مشاوره مجازی پوست قسمت ششم

0

مشاوره مجازی پوست قسمت ششم

ماساژ با پاک کننده :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مشاوره مجازی پوست قسمت ششم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مشاوره مجازی پوست قسمت ششم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مشاوره مجازی پوست قسمت ششم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پوست را حالت دورانی ماساژ دهید.

اگر صورت را با پاک کننده محلول و مایع پاک میکنید ،صورت و گردن را بعد از آن با آب بشویید .ترجیحا با آب ولرم شستشو داده شود.

آب گرم برای پوست چرب خوب است اما پوست خشک و حساس را ممکن است ملتهب کند و همان طور که میدانید آب داغ باعث شکنندگی پوست میشود.

اگر از پاک کننده حلال چربی استفاده میکنید  با ملایمت کثیفی و آلودگی را با پنبه و دستمال تمیز از روی صورت و گردن بدون این که پوست را آزار دهید ،پاک کنید . دستمال را به محض این که کثیف شد عوض کنید. شما با این حرکت منافذ پوستتان را باز میکنید .

برای این که مطمئن شوید که کاملا پاک کننده از روی پوستتان برداشته شده است با یک حوله تمیز به طور ملایم روی صورت و گردن بکشید.

آزمایش برای آلرژی و حساسیت قبل از خرید پاک کننده و تونر یا مرطوب کننده همیشه محصول را آزمایش کنید . برای این کار مقداری از محصول را آزمایش کنید .

برای این کار مقداری از محصول را پشت گوشتان بمالید و بعدا از 24 ساعت اگر هیچ التهاب و قرمزی بر روی آن ناحیه دیده نشد،درنتیجه شما نسبت به آن محصول هیچ حساسیتی ندارید و میتوانید آن را به راحتی استفاده کنید.

آزمایش برای آلرژی و حساسیت

قبل از خرید پاک کننده یا مرطوب کننده ،همیشه باید محصول را آزمایش کرد . برای این کار مقداری از محصول را پشت گوشتان بمالید و بعد از بیست و چهار ساعت اگر هیچ التهاب و قرمزی بر روی آن ناحیه پدیدار نشد فرد نسبت به آن محصول هیچ حساسیتی ندارد و میتوانید از آن ها به راحتی استفاده کرد.

استفاده از قابض یا تونیک:

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

برای استفاده از شیر پاک کن و شستن صورت لوسیون تونیک مناسب پوست را به وسیله یک اسفنج نرم یا گاز استریل بر روی پوست بمالید بهتر است مالیدن محلول قابض به صورت ضربه ای، دورانی و حرکت رفت و برگشتی باشد.

این عمل باعث به وجود آمدن نشاط و شادابی خاصی در پوست میشود.

بعد از اولین مرحله پاک سازی پوست نوبت به استفاده از تونر ها میرسد.

تونرها

تونرها یا شاداب کننده ها،دومین مرحله در برنامه پاک کردن پوست میباشد . آن ها باقی مانده پاک کننده ها را از روی پوست پاک میکنند و نیز باعث رفع و برداشتن سلول های مرده از سطح پوست میشوند .

بعد از مصرف تونر پوست ،باید  احساس سرزندگی و شادابی کند و آماده برای استفاده مرطوب کننده باشد.

اگر پوست کدر و پژمرده به نظر میرسد،میتوانید پنبه یا دستمال آغشته به تونر را به حالت دورانی روی پوست بکشید .زیرا که باعث به جریان انداختن خون در زیر پوست شده و آلودگی را به سطح پوست می آورد.

پوست نرمال: تونر با الکل یا بدون الکل،گلاب یا آب معدنی قابل اسپری

پوست خشک: تونر ملایم بدون الکل ،گلاب یا آب

پوست چرب یا مختلط: تونر هایی با پایه الکلی (اما از الکل هایی مانند اتانل ،متانول و ایزوپروپیل) که باعث خشکی پوست میشود .

پوست حساس: از تونر های بدون الکل یا ضد آلرژی استفاده کنید.

1- تونری را انتخاب کنید که مناسب پوست فرد باشد . مقداری از تونر را روی پنبه مرطوب بریزید،زیرا که استفاده آن به این صورت آسان تر است و در مصرف آن صرفه جویی شود .

پنبه مرطوب آغشته به تونر را با ملایمت روی صورت و گردن با حرکت دورانی بکشید.

دقت کنید که خیلی پوست کشیده نشود زیرا که به پوست آسیب میرسد .توجه ویژه ای به قسمت بالای صورت و خط رویش موها داشته باشید .این مناطق باید بیشتر تمیز شود .

از استفاده از تونر بر روی نواحی دور لب و دور چشم خودداری کنید.

با ملایمت صورت و گردن را با پنبه و دستمال خشک تمیز کنید . اگر متوجه شدید که تونر تعادل پوست را به هم زده است ،به جای تونر میتواند از آب استفاده کنید تا توازن پوست به حالت اولیه بازگرددو سپس محصول را عوض کنید . این اتفاق اغلب در صورتی می افتد که تونر دارای درصد الکل بالایی باشد.

همیشه عناصر و مواد تشکیل دهنده نوشته شده برروی شیشه و یا بطری حاوی تونر را کنترل کنید یا اطلاعات بیشتری درمورد محصول مورد نظر داشته باشید . تونر را باید با ملایمت روی پوست صورت و گردن بکشید به طوری که پوست آسیبی ندیده و کشیده نشود.

مقالات بعدی مارا در این زمینه دنبال کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: