لیفت پیشانی- با انجام لیفت پیشانی دیگر چهره ای بد خلق نخواهید داشت !

0

لیفت پیشانی 

در سری مقالات گذشته در رابطه با جراحی پلاستیک و انواع آن مواردی را به تفصیل بیان کردیم . در این مقاله قصد داریم در رابطه با جراحی لیفت پیشانی و میزان شیوع و چگونگی آن  صحبت کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیفت پیشانی- با انجام لیفت پیشانی دیگر چهره ای بد خلق نخواهید داشت ! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیفت پیشانی- با انجام لیفت پیشانی دیگر چهره ای بد خلق نخواهید داشت ! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیفت پیشانی- با انجام لیفت پیشانی دیگر چهره ای بد خلق نخواهید داشت ! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با بالا رفتن سن افراد ، شکل ابرو و پیشانی آتها نیز تغییر می کند ،به صورتی که پیشانی حالت چروک و خمیده پیدا می کند و پوست هم کم کم حالت شکننده پیدا می کند و به تدریج در تزدیکی ابرو ها و روی پیشانی چین و چروک ظاهر می شود.این فرایندهای پیری در مناطق چهره فوقانی در نهایت ظاهری افسرده و سنگین را نشان می دهد.

هر گاه به آینه خود نگاه کنید، چهره شما به نظر می رسد حیرت انگیز و خسته است، حتی زمانی که احساس می کنید در درون خود احساس خستگی نمی کنید. آیا می توانید تصور کنید که چگونه بر روابط اجتماعی شما تاثیر می گذارد، با توجه به این که احتمالا به نظر می رسد که این شرایط تمام وقت است؟

با گذشت زمان، خطوط و چین و چروک ها به علت جنبش ثابت عضلانی بر روی پیشانی شکل می گیرند و باعث می شوند که ما بزرگتر از آنچه دوست داریم به نظر برسیم. علاوه بر این، این خطوط افقی در پیشانی و یا خطوط عمودی کمی بین ابروها می تواند موجب خشم، تنش و یا ناخوشایند و غیر قابل قبول شود.

عمل جراحی لیفت  پیشانی نسخه پیشرفته عمل جراحی پیشانی سنتی (برش پوستی است). با  برداشتن پوست  پیشانی از بین یک گوش به گوش دیگر انجام می گیرد. این روش سنتی می تواند یک نتیجه موثر ایجاد کند اما نیاز به یک زمان بهبودی طولانی دارد، یک زخم طولانی روی پوست سر ایجاد می شود و موهای اطراف زخم کم کم از بین می برد. با روش لیفت پیشانی این مشکل را با کشیدن فقط 1 تا 2 سانتی متر خط کوچک  جبران می شود و از دستگاه آندوسکوپی (یک ابزار کوچک با یک دوربین کوچک) برای خروج از حداکثر نتیجه یکسان استفاده می کند. علاوه بر این، این روش جدید ایمنی خود را ثابت کرده است. این خط عصب را تحت تاثیر قرار نمی دهد و در مقایسه با روش برش پوستی، ایمن است.

روش لیفت پیشانی یک روش جراحی نسبتا  جدید است که ویژگی های مضر از روش سنتی را تقویت می کند.همانطور که خط برش جدید فقط 1 تا 2 سانتیمتر است،  کم شدن مو به اندازه مو و  به زخم بستگی دارد. این روش جدید یکی از جراحی های ضد پیری امروزی است که بسیاری از مردم به دنبال آن به منظور جو.انسازی هستند جراحی ساده و ایمن نسبتا ساده است، زیرا بر روی یک عصب خط یا آسیب در بافت تاثیر نمی گذارد.

با گذشت زمان، بافت در پیشانی خود، الاستیک و سفتی را از دست می دهد. با تاثیرات گرانش و چروک مکرر پوست  پوست شما هنگام بیان احساسات خاص، شما شروع به ایجاد چین و  و چروک های عمیق می کنید. پیشانی و سینه خود را بر روی چشمانتان قرار دهید. این چیزی است که به نظر می رسد که ظاهر غول پیکر و ظریف خسته شده است. و تنها با سن  این چروک ها نیز با افزایش سن  می یابد زیاد می شود.

لیفت پیشانی و  پوست پیشانی  را در برنامه خود قرار دهید  تا چین و چروک ها و حفره های عمیق را از بین ببرد. اینکار باعث می شود که چین و چروک ها و گودی های عمیق روی پیشانی شما از بین برود  تا ظاهر شما جوان تر، آرام تر به نظر برسد.. اگر چه می توان آن را تنها انجام داد، من همچنین به طور منظم آن را در یک زمان به عنوان چهره سازی یا بلند کردن پلک انجام می دهم. انجام این کار باعث می شود تا بیماران به ظاهر تازه تر و جوان تر ظاهر شوند.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید. 

ایده کلی از نحوه نگاه کردن به شما 

آیا می خواهید بدانید که آیا لیفت پیشانی  صاف کمک می کند تا خطوط فوقانی چهره شما را جوان سازی کند؟ شما می توانید این آزمون ساده را انجام دهید. دست های خود را بالای لبه های بیرونی ابروها قرار دهید و به آرامی پوست را به نقطه ای که متوجه تغییرات می شوید، بکشید. اگر این تغییر را دوست دارید، ممکن است یک لیفت پیشانی برای رسیدن به اهداف زیباشناختی شما مناسب باشد.
خوشبختانه، با کمک یک جراح پلاستیک با استعداد که عمل جراحی زیبایی را انجام می دهد، می توانید ظاهر تازه، صاف و جوان داشته باشید. با از بین بردن چین و چروک یا شیارهای عمیق در پیشانی، و تغییر موقعیت خط چهره به موقعیت ایده آل خود، شما به راحتی می توانید سال ها از چهره زیبایی داشته باشید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

نقطه ی منحصر به فرد: ظاهر تازه و طبیعی 

هدف نهایی یک جراح پلاستیک زیبایی این است که ظاهر خود را بهبود ببخشید، آن را بدتر نکنیدپزشکان معتقدند که هر گونه جراحی زیبایی که در طول عمل لیفت برای شما انجام می شود باید تا حدی باشد که به طور کامل نگرانی های شما را حل کند. همچنین باید جوانمندی و هماهنگی کلی صورت خود را بازگرداند. نتایج  باید به گونه ای باشد که شما باید جوانتر و زیبا تر شوید.

برای انجام این کار، شما می توانید  پیشانی و ناحیه بالایی صورت  خود را بررسی می کنم، زیرا آن را با بقیه چهره شما مقایسه می کند تا تعیین شود که چقدر اصلاح لازم است.

در طول عمل جراحی لیفت پیشانی چه اتفاقی می افتد ؟

جراحی شما تحت بیهوشی عمومی به صورت سرپایی انجام می شود.من سه نوع مختلف از لیفت ها  را انجام می دهم. روش مناسب برای شما مشخص خواهد شد قبل از عمل، و بر اساس موقعیت چهره شما، سطح پتوز (sagginess)، پیکربندی چهره و برجسته  پد چربی است.

بهبودی پس از جراحی شما
ناراحتی کم ایجاد می شود.
محدودیت در فعالیت های شدید جسمی
نتایج پس از تورم ظاهر می شوند و خونریزی ها فروکش می کنند.

بیهوشی عمومی اعمال می شود، بنابراین بیماران در تمام مراحل ناخودآگاه هستند.
چندین برش کوچک در طول پوست سر ساخته می شود.
آندوسکوپ از طریق برش ها وارد می شود، که به جراح اجازه می دهد که منطقه درمان روی صفحه تلویزیون را ببیند.
با استفاده از ابزار دیگری، پوست پیشانی برداشته می شود، براق می شود و سلول های عضله ایجاد می شود.
پوست بیش از حد برداشته می شود و برش ها بسته بندی می شوند.

بیشتر بیماران مبتلا به لقاح نداشتن ناراحتی قابل توجهی را تجربه نمی کنند؛ اگر شما انجام دهید، داروهای ضد درد را می توان تجویز کرد.

روز بعد از جراحی، باند های شما برداشته خواهند شد و جایگزین یک پانسمان سبک خواهند شد. در آن زمان، شما می توانید دوش گرفتن و شستن موهای خود را شروع کنید. پزشک شما دستورالعمل های خاصی در مورد چگونگی مراقبت از پوست و مو خود را تا زمانی که به طور کامل درمان می شود.

یک هفته یا بیشتر آن کار برای شما آسانتر می شود و مقدار زیادی می توانید استراحت کنید تا بدن شما بهبود یابد. احتمالا بعد از یک هفته یا 10 روز آماده بازگشت به کار خواهید بود. (اگر کبودی ها هنوز قابل مشاهده هستند، می توانید آنها را با آرایش پوشش دهید.

پس از حدود دو هفته، بیشتر کبودی و تورم کاهش خواهد یافت. خوب است که برای بازگشت به فعالیت های نور در این نقطه، اما صبر کنید شش هفته قبل از از سرگیری فعالیت های شدید فیزیکی مانند راه رفتن و یا بلند کردن وزن سنگین را انجام دهید.

 دیگر چهره ای بد خلق نخواهید داشت!

شما در درون خود پس از عمل  احساس خوبی خواهید داشت و بعد از عمل جراحی، در نهایت می توانید آن را بهتر نشان دهید.بیماران بیان کرده اند که این امر به طور مثبت در  روابط اجتماعی آنها  را تحت تاثیر قرار می دهد، چرا که مردمدیگر در مورد آنها و چهره آنها احساس منفی ندارند.

هر آنچه که شما پس از انجام عمل لیفت احساس می کنید ، همه آنها به همان چیزی اشاره می کنند: یک روش که سبب تضعیف بافت در ناحیه پیشانی و نزدیک ابروها  می شود.

چه نوع لیفتی برای شما مناسب تر است ؟

پیشنهاد به شما این است که می توانید یکی از این   سه تکنیک را انجام دهید: مستقیم، موقتی یا کنترل کامل . برای شما مناسب است بر اساس میزان اصلاح مورد نظر را تا حد مطلوبی انجام شود.. یدر حالت مستقیم میزان خمیدگی ضعیف تر است و در حال کامل بیشتر است.

چه زمانی برای لیفت مناسب است ؟

اگر شما سالم و نگران چین و چروک  در پیشانی و ناحیه نزدیک ابروها  هستید، ممکن است وقت خود را برای بلند شدن در پیشانی بگذارید. معمولا بیماران در 40 سالگی و سن بیشتر برای این کار رجوع کنند.

آیا لیفت پیشانی درمان دائمی است ؟

روش جراحی نسبتا ساده است،  روش طراحی شده است که این علائم پیری را به حداقل می رساند و یا حذف می کند، به طوری که بیمار به نظر می رسد خسته، خواب آلود، یا ناراحت، بدون در نظر گرفتن احساسات خود. نتایج نمونه ای ازلیفت پیشانی  شامل محو شدن یا ناپدید شدن خطوط در پیشانی، پلک ها و جوان تر، ظاهر پر انرژی است.

نتایج یک لیفت پیشانی  طولانی مدت است. روند طبیعی انتخاب های پیری و شیوه زندگی ممکن است نتایج شما را تحت تاثیر قرار دهد. اگر می خواهید نتایج خود را حفظ کنید حتما یک شیوه زندگی سالم داشته باشید.

او می افزاید: یک موقعیت پایین تر از زنان در زنان، موجب خشم نارضایتی می شود. “جامعه به نقش زنانه و حمایتی زنان کمک می کند – ما سخت تلاش می کنیم که از” چهره های مادر “حمایت کنیم و از آنها قدردانی کنیم. به طور غیرمستقیم، دیدن چهرهیک   زن با سوزش غیرقابل تصور یا ترس باعث می شود که ما احساس ناامنی و یا حتی ناراحت کننده ای داشته باشیم. از آنجایی که زنان اغلب در ظاهر خود قضاوت می شوند، بیان مثبت یا خوشایند صورت می تواند تاثیر مثبت بیشتری از انسانها  داشته باشد. ”

آیا لیفت پیشانی بیشتر برا ی مردان است یا زنان ؟

در کل، این روش در زنان (9/89 درصد) بیشتر از مردان (10/1 درصد) رایج است. به گفته دکتر کلیر، زنان به دلیل درک جنسیتی که از هنجارهای اجتماعی عمیقا تعبیه شده است اکثراتمایل بیشتری برای این کار دارند.

دکتر Claytor می گوید: “برای مردان، موقعیت کم چربی بسیار قابل قبول است. “موضع سفت و محکم در مردان، مشخصه ای است که ممکن است به عنوان یک تفکر یا تمرکز شدید شناخته شود. اما برای زنان این مورد نیست. ”

چه کسانی کاندید مناسبی برای لیفت پیشانی هستند ؟

حالت پیشانی شما سفت و محکم است
شما  در هنگام بیان احساسات حالت  عصبی، شدید یا غمگین دارید
شما چروک های عمیق، حفره ها یا خطوط خفیف در ناحیه پیشانی دارید.
قسمت اعظمپیشانی شما حالت خمیده دارد.
ابروهای خود را بر روی پلک های فوقانی خود قرار دهید .
کاندیدای ایده آل:

آتروفی صورت و از دست رفتن بالایی عمودی به ناحیه پیشانی  است
با کرم های ضد آفتاب سالم و مناسب پوستی مناسب است
در حال حاضر یک زیباترین برای مراقبت درمانی دیده می شود
سیگار نکشید ، زیرا سیگار کشیدن باعث بدتر شدن زخم ها و افزایش خطر عوارض زخم می شود.

خطرات لیفت پیشانی :

تمام جراحی برخی از عدم اطمینان و خطر را اعمال می کند؛ بیمارانی که تحت عمل جراحی قرار می گیرند ممكن است در معرض خطر زیر باشند:

عفونت

خسارت عصبی (بسیار نادر) و منجر به از دست دادن توانایی افزایش ابروها می شود. جراحی اضافی ممکن است قادر به اصلاح آن باشد، یا ممکن است دائمی باشد.

تورم بیش از حد و کبودی
تشکیل یک اسکار گسترده (بسیار نادر) که می تواند به صورت جراحی درمان شود.
ریزش مو در امتداد لبه های زخم.
از دست دادن احساس در طول خط برش که اغلب موقت است، اما می تواند دائمی باشد.
خون ریزی بیش از حد.

خطر ابتلا به این عوارض بالینی در بیماران سیگاری، دیابتی یا گردش خون ضعیف وجود دارد. با توجه به دستورالعمل های پزشک ، و با سیگار کشیدن، می توانید خطرات خود را کاهش دهید.

باند ها می توانند پس از یک یا دو روز برداشته شوند و بعد از دو هفته، بخیه ها را می توان برداشت. زمان بازیابی برای هر بیمار متفاوت است با این حال، پس از چند هفته باید فعالیت های عادی خود را ادامه دهید. هنگامی که کاملا شفا داده شود، نتایج زیبایی، قابل توجه و طبیعی خواهد بود.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی 

منبع :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: