کاربرد پی آر پی در درمان جوش و اسکار

0

plateletrich 1 300x225 - کاربرد پی آر پی در درمان جوش و اسکار

 

کاربرد پی آر پی در درمان جوش و اسکار

پی آر پی، جدیدترین متد در درمان جای جوش و اسکار محسوب میشود. در روش پلاسمای غنی از پلاکت (PRP – پی آر پی) با بهره گیری از پلاکت خون بدن میتوان بافت هایی که دچار جراحت و صدمه شده اند را درمان کرد. همچنین پی آر پی به بازسازی و جوانسازی بافت کمک کرده و آنرا در جهت بهبودی تحریک میکند. این روش، یک روش پیشگام محسوب میشود، زیرا یک رویکرد کاملا طبیعی است که از هیچ ماده خارجی در آن استفاده نمیشود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - کاربرد پی آر پی در درمان جوش و اسکار پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - کاربرد پی آر پی در درمان جوش و اسکار پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - کاربرد پی آر پی در درمان جوش و اسکار نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پی آر پی، روشی موثر در درمان آکنه و اسکار محسوب میشود. در این روش، به دلیل بکارگیری فاکتورهای رشد موجود در پلاکت خون، نه تنها بافت بازسازی میشود، بلکه در ایجاد مویرگ ها و رگهای خونی جدید که سبب بهبود شادابی و نشاط بافت پوست میشود نیز کمک میکند. در این روش، تحریک کراتینوسیت (سلول اصلی سازنده روی پوست) و فیبروبلاست (سلول اصلی بخش میانی پوست) سبب جایگزین شدن پوست جدید به جای اسکار ناشی از آکنه خواهد شد.

به دلیل خطرات و عوارض جانبی کمی که پی آر پی دارا میباشد، بطور فزاینده ای در بین مردم محبوب شده است و تقریبا هیچکس این روش درمان را رد نمیکند.

 

prp2 300x134 - کاربرد پی آر پی در درمان جوش و اسکار

 

آکنه و اسکار به روش های متعددی چون محلول های موضعی، درم ابریژن، لیزر، درمان شیمیایی و جراحی سابسیژن قابل درمان هستند. اما درمان به روش پی آر پی نسبت به همه موارد ذکر شده دارای برتری است و این بدان علت است که این روش طبیعی، بیخطر و با عوارض اندک میباشد. همچنین در این روش نیازی به بکارگیری درمان های جایگزین نمیباشد و در نهایت، نسبتا مقرون به صرفه است.

درمان پی آر پی در مطب پزشک انجام میشود. از آنجاییکه این روش غیر تهاجمی است و نیازی به بیهوشی ندارد، مستلزم بستری شدن در بیمارستان نمیباشد. روش کار نیز بسیار ساده و بی درد سر است. برای شروع، ابتدا پزشک از فرد 10 سی سی خون میگیرد. سپس خون را در یک دستگاه سانتریفیوژ قرار میدهد. دستگاه، خون را میچرخاند و اجزای آنرا جدا میکند. پلاکت ها گرفته میشوند و به بخشی از بدن که قرار است درمان شود، تزریق میگردند.

روند درمان پی آر پی، از آغاز تا پایان 30 دقیقه بطول خواهد انجامید.

 

original 300x199 - کاربرد پی آر پی در درمان جوش و اسکار

 

یکی از بهترین مزیت های پی آر پی، بدون درد بودنش است. بیشترین میزان دردی که این روش دارد، زمانیست که برای خون گیری، سوزن وارد بدن میشود و سپس پلاکت تزریق میشود. برخی پزشکان جهت به حداقل رساندن همین میزان درد نیز از بیحس کننده استفاده میکنند.

پس از انجام پی آر پی، ممکن است التهاب یا درد خفیفی تجربه شود که طی 24 ساعت برطرف خواهد شد. در برخی افراد ممکن است این ناراحتی تا چند روز احساس شود. در اینصورت پزشک یک مسکن ملایم مانند تایلنول تجویز خواهد کرد.

افرادیکه از روش پی آر پی استفاده میکنند، یکسری عوارضی را تجربه خواهند کرد که هیچکدام دردناک یا تهدید کننده نمیباشند. از آنجاییکه در این روش از اجزای خون خود فرد استفاده میشود، هیچگونه خطر انتقال بیماری، واکنش های آلرژیک یا رد پلاکت وجود ندارد.

 

منبع: http://www.prptreatments.org/

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: