همه چیز در مورد عمل های جراحی کیم کارداشیان (Kim Kardashian)

1

همه چیز در مورد عمل های جراحی کیم کارداشیان (Kim Kardashian)

کیم کارداشیان تغییر هیکل خود را در اثر افزایش سن می داند، و اظهار می کند، این زیبایی ها تنها در اثر گذر زمان بر اندامش ظاهر شده است. او تنها به استفاده از بوتاکس و حذف موهای زائد به اصرار همسرش کانیه وست اقرار کرده است. چندین متخصص زیبایی عکس های گذشته و حال کیم را با هم مقایسه کرده اند و با اطمینان از عمل هایی که کیم در طول سال ها انجام داده است سخن گفته اند. به نظر متخصصین او از کاشت باسن تا عمل جراحی بینی انجام داده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - همه چیز در مورد عمل های جراحی کیم کارداشیان (Kim Kardashian) پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - همه چیز در مورد عمل های جراحی کیم کارداشیان (Kim Kardashian) پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - همه چیز در مورد عمل های جراحی کیم کارداشیان (Kim Kardashian) نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

photo 2016 12 25 04 52 54 226x300 - همه چیز در مورد عمل های جراحی کیم کارداشیان (Kim Kardashian)
عمل های جراحی کیم کارداشیان

عمل جراحی بینی – به گفته ی دکتر جفری رونسلی :”با مقایسه ی عکس های کیم در سال 2006 و 2009 او به راحتی می توان به تغییر شکل بینی او پی برد. در روش جدید عمل جراحی بینی، متخصصین از طریق سوراخ های بینی به آن فرم می دهند و هیچ رد اسکار و یا زخمی بر پوست باقی نمی ماند.”

بوتاکس – در سال 2010 در برنامه ای تلویزیونی، کیم به استفاده از بوتاکس اقرار کرد. او در برنامه ای زنده با کبودی هایی در اطراف چشم ظاهر شد که پس از چندی به تزریق بوتاکس در این نواحی خبر داد. بسیاری از مردم به اینکه از بوتاکس برای رفع چروک های اطراف چشم و ابرو، دهان یا هر قسمتی استفاده کرده است به او عمیقا شک دارند. ( مگه میشه تو سن 31 سالگی مثل یک دختر 14 ساله بود!!!)

تزریق چربی – با مقایسه ی عکس های گذشته کیم از سال 2006 به راحتی به تغییر چهره اش در ناحیه ی گونه و زیر چشم ها می توان پی برد. البته این تنها در اثر تزریق چربی نبوده بلکه ممکن است در اثر تزریق پرکننده هایی مانند جوودرم یا ریاستایلین نیز باشد. البته به علت دائمی بودن این حالات در چهره ی او تزریق چربی به نظر قابل قبول تر است. تمام این اظهارات توسط دکتر جنیفر والدن بیان شده است.

کاشت باسن – بیشترین موردی که توسط مردم به نقد کشیده شده است؛ تغییر فرم باسن اوست، چرا که این روزها در این ناحیه از بدن او تغییر فرم و حجم عجیبی دیده می شود. متخصصین به خاطر فرم بیش از حد گرد این ناحیه از بدن او، مطمئن هستن که کیم دست به کاشت باسن زده است، البته او تمام گفته های رسانه ها و متخصصین را رد کرده است و حتی عکس اشعه ی ایکس از پشت خود را در شبکه های اجتماعی منتشر ساخته، تا شایعه کنند گان را ساکت کند. اما متخصصین عقیده دارند به دلیل جنس خوبی که در مواد کاشته شده استفاده شده است، قادر به رویت در زیر اشعه نیستند.

لیپوساکشن – خواهر کیم در این باره می گوید : ” کیم هیچ چیز جز خوراکی های بیفایده نمی خورد.” این مورد سبب شد که توجه متخصصین بار دیگر به سوی کیم کارداشیان کشیده شود. افراد زیادی که قبلا با او رابطه داشته اند، ادعا می کنند، که کیم عمل لیپوسا کشن ( روشی تهاجمی که سبب حذف 30 % از چربی ها در یک ساعت می شود.) انجام داده است.

لیزر موهای زائد – کیم بارها این مسئله را در برنامه هایی که به طور زنده در تلویزیون داشته است، اقرار کرده و هیچ مشکلی با مطرح کردن آن نداشته است.

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

اگه اطلاعات بیشتری دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

1 نظر
  1. پریا می گوید

    چه عمل کرده چه نکرده، چه کاشت باسن کرده چه نکرده بده اندامش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: