوست دور چشم کمک می کند.  همچنین برای لایه برداری ، هیدراتاسیون و نرمی پوست بسیار عالی و مؤثر می باشد.

از چای سبز برای رفع خستگی چشم ها و مرطوب کنندگی استفاده می شود. از آن قبل از آرایش صبح و یا در پایان روز استفاده کنید.  چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان ها است و به طور طبیعی رطوبت دارد.

Cómo se fabrica la crema de Aloe Vera - کرم دور چشم و تهیه آن در خانه در 1 دقیقه
با ژل آلوئه ورا ، چای سبز و آرد ذرت کرم دور چشم بسازید

تهیه کرم دور چشم در خانه

1  قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا ،

2  قاشق غذاخوری چای سبز غلیظ ،

1/2  قاشق چای خوری آرد ذرت ،

ژل آلوئه ورا ، چای سبز و آرد ذرت را با هم مخلوط کنید و آن را حرارت دهید تا بجوشد. یا در مایکروویو گرم کنید. سپس  بگذارید تا کاملاً خنک و سرد شود.

برای استفاده  مقدار کمی از این ژل را روی پوست زیر چشم خود قرار دهید ، مراقب باشید پوست خود را نکشید.

 

هر بار مقدار کمی کرم تهیه کنید و کرم های دست ساز خود را در یخچال نگهدار کنید. زیرا نگهداری طولانی مدت از این کرم ها باعث می شود که دچار عفونت چشم یا پوست بشوید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

لینک منبع

 

1 نظر
  1. فاطمه ابراهیمی می گوید

    اطلاعاتی که شما در اختیار ما قرار میدید عالیه تشکر میکنم و امیدوارم موفق باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: