ماسک مو های خانگی برای موهای خشک و آسیب دیده

0

ماسک مو های خانگی برای موهای خشک و آسیب دیده

Homemade Hair Mask 660x548 - ماسک مو های خانگی برای موهای خشک و آسیب دیده
تهیه ماسک مو خانگی

رطوبت کم، استفاده مکرر از رنگ مو و سشوار، استفاده از کلاه و روسری، قرار گیری در آب و هوای خشک، گرم یا سرد، همه و همه می توانند سبب خشکی و وز شدن موهایتان شوند. به همین دلیل در این مطلب، سعی کرده ایم شما را با تهیه ماسک مو هایی آشنا کنیم که مشکلات خشکی و شکنندگی مو را بر طرف می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - ماسک مو های خانگی برای موهای خشک و آسیب دیده پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - ماسک مو های خانگی برای موهای خشک و آسیب دیده پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - ماسک مو های خانگی برای موهای خشک و آسیب دیده نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تهیه این ماسک ها ابدا کار دشواری نیست. در واقع شما می توانید با استفاده از همان ترکیباتی که ماسک صورت تهیه می کنید، تنها با کمی تغییرات، ماسک مو نیز بسازید.

 

ماسک مو روغن نارگیل

1 9 - ماسک مو های خانگی برای موهای خشک و آسیب دیده
روغن نارگیل

ساده ترین اقدامی که می توانید برای سلامت موهای تان انجام دهید، استفاده از این ماسک است. این ماسک مو، تنها یک ترکیب دارد و آن هم روغن نارگیل است. روغن نارگیل بسیار مناسب افرادی است که به صورت مکرر موهای خود را رنگ می کنند و بدین خاطر، مو رطوبت خود را از دست داده است و به دنبال راهی برای بازگرداندن رطوبت موهستند.

تنها چیزی که نیاز دارید، این است که حدود ¼ فنجان روغن نارگیل را گرم کنید تا حالت مایع پیدا کند. به سادگی روغن را به موهای تان مالیده و ماساژ دهید. فرقی ندارد که موهای تان خشک یا مرطوب باشد. اجازه دهید دست کم 1 ساعت، روغن روی مو باقی بماند. سپس می توانید دوش بگیرید. حتی می توانید به فعالیت های روزانه تان بپردازید و سراسر شب را با آن بخوابید؛ تنها نسبت به استفاده از کلاه حمام یا یک سربند اطمینان حاصل کنید. زیرا در صورت اصابت روغن نارگیل به ملحفه و لباس، لک آن از بین نخواهد رفت. در پایان، موهای تان را طبق روال عادی شستشو نمایید. استفاده از این ماسک مو را ادامه دهید تا نرمی و لطافت به موهای تان باز گردد.

 

ماسک مو زرده تخم مرغ و آووکادو

2 9 - ماسک مو های خانگی برای موهای خشک و آسیب دیده
ماسک مو زرده تخم مرغ و آووکادو

تخم مرغ حاوی 70 درصد کراتین بوده و یکی از منابع مهم و غنی از انواع ویتامین ها محسوب می شود. جالب است بدانید که 70 درصد مو نیز از کراتین تشکیل شده است. به همین دلیل تخم مرغ، یک ماده مغذی فوق العاده برای مو به شمار می رود. این ماده غذایی سبب نرم شدن، ترمیم، رطوبت رسانی و تقویت مو شده و رشد آن را افزایش می دهد. آووکادو نیز میوه ایست که جهت رطوبت رسانی و نرم کردن پوست و همچنین مو بسیار مفید و موثر است.

جهت تهیه این ماسک مو فوق العاده به مواد زیر نیاز دارید:

  • ½ آووکادو
  • 2 عدد زرده تخم مرغ

مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید. این ماسک مو را می توانید روی موهای خیس یا خشک بمالید. اجازه دهید 15 الی 20 دقیقه ماسک روی موهای تان بماند. سپس به دقت شستشو و آبکشی نمایید. مصرف این ماسک مو، به مو نرمی و درخشندگی خاصی می بخشد.

 

ماسک مو ماست، عسل و روغن زیتون

3 11 - ماسک مو های خانگی برای موهای خشک و آسیب دیده
ماسک مو ماست، عسل و روغن زیتون

شاید عسل، ماده مناسبی جهت قرار دادن روی مو نباشد؛ چرا که چسبناک ترین ماده موجود در طبیعت است. اما هنگامی که شما این ماده را با کمی ماست و روغن زیتون مخلوط کنید، یک ترکیب فوق العاده و جادویی خواهید داشت که به طور چشمگیری می تواند به داد موهای تان برسد.

جهت تهیه این ماسک مو فوق العاده به مواد زیر نیاز دارید:

  • 1 قاشق چای خوری روغن زیتون
  • 1 قاشق غذا خوری عسل
  • ¼ فنجان ماست

همه مواد را به دقت با یکدیگر مخلوط کنید. سپس این ماسک مو را روی موهای خیس خود بمالید و اجازه دهید 15 الی 20 دقیقه روی موهای تان بماند. سپس به دقت شستشو و آبکشی نمایید و اجازه دهید موهای تان به طور طبیعی خشک شوند. پس از استفاده مکرر از این ماسک مو، شادابی، سلامت و درخشندگی به موهای تان باز خواهد گشت.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

به نظر شما کدام یک از این ماسک ها بهتر عمل می کنند؟ شما کدام را ترجیح می دهید؟

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

شاد و زیبا باشید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[symple_button url=”https://www.diynatural.com/homemade-hair-masks/” color=”black” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]لینک مطلب[/symple_button]

 

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: