مشخصات یک رژیم غذایی مناسب چیست؟

0

مشخصات یک رژیم غذایی مناسب چیست؟

یک رژیم غذایی در ابتدا در حد تعادل کالری بدن را کم میکند و کمک میکند شما به طور متوسط در هفته نیم تا یک کیلو وزن کم کنید .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مشخصات یک رژیم غذایی مناسب چیست؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مشخصات یک رژیم غذایی مناسب چیست؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مشخصات یک رژیم غذایی مناسب چیست؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این رژیم غذایی میتواند دائمی باشد و به صورت دائمی به شما کمک کند تا از وزن ود به مراتب کم کنید و وقتی به حد اعتدال رسیدید آن وزن را نگه دارید .

به یک باره نباید وزن زیادی از دست دهید چون عوارض بدی به  دنبال دارد . عضلات بدن شل میشود چهره شما شکسته و پیر میشود و آب زیادی را از دست خواهید داد.

سعی کنید رژیم غذاییتان کم نمک و کم شیرینی و کم چربی باشد.

این رژیم باعث کاهش فشار خون میشود . نفخ شکم و پف  زیر چشم را بر طرف میکند .اسید های چرب خون را از بین میبرد .از بیماری قلبی جلوگیری میکند .خطر ابتلا به سرطان را کاهش میدهد و وزن را کم میکند.

یک رژیم غذایی خوب رژیمی است که به مرور زمان تاثیر آن را ببینیم . خوردن سبزیجات و میوهها ،لبنیات و گوشت (البته بدون چربی)برای لاغری موثر است . البته همواره به یاد داشته باشید ورزش یا حداقل راه پیمایی مکمل رزیم غذایی باشد . سپس رژیم خود را کامل کنید .

سیب حاوی ویتامین A-B-Cمیباشد و سرشار از آهن و کلسیم است . خوردن حداقل یک سیب در طول روز برای افراد چاق موثر واقع میشود .

برای لاغری انگوررا هنگام شب بخورید .

آب غوره هم برای درمان چاقی و آب کردن چربی های اضافی بدن موثر است . آب لیمو هم در هنگام صبح البته همراه با شکر یعنی مخلوطی از آب لیمو و شکر برای لاغری تاثیر دارد .

پرتقال و خیار هم تاثیر به سزایی در لاغری دارند البته بیشتر زمان صبحانه باید صرف شوند . خوردن سالاد،کاهو و یا انواع سبزیجات هم برای لاغری مفید است .

کسانی که نمیتوانند شیر بخورند و معده شان به شیر حساس است به جای شیر میتوانند از ماست استفاده کنند .ماست بسیار برای لاغر شدن مفید است . با مصرف ماست هم لاغر میشوید هم به پوست و موی خود طراوت میبخشید .

مصرف میوه برای لاغر شدن بسیار موثر است اما آب میوه تاثیر خوبی در بدن انسان ندارد چون وقتی میوه را تبدیل به آب میوه میکنیم در همان مرحله مقدار زیادی از ویتامین های آن از بین میرود . مقدار زیادی هم ویتامین و املاح در گوشت میوه قرار دارند که وقتی آب آن را می گیریم آن ها دورریخته میشوند .

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

بعضی اوقات مجبور میشویم مقداری شکر به آن اضافه کنیم تا مزه آن قابل تحمل شود .بنابراین قند آن را زیاد کرده ایم و این مساله به بدن آسیب میرساند .

بنابراین تا آن جا که امکان دارد باید خود آن را (میوه) استفاده کرد  و از خوردن آب میوه خودداری کرد .

بیشتر تعادل وزن را نسبت به قند و چربی باید در نظر گرفت .افزایش قند و چربی در بدن باعث ازدیاد وزن میشود و باید آن هارا تحت کنترل دراورد .

این روش به ما کمک میکند تا وزن خودرا در یک حد تعادل نگه داریم .

معمولا وزن بدن انسان ها در سن 20تا 24 سالگی در حد تعادل خود قرار دارد اما بعد از آن بدون آنکه متوجه شوند بر وزنشان افزوده خواهد شد .

لاغر بودن نه تنها زیبایی به اندامتان میدهد بلکه اهمیت آن بیشتر به خاطر بیماری هاست . بیماری قلبی ،بیماری قند و چربی و خیلی از بیماری های دیگر که با اضافه وزن ظاهر میشوند مثل کمر درد و پا درد .

مقالات بعدی مارا در این زمینه دنبال کنید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: