چگونه در فصل زمستان سالم و سلامت باشیم؟

0
31697 300x187 - چگونه در فصل زمستان سالم و سلامت باشیم؟
سلامت در زمستان

 

زمستان تنها هوای سرد، شب های بلند و تاریک، و برف و باران را به ارمغان نمی آورد؛ سرفه های وحشتناک، سرماخوردگی و تب و لرز را نیز با خود به همراه دارد. بنابراین اگر شما یکی از افرادی هستید که در زمستان با این مشکلات بسیار مواجه میشود، مطلب زیر را مطالعه کنید تا در این فصل سالم و سلامت بمانید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - چگونه در فصل زمستان سالم و سلامت باشیم؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - چگونه در فصل زمستان سالم و سلامت باشیم؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - چگونه در فصل زمستان سالم و سلامت باشیم؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

1- استفاده از ضد عفونی کننده دست

دست ها، میکروب بیشتری جذب میکنند. حتی اگر به دور خودتان حصار بکشید، میکروب هاب میتوانند به شما منتقل شوند. بنابراین، همیشه در طول زمستان، یک ضد عفونی کننده دست با خود به همراه داشته باشید و برای مصون ماندن از هرگونه بیماری، بطور منظم از آن استفاده کنید.

 

2- ورزش کردن

همه در ماه های سرد سال، احساس کمبود انرژی میکنند، اما اجازه ندهید این موضوع مانعی برای ورزش کردنتان شود. حتی تنها 15 دقیقه ورزش کردن در روز انرژی شما را حفط کرده و خلق و خویتان را تقویت میکند.

 

3- خواب کافی

از خوب خوابیدن در شب اطمینان حاصل کنید. این امر در مقابله با آنفلونزا و سرماخوردگی به دستگاه ایمنی بدن کمک میکند. اگر شما یک خواب با کیفیت 7 یا 8 ساعته داشته باشید، به مراتب بهتر میتوانید با بیماری مقابله کنید.

 

4- کاهش استرس

چنانچه احساس میکنید به شدت عصبی و مضطرب هستید، کمی استراحت کنید یا خود را سرگرم کنید. استرس منجربه کاهش عملکرد دستگاه ایمنی بدن میگردد، بنابراین به راحتی سرما خواهید خورد و استرستان نیز افزایش خواهد یافت.

 

5- تامین آب بدن

فقط به این خاطر که دیگر آفتاب چندانی نمیتابد، مصرف آب را فراموش نکنید. حتی در زمستان هم بدن به کم آبی دچار میشود. بنابراین، روزانه 2 لیتر آب بنوشید تا احتمال بیمار شدن را بطور چشمگیری کاهش دهید.

 

6- ترک سیگار

جدای از همه آسیب هایی که سیگار کشیدن به دنبال دارد، بطور قابل توجهی اثربخشی دستگاه ایمنی بدن را نیز کاهش میدهد. کشیدن سیگار در زمان سرماخوردگی منجر میشود علائم آن ده برابر تشدید شود.

 

7- تغذیه خوب

تغذیه مناسب، ویتامین ها و املاح معدنی را بخصوص در فصل زمستان تامین میکند. غذاهای ساده زمستانی مانند سوپ میتوانند حس گرمای خوشایندی به شما بدهند.

 

8- استفاده از خودکار خودتان

یکی از مسائل عجیبی که شاید تابحال فکرش به ذهنتان خطور نکرده است، استفاده از خودکار شخصی است. همیشه حین خارج شدن از منزل، خودکار شخصی تان را نیز به همراه ببرید. در غیر اینصورت مجبورید بطور مثال در بانک از خودکاری استفاده کنید که دست آلوده صدها نفر به آن خورده است.

 

9- تبادل نظر کنید

شرکت در یک بحث داغ برایتان مفید است. تحقیقات نشان داده است که یک تبادل نظر 15 دقیقه ای با دیگران منجربه افزایش تولید تعداد گلبول های سفید خون در بدن میگردد که برای مقابله با بیماری لازم و ضروریست.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

10- بیرون بروید و با دیگران ملاقات کنید

از ترس اینکه مبادا مریض شوید، خود را پنهان نکنید؛ زیرا این وضعیت، همه چیز را بدتر میکند. هرچه بیشتر با دیگران مراوده داشته باشید، بدنتان بهتر میتواند با ویروس ها مقابله کند. بنابراین بیرون بروید و با دیگران معاشرت کنید!

 

شما برای سلامتی خود در زمستان چه میکنید؟

 

سلامت باشید!

 

منبع: http://www.beautyandtips.com/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: