کاشت مو – 10 مورد از عوارض جانبی پیوند مو که ممکن است آن را ندانید!

0

کاشت مو 

مدتی است که موهای  سینا در حال کم شدن وریختن است . سینا هر روز در آینه خود را با ناامیدی نگاه می کند و نمی داند چطور می تواند مو های از دست رفته را دوباره باز گردانده شود. او جوانی بیست و پنج ساله است و به ظاهر خود خیلی اهمیت می دهد ، معتقد است که داشتن موهایی زیبا به او اعتماد به نفس می دهد . اما این روز ها شنیده می شود که تن می توان گفت تنها راه بازگرداندن مو های از دست رفته کاشت مو است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - کاشت مو - 10 مورد از عوارض جانبی پیوند مو که ممکن است آن را ندانید! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - کاشت مو - 10 مورد از عوارض جانبی پیوند مو که ممکن است آن را ندانید! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - کاشت مو - 10 مورد از عوارض جانبی پیوند مو که ممکن است آن را ندانید! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بنابراین،  ؛ کاشت مو هم همانند جراحی ها ی دیگر  ممکن است مزایا و معایبی داشته باشد که شما را با خود درگیر کند. شما شخص منحصر به فرد نخواهید بود.  تنها چند نفر در سرتاسر جهان وجود دارند که از مراحل ترمیم مو برای بازگرداندن زندگی لذت می برند .

اکثر افرادی که کاشت مو انجام می دهند معتقدند که این کار باعث می شود تا به اعتماد به نفس  به آنان بازگردد. . با این حال،  در همه  موارد گفته شده و انجام شده اکاشت مو و ترمیم مو و یا پیوند مو نیز که  همه یک روش پزشکی است و همیشه شانس وجود دارد که ممکن است برخی از عوارض جانبی وجود دارد. بنابراین، قبل از اینکهکاشت مو انجام شود، بهتر است با پزشک خود صحبت کنید و تصویری روشن برای اینکه چه عوارض جانبی ممکن است در روند ایجاد شود،را پیدا کنید.

از دست دادن مو هرگز آسان نیست، و برای بسیاری از مردم داروها به سادگی اثر نمی کنند، به همین دلیل آنها باید چشم انداز بازسازی مو را در نظر بگیرند.به منظور انجام پروسه کاشت مو موفق، باید یک بخش دریافت کننده واضح و مهمتر از آن، یک منطقه دهندهمشخص باشد.با این حال، موارد زیادی وجود دارد که موهای کافی در منطقه کمک کننده وجود ندارد. با چنین افرادی، گزینه اصلی بدن پیوند مو است، که قبل از انجام این کار بهتر است راجع به آن مطالبی را بدانید.

کاشت مو چگونه انجام می شود :

به طور متوسط بشر نزدیک به صد هزار مودر قسمت سر خود و حدود یک میلیون مو در قسمتهای دیگر بدن دارد. اگر یک فرد از ریزش موها رنج برده باشد، می گویند کلاس 7، از کل 100000 مو به حدود 75000 از دست داده است. در چنین شرایطی، در ناحیه اهدا کننده مو به اندازه کافی برای تکمیل روش پیوند مناسب وجود نخواهد داشت. در چنین شرایطی است که پیوند مو بدن تنها راه درمان است.

این فرایند به راحتی قابل درک است – کل بدن بررسی شده و ناحیه اهدا کننده شناسایی می شود. این منطقه اهدا کننده می تواند از ریش، سینه، بازوها، پاها یا حتی عقب سر باشد. یک هدف دوگانه برای پیوند مو وجود دارد – یکی، شما می توانید موهایی را که می خواهید، یعنی در سرتان را داشته باشید؛ و دو، شما از مکان هایی مانند دست و پاها که موهایش را نمی خواهید مو را از دست می دهید.

اصل اساسی در پیوند مو بدن براساس این واقعیت است که موهای گرفته شده از هر ناحیه اهداکننده، ویژگیهای منطقه دریافت کننده را که در آن قرار می گیرند، را در بر می گیرد. این نامزد دریافت کننده است.
با این حال، سالهاست که پیوند مو بدن بر روی سینه نگه داشته شده است، زیرا همیشه نگرانی وجود دارد که موها از سایر قسمتهای بدن پیوند خورده و رشد مو از سر انجام نشود. علاوه بر این امکان وجود دارد که بافت ممکن است ناسازگار باشد و روش پیوند را آشکار سازد.

مو - کاشت مو - 10 مورد از عوارض جانبی پیوند مو که ممکن است آن را ندانید!

 

مزایای کاشت مو 

شاید  کاشت مو بهترین گزینه باشد، زمانی که ناحیه اهدا کننده در پوست سر محدود است. اگر کسی بپرسد چه مزایای پیوند مو، بیشتر افراد می گویند اعتماد به نفس از دست رفته خود را دوباره باز می یابند.ما  درحقیقت گفته می شود که مزایای دیگری نیز وجود دارد مانند:

با یک پیوند مو خوب، می توانید مطمئن باشید که موهای شما طبیعی هستند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

موی که پیوند داده خواهد شد، دائمی خواهد بود و شما دیگر مجبور نیستید با طاسی دیگر مبارزه کنید.

منطقه اهدا کننده  مو همیشه یک منطقه دائمی است، به این معنی که حتی اگر مو از آن استخراج شود، موها دوباره رشد می کنند.

پیوند مو این روزها خیلی قوی است  به طوریکه که شما میتوانید بدون هیچ گونه نگرانی در جهان، از جمله رقصیدن، بازی و شنا لذت ببرید.

هنگامی که مو به مدت مشخصی رشد کرده است، می توانید آن را به شیوه ای که دوست دارید کوتاه کنید و آن را سبک کنید. به عنوان یک واقعیت، اگر شما یک FUE را تجربه کرده اید، می توانید موهای خود را به همان اندازه که می خواهید بپوشانید.

موی دائمی که از سایر قسمتهای بدن برداشت می شود بسیار پایدار است زیرا به طور معمول به DHT یا دی هیدروتستوسترون حساس نیستند. این به این معنی است که هنگامی که آنها روی پوست سر گذاشته شده اند، احتمال کمتری وجود دارد که این موها با زمان بریزند و از بین بروند.

مطمئنا یک مجموعه بزرگ از موش های اهدا کننده وجود دارد، زیرا می توان از چندین قسمت از بدن برداشت کرد.

حتی اگر قصد داشته باشیم فقط با ریزش مو مواجه شویم، می توان با موهای بدن  عمل کاشت مو را انجام داد. موهای بدن ضعیف را می توان برای ایجاد این موی کامل استفاده کرد و سپس موهای بزرگتر می تواند برای پر کردن شکاف ها و ایجاد چگالی و حجم استفاده شود.

پیوند موی بدن نیز می تواند برای ایجاد یک ابرو کامل مورد استفاده قرار گیرد.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 کاشت مو در مردان 

از دست دادن مو هرگز آسان نیست و در حالی که اکثر مردان فکر می کنند این چیزی نیستتنها برای آنها اتفاق بیافتد، ریزش مو می تواند برای هر کسی باشد همه ما هر روز موهای خود را از دست می دهیم و 60 تا 100 رشته در روز به طور عادی در نظر گرفته می شود. با این حال، هنگامی که تعدادی رشته  مو  بالاتر از این حد است، مشکل ساز شده و در این صورت، ریزش مو شروع می شود.

با این حال، با پیشرفت در علوم مدرن، رشد  مو سر در حال حاضر امکان پذیر است و در واقع کاملا بدون عارضه است. این می تواند به شکل یک پیوند مو اتفاق می افتد !.

در چند سال گذشته، تقاضا برای پیوند مو چند برابر شده است، زیرا مردم اکنون آگاه هستند که پیوند مو این روش پیچیده نیست و نه بسیار گران قیمت است. علاوه بر این، هنگامی که به درستی انجام شود، پیوند می تواند به شما نتایجی را بدهد که به نظر طبیعی و دائمی باشند.

در ساده ترین حالت، یک کاشت مو یک روش است که در آن مو از پوست سر یا هر بخش دیگر بدن گرفته شده و سپس به آن قسمت هایی که ریزش مو رخ داده است پیوند می خورند. نقاط طلایی تحت پوشش قرار گرفته و در طی یک دوره کوتاه، سایت اهدا کننده همچنین رشد موها را افزایش می دهد و باعث می شود که ما سری با موهایی پر پشت و زیبا داشته باشیم!

کاشت مو در زنان 

از دست دادن مو ممکن است برای مردان دشوار باشد، اما برای زنان، این یک ضربه روحی بزرگ است، زیرا برای آنها موهایشان بخشی از هویت آنهاست. بنابراین، هنگامی که زنان در مواجهه با شانه ها یا حوله های خود موهای بیش از حد را مشاهده می کنند، شروع به ترس و وحشت می کنند و به دنبال راهی برای جلوگیری ریزش مو می گردند.

جالب این است که بیشتر زنان فکر می کنند که پیوند مو فقط برای مردان است، اما حقیقت این است که پیوند مو یک روش جنسیتی خاص نیست و می تواند برای مردان و زنان نیز انجام شود. بسته به نوع از دست دادن مو، یک پیوند گزینه ای برای بازگرداندن موهای ضعیف است و بازتاب «شکوه تاج و تخت» است.

آلوپسی ناخوشایند است که حداقل برای دوازده ماه پایدار بوده است .

آلوپسی ممکن است که نتیجه آسیب، سوختگی یا جراحی است.

ترمیم ابروها و مژه هاهم در موارد کاشت مو انجام پذیر است.

10 مورد از عوارض جانبی و خطرات کاشت مو 

تا کنون د ارتباط با کاشت مو و چگونگی انجام آن و کاشت مو در مردان و زنان صحبت کردیم. اما حقیقت این است که کاشت مو ممکن است در مواردی خطرات و عوارضی نیز به همراه داشته باشد که در اینجا به آن می پردازیم :

  1- ریزش مو 

هنگامی که یک پیوند مو برای شما انجام می شود ، شما فکر می کنید که موهای شما فقط رشد می کنند و ضخیم تر می شوند. با این حال، حقیقت این است که بسیاری از مردم در ابتدا باید با ریزش مقابله کنند. این فرایند در واقع شناخته شده است و یک روند طبیعی پس از پیوند است. این اتفاق می افتد به این دلیل که ریشه دست نخورده و از شفت مو سقوط رشد شروع می شود از ریشه دوباره. موهای پیونددهنده در 2-3 هفته دچار ریزش می شوند و رشد جدید توسط 3-4 ماه قابل مشاهده است.گاهی اوقات در بعضی موارد ممکن است به علت جراحی، شوک از دست رفته باشد. این  موردنادر است و ظرف چند ماه دوباره باز خواهد گشت. ما در کلینیک های AK، به طور معمول این را در بیماران ما در مشاوره قبل از عمل توضیح می دهیم.

2- خون ریزی 

این که شما پیوند واحد فولیکولی یا استخراج فولیکول را دریافت می کنید، محدودیتی وجود دارد که برخی از برش ها و حفره ها ایجاد شود، و قطعا خونریزی ایجاد می شود. این که آیا شما پیوند واحد فولیکولی یا استخراج فولیکول را دریافت می کنید، محدودیتی وجود دارد که برخی از برش ها و حفره ها ایجاد شود، و قطعا خونریزی لازم است. در حالیکه پزشکان با تجربه ترین متخصصان اطمینان می دهند که از دست دادن خون به حداقل ممکن رسیده است، هنوز ممکن است در دوره بعد از عمل وجود داشته باشد که می تواند با فشار دادن یک قطعه مارپیچ کنترل شود. بنابراین مهم است که بیمار باید در صورت مصرف هر گونه داروهای ناباروری یا ریسک با مشکلات مرتبط با خونریزی به اشتراک بگذارد. ما تقریبا با این مشکل مواجه هستیم.

3- عفونت 

اگر شما یک دکتر خوب انتخاب کرده اید، می توانید مطمئن باشید که شما مجبور نیستید با هر گونه عفونت مواجه شوید، اما حتی با بهترین امکانات ممکن است عفونتی وجود داشته باشد که برای مدت کوتاهی لازم است از آنتی بیوتیک ها استفاده شود. در واقع بیماران در کلینیک های AK در واقع به ندرت چنین مشکلاتی را دیده اند.

4- درد 

روش ترمیم مو، FUE یا FUT یک فرایند جراحی است و باید مقدار کمی  درد، به ویژه در FUT  وجود دارد. در حالی که در اغلب موارد، دکتر آرام بخش و بیهوشی را اتوصیه می کند، با این وجود موارد کمی وجود دارد که در آن درد حتی پس از تکمیل شدن نیز وجود دارد. پزشک شما بعضی از داروهای مسکن را تجویز می کند تا از این پس در دوره بعد از عمل اجتناب شود. گاهی اوقات بیماران ممکن است احساس کشش در موارد FUT داشته باشند. در بیماران ما، ما فقط پاراستامول را برای چنین وضعی که تاکنون با آن مواجه شده اند، تجویز می کنیم.

 5- خارش 

این احتمالا شایع ترین عارضه جانبی است و چیزی است که تجربه شده است که اکثریت افرادی که تحت پیوند مو قرار می گیرند ممکن است خارش را تجربه کنند.خارش ناشی از تشکیل چروک در محل پیوند است. اسپری کردن و استفاده از بی حس کننده ها ساده ترین روش برخورد با این وضعیت  است که اسپری کردن  روی پیوند ها نیز موثر است  و بعد از هفته اول  می توانید محل جراحی شامپو خفیف یا دارو را بشویید.خارش نیز همانند سایر عوارض جانبی، در طی چند روز از بین می رود. گاهی اوقات، این امر بوسیله استفاده از منوکسیدیل ایجاد می شود که باید متوقف شود.

6- تورم 

ین یکی دیگر از عوارض جانبی است که بسیار رایج است و در اکثریت افرادی که تحت این روند بوده اند دیده می شود. با این حال، سایت های تورم ممکن است از فرد به فرد متفاوت باشد. بنابراین در حالی که بعضی از مردم ممکن است در پیشانی خود تورم داشته باشند، دیگران ممکن است در اطراف چشمشان تورم را تجربه کنند.در موارد خاص، حتی ممکن است آنچه شما دچار سیاهی چشم شوید.. به طور معمول، تورم در چند روز از بین می رود، با این حال، اگر این اتفاق اگر بیش از چند روز ادامه داشت، بهتر است با پزشک مشورت کنید. اما در Clinics AK، ما تکنیکی خاصی را طراحی کرده ایم که به دلیل آن تورم بسیار کم است.

7- بی حسی 

اغلب بی حسی به قطع اعصاب در روش FUT مربوط می شود. با این حال، در اکثر کلینیک ها بی حسی در سطح موضعی باقی می ماندو از آسیب عصبی و از این رو بی حسی جلوگیری می شود.

8- زخم 

گر شما یک FUE را تجربه کرده اید، پس از چندین زخم کوچک دارید ، که چند هفته پس از آن ناپدید می شوند. علاوه بر این، زمانی که موهای جدید رشد می کنند، این نقطه مانند علائم پنهان خواهد شد.با این حال، اگر شما یک FUT را تجربه کرده اید، شما مجبورید که یک اسکار خطی داشته باشید، اما این کار با رشد مناسب مو و سبک هوشمندانه تصمیم گرفته شده، شما هیچ چیزی برای نگرانی در مورد آن ندارید.

9-کیست 

این اتفاق زمانی می افتد که پیوند ها به درستی انجام نشود.در حالی که اغلب موارد، این کیست ها به صورت خوشه ای از جوش ها ظاهر می شود، تنها موارد کمیاب وجود دارد که در آنها فرم دشوارتری به کار می روند. به طور کلی، این کیست ها در عرض چند هفته ناپدید می شوند، اما اگر این اتفاق نیافتد ف ممکن است دوباره مجبور شوید به پزشک مراجعه کنید.

10- سکسکه

در حالی که ممکن است نشانه عجیب و غریب باشد، سکسکه ها یکی دیگر از عوارض جانبی است که ممکن است بیماران خاصی از ترمیم موها را تهدید کنند. این یک اثر جانبی بسیار نادر است و معمولا فقط چند روز طول می کشد.

 چه اقداماتی باید انجام داد تا دچار عوارض جانبی کاشت مو نشد ؟

مطمئن شوید که کلینیک یا مرکز انتخابی شما باید بهداشتی باشد و تمام امکانات مدرن را برای یکسان داشته باشد.

اطمینان حاصل کنید که کلینیک به دنبال مقررات ISHRS مانند استخراج و ایجاد شکاف (برش) باید تنها توسط پزشک خود انجام شود نه تکنسین.

اطمینان حاصل کنید که برخی از پروتکل های استاندارد شده که توسط کلینیک دنبال می شوند وجود دارد.

اطمینان حاصل کنید که پزشک دارای تجربه زیادی از روشی است که شما قصد انجام آن را دارید.

علاوه بر این اگر کلینیک به طور خاص اشاره می کند که عمل جراحی FUE بهتر است بدان معنی است که آنها تجربه و تیم کافی برای انجام FUT ندارند و یا ممکن است روش ها را عمدتا از طریق تکنسین ها انجام دهند .

محقق و مترجم : مریم طباطبائی

منبع : 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: