چشم ها نماد زیبایی هستند با جراحی پلک بلفاروپلاستی آشنا شویم

0
images 2 300x132 - چشم ها نماد زیبایی هستند با جراحی پلک بلفاروپلاستی آشنا شویم
جراحی پلک

در جراحی پلک با برداشتن پوست و چربی اضافی  درعضلات  پلک و دوخت مجدد پوست موقعیت پلک اصلاح شده  و باعث تاثیر قابل توجهی در ظاهر فرد  می شود و دید بهتر وسبکی پلک را برای فرد به ارمغان می آورد .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - چشم ها نماد زیبایی هستند با جراحی پلک بلفاروپلاستی آشنا شویم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - چشم ها نماد زیبایی هستند با جراحی پلک بلفاروپلاستی آشنا شویم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - چشم ها نماد زیبایی هستند با جراحی پلک بلفاروپلاستی آشنا شویم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بعد از عمل جراحی جای بخیه ها حدودا دو الی سه ماه قرمز است وبه تدریج وبه مرور بی رنگ می شود .محل اسکار عمل جراحی به طور معمول پس از چند سال از بین می رود .ولی چون محل دوخت روی خط چین قرار دارد  وبرش در قسمت داخلی پلک زده می شود هیچ برشی روی پلک خارجی واضح و مشهود نمی باشد .

این عمل  سر پایی می باشد  ، با بی حسی موضعی انجام داده می شود وبه بیهوشی عمومی نیازی ندارد .همچنین این عمل را می توان به وسیله لیزر انجام داد که با روش های معمول فرق چندانی نمی کند.

پلکها به طور معمول در سنین بالای میان سالی یعنی در حدود چهل وپنج سالگی به بعد  در بعضی افراد شل شده روی مژه ها می افتد ودر برخی از مردم این افتادگی به قدری زیاد است که از مژه های پلک بالا پائین تر آمده ودید فرد را مختل می کند . چربی بیش از حد در پلک بالا یا پایین ، افتادگی وچین و چروک پلک  ظاهر پیر وخسته را  برای فرد به همراه دارد . گرچه افتادگی پلک ریشه ارثی دارد وبا نژاد هم ارتباط مستقیم دارد ولیدراین مواقع فرد برای رهایی از چربی اضافی متصل به عضلات پلک  وپوست شل وافتاده ی پلک اقدام به جراحی پلک می کند .با برداشتن پوست اضافی پلک چهره فرد جوان وشاداب شده واز محدوده دید بهتری برخوردار می شود.

گاهی همزمان با جراحی پلک فوقانی لازم است که ابروی افتاده فردهم بالا کشیده شود چون به طور معمول افرادی که افتادگی پلک دارند افتادگی ابرو هم دارند .البته افتادگی ابرو بطور موقت با بوتاکس هم برطرف می شود ولی جراحی روش مطمئن تری می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: