چگونه میتوان در منزل چربی های شکم و پهلو را به سرعت از بین برد؟

0

در افرادیکه رژیم های لاغری میگیرند، شکم و پهلو، مشکل ساز ترین نواحی هستند. ورزش کردن بدون اینکه دور کمر باریک شود، غیر قابل تصور است. برای اینکه چربی های شکم، پهلو و باسن را به سرعت حذف کنید، توصیه هایی که در زیل آمده را دنبال کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - چگونه میتوان در منزل چربی های شکم و پهلو را به سرعت از بین برد؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - چگونه میتوان در منزل چربی های شکم و پهلو را به سرعت از بین برد؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - چگونه میتوان در منزل چربی های شکم و پهلو را به سرعت از بین برد؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

scpt blog nutrition and injuries 300x171 - چگونه میتوان در منزل چربی های شکم و پهلو را به سرعت از بین برد؟
تغذیه مناسب برای لاغری

تغذیه مناسب

جهت کاهش موثر وزن، در وهله نخست باید به برنامه غذاییتان توجه کنید. این موضوع کاملا صحت دارد که یک برنامه غذایی سالم به برطرف شدن سریع چربی های شکم و پهلو کمک میکند.
هر روز صبح، نوشیدن یک لیوان آب (غیر گازدار) با معده خالی بسیار توصیه میشود. در وعده صبحانه بهتر است سریال میل کنید. برای تهیه سریال صبحانه کافیست به یک پیمانه آب جوش یا شیر کمی جو دو سر پرک (اوتمیل) اضافه کنید، بطوریکه آب روی سطح اوتمیل را بگیرد. برای طعم و مزه دار کردن سریال میتوانید به آن میوه اضافه کنید. اکنون شما یک وعده غذایی مفید و رضایت بخش دارید.
برای نهار میتوانید مقدار کمی سبزیجات میل نمایید. سیب زمینی پخته گزینه مناسبی است. شما میتوانید کمی روغن گیاهی یا روغن زیتون نیز به آن اضافه کنید.
بهتر است شام را دیروقت صرف نکنید. سعی کنید بین شام و زمان خوابتان حداقل 4 ساعت فاصله بیافتد. برای آخرین وعده غذایی روزانه تان، مصرف ماهی، تخم مرغ آب پز، گوشت و مواد پروتئینی بسیار مفید است و به برطرف شدن گرسنگی تان کمک شایانی میکند. در کنار شام، سالاد کلم و خیار با چاشنی آبلیمو گزینه مناسبی است.
در طول روز، نوشیدن آب یا دمنوش نیز توصیه میشود.

HulaHoopAction 300x175 - چگونه میتوان در منزل چربی های شکم و پهلو را به سرعت از بین برد؟
هولاهوپ

ورزش

در کنار رعایت رژیم غذایی و داشتن تغذیه مناسب، جهت تقویت بالا تنه و پایین تنه باید تمرینات صبحگاهی نیز انجام شود.
هولاهوپ (حلقه لاغری)، وسیله بسیار خوبی جهت تسریع آب شدن چربی های شکم و پهلو در منزل میباشد. حین استفاده از حلقه لاغری، گردش خون در بدن سرعت میابد و بر همین اساس، این روش نوعی تحریک غدد لنفاوی نیز محسوب میگردد. این فرآیند به سوختن کارآمد چربی در ناحیه شکم و پهلوها و از بین رفتن سلولیت های زیر پوست کمک میکند. شما میتوانید این تمرین را با انجام 5 الی 10 دقیقه هولاهوپ زدن در روز آغاز کنید و به تدریج، آنرا به جلسات 30 دقیقه ای ارتقا دهید. علاوه بر این، حلقه لاغری منجربه افزایش بیشتر حالت الاستیک (ارتجاعی) پوست میگردد و این موضوع در لاغری و شکل گیری بدن بسیار حائز اهمیت است.
جاگینگ (پیاده روی سریع) در شب نیز به کاهش وزن در ناحیه شکم و پهلو کمک میکند. اگر شرایط برایتان فراهم بود، میتوانید بدوید. در غیر اینصورت، طناب زدن میتواند جایگزین مناسبی برای دویدن باشد. برخی افراد بر این باورند که برای خلاص شدن از چربی های شکم و پهلوها باید تمرینات ورزشی سنگینی را متحمل شد. ورزش جهت تقویت عضلات شکم ضروریست، اما برای خلاص شدن از شر برآمدگی شکم، انجام ورزش سنگین به هیچ وجه موثر نمیباشد. به منظور از بین بردن موثر و سریع چربی های شکم، پهلو و باسن در خانه، باید ورزش های سریعی چون دو یا طناب زدن را انجام دهید.

the health benefits of ginger tea 300x140 - چگونه میتوان در منزل چربی های شکم و پهلو را به سرعت از بین برد؟
چای زنجبیل

ترفند

در کنار از بین بردن چربی های شکم و پهلو، متوسل شدن به ترفندهای کوچک نیز اهمیت دارد.
روزانه یک لیتر چای زنجبیل، بطور چشمگیری به روند چربی سوزی در نواحی مشکل دار تسریع میبخشد. جهت تهیه این نوشیدنی معجزه آسا، 2 قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده تازه را با آب نصف لیموترش مخلوط کنید. مخلوط بدست آمده را ظرف مناسبی ریخته و به آن آب جوش اضافه کنید و اجازه دهید به مدت یک ساعت دم بکشد. چای بدست آمده بسیار غلیظ و تند و تیز است، بطوریکه فقط با رقیق کردن قادر به نوشیدن آن هستید. شما میتوانید این نوشیدنی را به چای سبز، سیاه یا قهوه خود اضافه کنید. افرادیکه به بیماری های دستگاه گوارشی مبتلا هستند، بهتر است از نوشیدن این چای خودداری کنند.
استفاده منظم اسکراب های بدن نه تنها خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود میبخشد و چربی ها را کاهش میدهد، بلکه از ظهور ترک های پوستی پیشگیری میکند و همچنین، میزان از بین رفتن چربی های شکم و پهلو را نیز افزایش میدهد.
نگرش ذهنی در کاهش وزن بسیار اهمیت دارد. شما باید باور کنید که فرآیند لاغر شدن آسان است و همزمان مسئولانه عمل کنید. هیچ نیازی نیست که قواعد خوردن سالم و فعالیت های منظم جسمانی را بپذیرید. بیشتر به شکل دهی بدنتان فکر کنید. به یاد داشته باشید که یک نگرش مثبت، نتیجه مطلوب تری را حاصل خواهد کرد.

منبع: http://female-slimming.com/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: