لیفت صورت – آیا می توان با جراحی لیفت صورت جوانتر شد؟

0

لیفت صورت 

در مقالات گذشته در ارتباط با انواع جراحی ها ی پلاستیک صحبت کردیم و دو مورد از آنها را بیان کردیم . در این مقاله بنا داریم به تفصیل در رابطه با لیفت صورت مطالبی را بیان کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیفت صورت -  آیا می توان با جراحی لیفت صورت جوانتر شد؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیفت صورت -  آیا می توان با جراحی لیفت صورت جوانتر شد؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیفت صورت -  آیا می توان با جراحی لیفت صورت جوانتر شد؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جراحی زیبایی  یا همان لیفت صورت  که به صورت بالینی به نام ریت دیکتومی شناخته می شود، یک روش برای کاهش ظاهر شدن چین و چروک صورت و نشانه های دیگر پیری است که هدف آن بهبود ظاهر کلی صورت و فک است. جراحی زیبایی  لیفت صورت می تواند به کاهش اثرات مضر زمان، استرس و قرار گرفتن در معرض عناصر کمک کند. برای انجام این روش، یک جراح پلاستیک صورت، عضلات زیرین صورت را سفت و محکم می کند تا ظاهر زیبایی بیشتری داشته و ساختار صورت را جوان تر کند. سپس او توده های چرب و پوستی را که می تواند به ظاهر سالم و خسته کننده کمک کند، حذف می کند.

یک جراح پلاستیک با تجربه و متخصص، این عمل را با چشم هنری و توجه فوق العاده ای به جزئیات انجام خواهد داد تا بیماران حتی با وجود داشتن  زخم جزئی  در نتیجه کار زیبایی و طبیعی به نظر برسند.

علاوه بر چهره هایمرسوم به طور کامل، چندین تنوع دیگر از طریق این روش برای رفع نقاط خاصی از چهره وجود دارد. بسیاری از جراحان از تکنیک های پیشرفته، حداقل تهاجمی برای کم کردن ناراحتی و خرابی استفاده می کنند. لیفت صورت  توسط بیمه پوشش نمی شود؛ با این حال، بسیاری از گزینه های تامین مالی عالی برای کمک به بیماران rhytidectomy  ریت دیکتومی  هزینه جراحی پلاستیک وجود دارد. برای بیماران واجد شرایط، جراحی زیبایی صورت می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد، برای سال های آینده جوانتر و ظریف تر به نظر می رسد.یک مطالعه طولانی مدت و پیگیری در سال 2014 نشان داد که پس از پیگیریحدود 6 تا 12سال، 68.5 درصد از افراد بالغ چهره بهبودی خود را به عنوان بسیار خوب یا فراتر از انتظارات ارزیابی کرده اند و می توان گفت به راحتی  10 سال یا بیشتر جوان تر شده اند.

کاندید ها 

جراحی زیبایی صورت می تواند یک روش موثر برای بهبود ظاهر و تقویت اعتماد به نفس باشد، اما برای همه مناسب نیست. برخی از بیماران ممکن است متوجه شوند که می توانند اهداف آرایشی خود را با یک روش غیر تهاجمی مانند پوست اندازی شیمیایی یا میکرومتراسونیک به دست بیاورند. دیگران ممکن است با نتایج خود شادتر باشند، اگر جراحی چهره سازی را با روش های دیگر مانند لگن گردن و یا پیشانی پیشانی ترکیب کنند (همچنین به عنوان یک بالشتک صاف شناخته می شوند). بیمارانی که هر دو  بخش امکان و محدودیت های عمل جراحی لیفت صورت را درک می کنند، با نتایجشان بیشتر خوشحال می شوند.

 کاندید خوب برای لیفت صورت چه کسی است ؟

بهترین نامزدهای چهره سازی انتظارات واقعی دارند و مایل هستند و می توانند دستورالعمل های قبل و بعد از عمل جراحان پلاستیکی خود را دنبال کنند. پس از مشاوره یک به یک، پزشک می تواند به بیمار راهنمایی کند که آیا او یک نامزد خوب برای چهره سازی است یا اینکه ممکن است یک روش جایگزین ترجیح داده شود.

نامزدهای ایده آل برای عمل جراحی زیبایی چهره ویژگی های خاصی دارند. در زیر لیستی از عواملی است که می تواند تاثیری داشته باشد که آیا یک فرد یک کاندید خوب برای جراحی زیبایی چهره است یا نه

کشش پوست: یک کاندید خوب چهره سازی، پوستی دارد که برخی از انعطاف پذیری طبیعی و انعطاف پذیری آن را حفظ می کند. این مهم است زیرا در طی این روش جراح پوست صورت رافشرده می کند تا ظاهر چین و چروک را کاهش دهد. بهبودی موفقیت آمیز با نتایج مطلوب بستگی به داشتن پوستی دارد که بتواند با خطوط جدید و بهبود یافته خود مطابقت داشته باشد.

داشتن ساختار قوی استخوان: در حالت ایده آل، کاندیدای چهره سازی، یک ساختار استخوانی پایدار به دست می دهد که به حمایت و کمک به رضایت از نتایج کمک می کند. بیماران با ویژگی های متمایز کمتر می توانند از ایمپلنت های چهره به عنوان یک جایگزین یا اضافه کردن به چهره سازی بهره مند شوند

داشتن انتظارات واقع گرایانه: یک کاندیدا باید نه تنها چگونگی دستیابی به چهره ها را درک کند، بلکه محدودیت های روش های جراحی صورت پلاستیکی. مشاوره با جراح پلاستیکی واجد شرایط می تواند به بیمار کمک کند تا اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری درست در مورد جراحی را بدست آورد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

داشتن سلامت کلی: کاندیدای خوب چهره سازی به طور کلی سالم خواهد بود و قبل از شروع درمان، با جراح خود به طور کامل مشورت می کند. چهره سازی یک روش تهاجمی است که نیاز به بهبودی و بهبودی دارد، بنابراین ضروری است که بیمار به جسمی آماده شود.

 داشتن پوست شل بر روی صورت یا گردن: کاندیداهای لیفت صورت معمولا می خواهند پوست اضافی از صورت یا گردن را از بین ببرند، سفت کردن پوست و کاهش زمان ظهور چین و چروک به طور همزمان انجام  می شود .جراح پوست را تمیز کرده و در طول عمل پوست شل را بر می دارد.

جراحی لیفت صورت در مردان

جراحی زیبایی صورت تنها برای زنان نیست. مردان همچنین می توانند به ریت دیکتومی بروند تا نشانه های پیر شدن را پاک کنند و به جوان تر و جوان تر نگاه کنند. انجمن آمریکایی جراحی پلاستیک زیبایی (ASAPS) گزارش می دهد که طی یک دوره 5 ساله در سال 2010، افزایش چهره مردان برای 44 درصد افزایش یافته است. مراحل این روش برای هر دو جنس به طور معمول یکسان است و هر دو مردان و زنان می توانند از نتایج عالی زیبایی برخوردار شوند.

آیا محدودیت های سن برای جراحی لیفت صورت  وجود دارد؟

سن مهم ترین عامل تعیین کننده برای فرد داوطلب جراحی لیفت صورت نیست. استحکام پوست و سلامت کلی بر توانایی بیمار در انجام این روش تاثیر بیشتری دارند. اکثر بیماران مبتلا به rhytidectomy بین 40 تا 70 سال سن دارند. با این حال، افراد بالای 70 سال نیز می توانند از عمل جراحی بهره مند شوند. یک جراح پلاستیک معتبر می تواند بافت و شرایط پوست هر بیمار را برای ارزیابی قضاوتها و توصیه های مربوط به انجام این عمل ارزیابی کند.

لیفت صورت برای سالمندان 

طبق نظر انجمن جراحان پلاستیک آمریکا (ASPS)، افرادی که بیش از 50 سال سن دارند، به جراحی زیبایی کمک می کنند تا ظاهرشان بهبود یابد. سالمندان برای چهره سازی، چسباندن پوست لیزر، درمان بوتاکس و بلفاروپلاستی (جراحی پلک) قرار می گیرند. پزشک قبل از تصویب جراحی زیبایی، به شرایط خاص هر فرد، از جمله سن، توجه خواهد کرد. سالمندان تحت عمل جراحی باید بدانند که آنها 20 سال جوانتر نخواهند بود، اگر چه قطعا تا حدودی جوانتر خواهند شد.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید.

هزینه لیفت صورت

قیمت بالقوه صورت می تواند بسته به نوع پزشک و حتی منطقه متفاوت باشد. در سطح ملی، هزینه متوسط چهره سازی حدود 6000 دلار است، از جمله بیهوشی، تجویز یا تست های آماده سازی. قیمت های جامع چهره سازی شامل این هزینه ها، علاوه بر هزینه های جراحی است. اگر شما در معرض ابتلا به ریتی دیکتومی هستید، باید تمام هزینه ها را با جراح خود در میان بگذارید.

عواملی که بر هزینه عمل لیفت صورت تاثیر می گذارد 

این رقم که در بالا ذکر شد به عنوان هزینه یک رقم میانگین است اما عوامل دیگری وجود دارد که بر این رقم تاثیر می گذار که شامل :

نوع لیفت انتخاب شده برای صورت:انواع مختلفی ازلیفت های صورت  وجود دارد، طراحی شده است که به نشانه های خاصی از پیر شدن و بهبود ظاهر ویژگی های چهره هدف. به طور معمول، لیفت صورت کامل سنتی بیش از یک مینی و یا چهره دراز و پهن هزینه خواهد کرد، زیرا این روش ها سریعتر و در برش های کوچکتر قرار می گیرند.

نوع بیهوشی: بیماران می توانند بین بیهوشی عمومی و موضعی انتخاب کنند و معمولا آرامسازی کامل، بیش از بیهوشی محلی هزینه می کند. علاوه بر این، متخصصین بیهوشی هزینه های مختلفی را دریافت می کنند.

تکنیک ها: روش های پیشرفته مانند چهره های اندوسکوپی ممکن است هزینه ای بالاتری نسبت به روش های سنتی داشته باشند.

درمان های اضافی: بسیاری از بیماران درمان های چهره را با سایر روش های جراحی ترکیب می کنند تا نتیجه های جامعتری پیدا کنند. مهم است که به یاد داشته باشید که این هزینه های اضافی در برآورد اولیه درمان نمی شود.

مهارت و اعتبار جراح: پزشکان با احترام با آموزش پیشرفته اغلب بیشتر از همکاران کم تجربه خود هزینه می کنند. با این وجود، بسیاری از بیماران احساس می کنند که هزینه اضافی یک هزینه کوچک برای پرداختن به آرامش ذهن و نتایج عالی جراحی است.

محل سکونت: درست همانطور که هزینه های زندگی تغییر می کند بسته به جایی که فرد زندگی می کند، بنابراین هزینه های جراحی زیبایی نیز همین طور است. هزینه های لیفت صورت در مناطق بزرگ شهری معمولا بالاتر است.

انتخاب جراح 

کسانی که کاندید عمل لیفت صورت هستند باید در انتخاب جراح محتاط باشند. انتخاب یک متخصص بی قاعده یا غیر مناسب می تواند منجر به نتایج نامطلوب لوازم آرایشی، عوارض جراحی و هزینه های قابل توجهی شود. چندین عامل مهم وجود دارد که بیماران هنگام تصمیم گیری در مورد جراح باید در نظر داشته باشند.

پس از عمل 

اکثر پزشکان گالری تصاویر قبل و بعد از دیدن بیماران بالقوه را دارند. افراد باید این عکس ها را دقیقا بررسی کنند و از خودشان بپرسند که دوست دارند چه چیزی را ببینند. اگر نتایج به نظر غیر طبیعی یا اگر تعداد تصاویر زیاد باشد، آنها باید یک گزینه دیگری را انتخاب کنند. بیماران نیز باید محتاط باشند زیرا این تصاویر را بررسی می کنند. آنها باید ببینند که آیا تصاویر به خوبی روشن شده و از زوایای مختلف گرفته شده اند. کیفیت تصویر ضعیف ممکن است پنهان کردن نتایج نامطلوب جراحی باشد.

امکانات

البته، شهرت و صدور گواهینامه دکتر ضروری است، اما برای بیماران نیز در مورد جایی که جراحی آنها انجام می شود، به همان اندازه اهمیت دارد. هر جراحی هایی که در بیمارستان انجام نمی شود باید در یک مرکز که توسط انجمن های آمریکایی اعتبار بخشی مراکز جراحی آمبولی تأیید شده است، رخ دهد. برای دریافت اعتبارنامه، یک مرکز باید استانداردهای ایمنی عالی و جراحی را حفظ کند.

امتیازات بیمارستان

اگر پزشک در یک مرکز جراحی سرپایی معتبر کار کند، بیماران نیز باید اطمینان حاصل کنند که پزشک در بیمارستان محلی دارای امتیازات است. اول، این اطمینان می دهد که در صورت بعید بودن عوارض جراحی، مراقبت اورژانس وجود خواهد داشت. علاوه بر این، پزشکان باید از استانداردهای ایمنی و اخلاقی دقیق برای دستیابی به این امتیازات برخوردار باشند. بنابراین، هنگامی که بیمار چنین جراح را انتخاب می کند، می توانند مطمئن باشند که در دستان خوب هستند.

در حالی که نتایج ایمنی و زیبایی قطعا مهمترین ملاحظات است، بیماران نیز باید با جراحان پلاستیکی خود احساس راحتی کنند. تصمیم گیری در مورد چهره سازی بسیار شخصی است و بیماران باید یک دکتر را انتخاب کنند که به حفظ حریم خصوصی و اهداف زیبایی آن احترام می گذارد. در مشاوره اولیه، پزشکان باید از بیماران در مورد نتایجی که امیدوارند به آن دست یابند و روش دقیق که در آن علاقه مند هستند، از بیماران درخواست کنند. اگر یک پزشک نتواند که جراحی را برای رسیدن به اهداف بیمار انجام دهد، این نشان می دهد که او ممکن است انتخاب مطلوب نباشد. علاوه بر این، پزشک هرگز نباید یک بیمار را تحت فشار قرار دهد تا جراحی بیشتری انجام دهد، در حالی که او واقعا نیاز دارد یا می خواهد که این کار را انجام بدهد.

مشاوره اولیه
هنگامی که یک بیمار جراح پلاستیک را انتخاب می کند، او مشورت و معاینه کامل خواهد داشت. اول، دکتر تعیین خواهد کرد که آیا چهره سازی یک روش مناسب است، با توجه به تاریخچه بیماری، نوع پوست و اهداف درمان. مهم است که بیمار با دکتر خود صادق باشد، خصوصا در مورد تاریخ سلامت. بعضی شرایط پزشکی مانند اختلالات خودایمنی یا بیماری قلبی می توانند خطر جراحی پلاستیک را افزایش دهند. اگر چه تمام شرایط اساسی بیمار را از دریافت چهره ی خود جلوگیری نمی کند، مهم است که جراح در مورد این نگرانی ها بداند تا بتواند اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهد.

در اولین قرار ملاقات، پزشک همچنین می تواند موضوع سیگار کشیدن را مورد بررسی قرار دهد. باز هم بیمار باید پیش از آن باشد، زیرا سیگار کشیدن می تواند خطر جراحی پلاستیک و بهبودی آهسته را افزایش دهد. اگر چه این عادت به طور خودکار کسی را از واجد شرایط بودن برای چهره سازی نگذارد، باید حداقل دو هفته قبل و دو هفته بعد از عمل جراحی سیگار را ترک کند یا نه.

 روش عمل 

پس از تعیین اینکه چهره سازی یک راه حل مؤثر است، پزشک و بیمار با هم کار خواهند کرد تا یک طرح درمان شخصی را ایجاد کنند. آنها تعیین خواهند کرد:

نوع لیفت صورت
نوع بیهوشی
محل برش
چگونه پزشک برش ها را بست
کدام رویه، اگر وجود داشته باشد، باید با چهره سازی ترکیب شود.

درنهایت باید با توجه به عوامل گفته شده و مشورتبا پزشک جراح خود بهترین تصمیم را برای انجام این کار بگیرید.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی 

منبع :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: