نکاتی که باید درمورد بوتاکس بدانیم !

0

 

که باید درمورد بوتاکس بدانیم  - نکاتی که باید درمورد بوتاکس بدانیم !
نکاتی که باید درمورد بوتاکس بدانیم !

درمان با بوتاکس برای ایجاد جوان سازی صورت به کار می رود . تزریق بوتاکس به طور موقت خطوط اخم ، چین و چروک های دور چشم و خطوط خنده را کاهش می دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - نکاتی که باید درمورد بوتاکس بدانیم ! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - نکاتی که باید درمورد بوتاکس بدانیم ! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - نکاتی که باید درمورد بوتاکس بدانیم ! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بوتاکس عضلات صورت را تضعیف یا فلج  می کند و به مدت چندین ماه باعث صاف شدن و از بین رفتن چین و چروک های پوست می شود .

برخی مطالعات حاکی از آن می باشد که تزریق بوتاکس علاوه رفع چین و چروک های پوست می تواند در تسکین سردردهای میگرنی، تعریق بیش از حد و انقباضات عضلات نواحی گردن موثر واقع شود .

 

عمل جراحي

تزریق بوتاکس به صورت سرپایی انجام می شود . پزشکان بوتاکس را به عضلات خاصی از صورت  که مراجعین خواستار کاهش خطوط چین و چروک آن ناحیه هستند ، تزریق می کنند .

تزریق بوتاکس بیشتر از چندین دقیقه به طول نمی انجامد و نیازی به بیهوشی ندارد . به طور کلی بیماران تنها ناراحتی خفیفی را در طول تزریق احساس خواهند کرد .

اثر ماندگاری بوتاکس از 4 تا 6 ماه است  و در برخی بیماران گزارش شده است که چین و چروک ها در مقایسه با قبل کمتر  می شود . با این حال، در بسیاری از موارد این خطوط و چین و چروک ها مجددا ظاهر می شوند .

 

روند بهبودی

به طور کلی پس از تزریق بوتاکس نیازی به استراحت نیست و فرد می تواند به کارهای روزمره خود ادامه دهد . حتی جراحان به بیماران توصیه می کنند چندین ساعت پس از تزریق  بوتاکس دراز نکشند .

همچنین به بیماران توصیه می شود حداقل به مدت 12 ساعت ناحیه تحت درمان را ماساژ یا مالش ندهند .

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

از شایع ترین اثر جانبی این فرآیند می توان به کبودی موقت اشاره کرد که معمولا در عرض 24 تا 48 ساعت از بین می رود. از دیگر عوارض جانبی که ممکن است در طول دوره بهبودی رخ دهد ، افتادگی پلک است اما این عارضه نیز در عرض سه هفته برطرف می شود .

علت افتادگی پلک جا به جایی بوتاکس از ناحیه تحت درمان به نواحی دیگر است ، به همین دلیل است که به بیماران توصیه می شود بعد از عمل از ماساژ دادن و مالش ناحیه تحت درمان پرهیز کنند.

 

خطرات

انجام هر روشی خطرات خاص خود را در بر دارد . تزریق بوتاکس روشی غیر جراحی است و معمولا در مقایسه با سایر روش های جوان سازی صورت از عوارض کمتری برخوردار می باشد .

اینکه درمان با بوتاکس  بیماران را معرض خطر ابتلا به بوتولیسم قرار می دهد باوری نادرست است . بوتولیسم در اثر مقادیر بسیار بالایی از سم بوتولینوم ایجاد می شود و معمولا با خوردن غذای آلوده حاوی بوتولینوم وارد سیستم بدن می شود .

تزریق بوتاکس در ناحیه نامناسب سبب می شود عضلات نواحی دیگری از صورت فلج شوند . همچنین تزریق نادرست بوتاکس در اطراف چشم می تواند موجب افتادگی چشم شود.

تزریق بوتاکس باید توسط افراد با تجربه و یا متخصصین پوست انجام شود  . هر گونه عوارض جانبی ناشی از تزریق نادرست  در طول 6 ماه ناپدید می شوند، چرا که درمان بوتاکس موقتی است.

نگارنده : مرضیه کبیری فر

لینک منبع

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: