لیفت ران – آیا با انجام عمل لیفت ران اندام پایین تنه زیبا تر به نظر می رسند ؟

0

لیفت ران 

برای بسیاری از افراد، قسمت بالای  پاها در دوران نوجوانی  به طور فزاینده ای مشکل ساز می شوند، در حالیکه سن افراد بالا می رود ، آنها با رعایت رژیم غدایی سخت و ورزش دوست ندارند که اندامی چاق داشته باشند.سلول های چربی، سلولیت و پوست بیش از حد می توانند در ران ها جمع شوند و افراد را سنگین تر، مسن تر و نافرم تر از آنچه که در واقع هستند  نشان می دهد. شل شدن و آویزان شدن  پوست در ران نیز می تواند مردم را در مورد ظاهر خود خجالت زده کند. در حالی که بعضی از افراد با ورزش قوی و رژیم غذایی سالم به نتایج مطلوبی دست می یابند، بعضی دیگر دشوار یا حتی غیرممکن است که ران خود را از این طریق لاغر تر کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیفت ران -  آیا با انجام عمل لیفت ران اندام پایین تنه زیبا تر به نظر می رسند ؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیفت ران -  آیا با انجام عمل لیفت ران اندام پایین تنه زیبا تر به نظر می رسند ؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیفت ران -  آیا با انجام عمل لیفت ران اندام پایین تنه زیبا تر به نظر می رسند ؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خوشبختانه جراحی پلاستیک با ارائه راه حل بالقوه روشی   ایده آل را با عنوان لیفت ران برای این گونه از افراد پیشنهاد می کند. لیفت  ران یک راه عالی برای رسیدن به پا های قوی و جذاب است.این روش مخصوصا برای کسانی است که در نتیجه از دست دادن وزن در معرض چسبندگی و بیش از حد پوست هستند. روش لیفت ران ، از بین بردن پوست، چربی و بافتی اضافی هستند  به تنه و پاکسازی پاها کمک می کند.

تکنیک های متعددی برای جراحان پلاستیکی وجود دارد که به آنها اجازه می دهد که روشمشخصی را برای لیفت  ران را به نیازهای دقیق هر بیمار مشخص می کنند.جراح شما با شما صحبت خواهد کرد تا یک طرح جراحی شخصی که به نیازها و اهداف منحصر بفردی برسد، ارائه دهد تا بتوانید از پاهای شهوت انگیز و زیبا  لذت ببرید.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید . 

کاندیدا های لیفت ران چه کسانی هستند ؟

اگر رانها حالت شل و افتاده داشته باشند ، لیفت ران به شما  کمک می کند تا ران های خود را چند  سایز بزرگ تر ،  کرده و دارای ظاهر ی جوان تر شوید. بسیاری از بیماران که مایلندحالت ران های  خود را بهبود ببخشند، نامزد خوبی برای  عمل لیفت ران  هستند، اما شما باید شرایط  و معیار های خاصی را برای واجد شرایط بودن این جراحی رعایت کنید.این معیارها  و شرایط به شما در طول فرایند ایمنی را حفظ می کنند و شانس خود را برای دستیابی به نگاه جدید خود به حداکثر می رسانند. به طور معمول، شما باید :

پوست و بافت نرم در ران خود داشته باشید.جراح پلاستیک شما ممکن است بتواند لایه های  نازک چربی های سفت و محکم  را در طی مراحل خود حذف کند، اما عمل لیفت ران  برای این منظور طراحی نشده و جایگزینی برای ورزش و تغذیه مناسب نیست.

حفظ وزن  ثابت . اگر شما هنوز به هدف خود که کاهش وزن است دست پیدا نکرده اید ، از دست دادن وزن بیشتر می تواند سبب آسیب دیدن  استخوان ران شود. بنابراین بدست آوردن وزن قابل توجه می تواند جزء نتایج مهمی باشد که شما از لیفت ران بدست می آورید. جراح شما ممکن است قادر به کار با شما برای تعیین وزن هدف برای این روش عمل لیفت ران باشد.

از سلامت کامل بر خوردار باشید. شرایط مزمن مانند دیابت کنترل نشده می تواند توانایی شما را برای به خوبی بهبود بخشد یا به راحتی تحت بیهوشی و یا  با استفاده از آرام بخش عمل لیفت ران را انجام دهید.

از سیگار کشیدن خوددار ی کنید. سیگار کشیدن  می تواند روند بهبود را مختل کند و خطر عوارض را افزایش دهد.اگر سیگار نکشید و یا اگر برای مدت زمان مشخصی سیگار کشیدن را قبل و بعد از عمل متوقف کنید ، ممکن است بتوانید کاندید خوبی برای عمل لیفت ران باشید.

از خوردن مشروبات الکلی اجتناب کنید. خوردن مشروبات الکی می تواند مانع روند بهبودی شما پس از انجام لیفت ران شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

به لحاظ روحی و روانی در سلامت کامل باشید. انجام عمل هر گونه جراحی پلاستیک از جمله لیفت ران مستلزم سلامت روحی و روانی کامل است.

انتظارات واقعی از  روش جراحی داشته باشید. جراح شما به شما اطلاعات بیشتری در مورد نتایج بالقوه شما می دهد.

نسبت به  حفظ رژیم غذایی سالم و ورزش پس ازانجام عمل لیفت  ران و برای گرفتن نتایج بهتر متعهد باشید.

جراح پلاستیک شما با بررسی بدن شما،  و بررسی سوابق پزشکی شما و بحث در مورد اهداف شما در طول مشاوره اولیه، قادر خواهد بود که نامزدی شما را برای  لیفت ران  ارزیابی کنید. اگر شما یک نامزد برای لیفت ران  نیستید، ممکن است جراح شما بتواند یک درمان جایگزین برای کمک به شما در بهبود ظاهر ران خود داشته باشد.

هزینه 

عمل لیفت ران  یک روش شخصی است که براساس تنظیمات خاص، نیازهای پزشکیدر قسمتی از ران به کار رفته و اجرا می شود، بنابراین هزینه ها می توانند به طور گسترده ای متفاوت باشند.به گفته انجمن آمریکایی جراحان پلاستیک، قیمتعمل لیفت ران  از 2000 تا 10،000 دلار متغیر است و میانگین هزینه آن حدود 4500 دلار است.

عواملی که بر روی هزینه موثرند.  

درک عواملی که می توانند هزینه جراحی را تحت تاثیر قرار دهند می توانند به شما در تعیین هزینه و برنامه ریزی برای روش شما کمک کنند. عواملي كه معمولا بر جراحي استخوان ران تأثير مي گذارند عبارتند از:

مقدار و مکانی که پوست  بیش از حدکشیده شده ،  و میزان چربی و بافتی که در پوست شما وجود دارد. 

نوع برش و تکنیک های جراحی که در طول عمل جراحی مورد استفاده قرار می گیرند  بر هزینه آن تأثیر می گذارد. به طور کلی، برش های کوتاهتر با حذف بافت ساده کمتر از برش های طولانی و فرآیندهای جراحی پیچیده تر هزینه می شود.

هر تست تشخیصی مورد نیاز است.

اگر جراح پلاستیک شما نیاز به اطلاعات بیشتری برای تعیین نامزدی شما داشته باشد، ممکن است دستور آزمایش خون  و یا آزمایش دیگری را بدهد یا متخصص را ببیند و قیمت را افزایش دهد.

تجربه و توانایی جراح .

جراحان متخصص که متخصص در این روش هستند، احتمالا گران تر خواهند بود. با این وجود، کار با یک پزشک واجد شرایط می تواند به شما کمک کند تا در هزینه صرفه جویی شده ، و احساس ناراحتی نداشته باشید    زیرا جراحان مجرب احتمالا نتایج عالی بدون عوارض یا نیاز به روش های اضافی را ارائه می دهند.

بهداشت عمومی شما.

هر گونه نگرانی پزشکی که  در مورد استفاده از بیهوشی، آماده شدن برای عمل جراحی، انجام عمل جراحی استخوان ران یا بهبود یافتن از این روش دشوارتر می شود، همچنین می تواند هزینه های شما را افزایش دهد، زیرا جراح پلاستیک شماباید به نیازهای شما را اصلاح کند.

 عمل لیفت ران در کجا انجام می شود؟

با توجه به هزینه های عمومی زندگی، درآمد متوسط و مالیات، قیمت بالایی ازعمل لیفت  ران در مناطق مختلف متفاوت است. علاوه بر این، جراحان پلاستیکی که در خارج از بیمارستان ها فعالیت می کنند، تمایل دارند هزینه خدمات بیشتری را نسبت به افرادی که در مراکز درمانی مستقل یا مراکز پزشکی انجام می دهند، افزایش دهند. در کار جراح پلاستیک در یک منطقه دیگر ممکن است بتوانید در هزینه های جراحی صرفه جویی کنید، اما بعدا باید هزینه های سفر را به عنوان عامل  دیگری از هزینه بررسی کنید.

داروهای پس از عمل و داروهای مورد نیاز شما.

شما احتمالا باید داروهای ضد درد، آنتی بیوتیک ها و بعضی موارد داروهای ضد انعقادی (که از لخته شدن خون جلوگیری می شود) را پس از جراحی مصرف کنید. علاوه بر این، بیشتر جراحان پلاستیک، بیماران را به پوشیدن لباس های فشرده، قطعه های خاصی از لباس کمک می کنند تا ران های خود را در جای خود نگه دارند و تورم را کاهش دهند. خرید داروها، لباس های فشرده و هر گونه لوازم دیگر مانند گاز یا باند، به هزینه آن افزوده می شود. برخی از کلینیک های جراحی پلاستیک شامل این مواد در قیمت روش است، بنابراین مطمئن شوید که شما در مورد این مورد پرس و جو کنید.

نوع بیهوشی یا آرام بخشی که برای شما استفاده می شود.

بعضی از جراحان ممکن است از بیهوشی عمومی استفاده کنند، در حالی که دیگران ممکن است بیهوشی موضعی را در ترکیب با آرام بخش وریدی برای ریه پلشت انجام دهند. نوع و مقدار بیهوشی یا آرام سازی شما استفاده از هزینه روش خود را تحت تاثیر قرار می دهد.

هر عمل جراحی پلاستیک دیگری که تصمیم می گیرید با عمل لیفت  ران خود ترکیب کنید.

بسیاری از بیماران لیپوساکشن با عمل جراحی برشی را برای بهبود نتایج ترکیب می کنند. شما همچنین می توانید ریه را با سایر روش های رساندن چربی بدن مانند آبودینوپلاستی (چربی شکم) یا درمان های غیر جراحی مانند پرکننده های پوست ترکیب کنید.

آیا خدمات بیمه عمل لیفت ران را پوشش می دهد ؟

در اغلب موارد، پوشش بیمه شما هیچ بخش هزینه های جراحی شما را پوشش نمی دهد، زیرا عمل جراحی برشی به عنوان یک روش انتخابی محسوب می شود. با این حال، اگرکاهش وزن چشمگیری  را داشته باشید و پوست تیره در اطراف ران ها شما را از جابجایی درست یا ایجاد عفونت های پوستی جلوگیری می کند، ممکن است بتوانید نیاز پزشکی به این جراحی را نشان دهید؛ در این صورت بیمه شما ممکن است بخشی از هزینه  یا تمام هزینه های شمارا به عهده بگیرد.

آیا مراقبت بعد از عمل شامل هزینه است یا نه ؟

شما باید بعد از عمل لیفت  ران خود در جلسات معاینه  قرار گیرید تا جراح پلاستیک شما بتواند میزان بهبودی شما را ارزیابی کند و هر گونه مسائل پس از عمل را کنترل کند تا اطمینان حاصل شود که سالم و با نتایج خود راضی هستید. بعضی از پزشکان شامل مراقبت های درمانی به عنوان بخشی از هزینه جراحی هستند، در حالی که دیگران انجام نمی دهند، بنابراین شما باید از پزشک خود بپرسید که چه سیاست خاصی دارد.

جراح پلاستیک شما فاکتورهای هزینه مربوط به پرونده خاص خود را با شما در طول مشاوره اولیه خود بحث خواهد کرد.

نحوه پرداخت هزینه عمل 

بیشتر افرادی که عمل لیفت ران را  انجام می دهند که هزینه جراحی آنها یک سرمایه گذاری ارزشمند در سلامت، راحتی، جذابیت و اعتماد به نفس است. بسیاری از جراحان پلاستیک پیشنهاد می کنند که مالیات خود را از طریق کلینیک خود و یا وام دهنده خارجی تامین مالی کنند. این به شما این امکان را می دهد تا پرداخت های خود را گسترش دهید، به طور کلی در طول دوره ای بین شش ماه و پنج سال، اما سود بالقوه هزینه کلی روش شما را افزایش می دهد. اگر شما برای تامین مالی انتخاب نکنید، پرداخت کامل برای عمل  لیفت ران  شما به طور معمول در روز یا قبل از روز جراحی شما صورت می گیرد. برخی از کلینیک های جراحی زیبایی برای افرادی که از قبل پرداخت می کنند، تخفیف می دهند.

قبل از اینکه پرداخت خود را انجام دهید، کارکنان واحد حسابداری کلینیک جراحی و  جراح پلاستیک باید هزینه های عمل لیفت ران را توضیح دهند تا بتوانید قبض خود را درک کنید. اکثر دفاتر جراحان لوازم آرایشی برای پرداخت این پول نقد، چک و کارت اعتباری دریافت می کنند. برای بررسی هر گونه خطای حسابداری، تأیید کنید چه چیزی در هزینه های شما دخیل است و سوابق خود را به روزرسانی کنید، بعد از اینکه شما پرداخت کرده اید، یک نسخه مشخص را درخواست کنید.

نحوه انتخاب جراح 

پیدا کردن یک دکتر عالی برای عمل لیفت ران ، بخش مهمی از دستیابی به نتایج مورد نظر شما با عمل جراحی  است. جراح پلاستیک شما را از طریق هر گام فرایند عمل لیفت ران را بررسی  می کند، از ارزیابیانتخاب شدن خود  برای نظارت بر بهبودی خود، بنابراین مهم است که شما به دکتر متخصص  خود اعتماد داشته باشید. شما همچنین باید با جراح خود درباره نگرانی ها و سوالات خود احساس راحتی کنید. پیدا کردن یک دکتر با شخصیت و مهارت های مناسب می تواند به شما کمک کند که لب برطرف شود، بنابراین شما می توانید پاهای تنگ تر، جذاب تر را تجربه کنید.

شما ممکن است یک جراح پلاستیک ماهر را پیدا کنید، اما مهم است که در مورد  چندین پزشک  تحقیق کنید تا بتوانید بهترین گزینه را برای نیازها و آرزوهایتان انتخاب کنید. اولین گام برایانجام هر عمل زیبایی، جمع آوری لیستی از پزشکان احتمالی در منطقه شما است (یا در سایر موارد، اگر مایل هستید که برای انجام عمل خودسفر کنید). چندین روش برای جستجوی جراحان پلاستیک وجود دارد:

تحقیق در پایگاه های جراحی پلاستیک و انجمن های حرفه ای. این گروه ها اغلب لیست پزشکان واجد شرایط را به صورت آنلاین ارسال می کنند، که توسط افراد در شهرمنتشر می شوند، که می تواند جای خوبی برای شروع باشد.

توجه به  توصیه هایی از طرف  دوستان، خانواده و آشنایان که جراحی زیبایی داشته اند و یا درمان شده اند. بدیهی است، توصیه های پرطرفدار از افرادی که دارای پروتزهای ران یا ترشحات بدن بوده اند، آمده است. اگر کسی که شما می دانید تجربه جالبی را با یک جراح پلاستیک تجربه کرده است، ممکن است.

مشاوره قبل از عمل 

هنگامی که جراح پلاستیک خود را انتخاب کرده اید، شما مشاوره اولیه خود را مشخص می کنید. این کار شامل یک قرار طولانی مدت  است که طی آن شما و جراحتان در مورد کاندید شدن شما برای عمل لیفت ران   تحت مشاوره قرار می گیرند، برنامه ریزی کنید و نتایج مورد نظر خود را مورد بحث قرار دهید.

تکنیک های مربوط به عمل لیفت ران 

انواع مختلفی ازلیفت های ران  وجود دارد که با اندازه و شکل برش مورد استفاده برای حذف پوست، چربی و بافت بیش از حد متفاوت است. جراح پلاستیک شما کاندیداتوری خود را برای هر یک از این نوع آسانسورهای ران ارزیابی می کند و توصیه می کند که ممکن است با نیازها و ترجیحات شما متفاوت باشد. در حالیکه این تکنیک ها یک راهنمای عمومی برای عمل جراحی را ارائه می دهند، ممکن است پزشک شما تغییرات لازم را در جهت شکل و فرم مورد نظر خود انجام دهد. به طور کلی، بیماران با پوست، بافت و چربی های متفاوت  بیشتر برای برداشتن صرف نظر از روش استفاده شده.نیاز به برش های طولانی تر یا پیچیده تر دارند.

مراقبت پس از عمل جراحی  

اگر تا به حال به صحبت های جراح خود توجه نکرده اید در مورد ، مراقبت از عمل جراحی لیفت ران و برداشتن چربی باید مشورت با  جراح زیبایی صورت  گیرد، یک سرپرست به شما در انجام فعالیت های روزانه کمک می کند، در مراحل بعدی، قرار گرفتن در معرض استراحت، و اطمینان حاصل کنید که برش های شما تمیز باشد. مراقبت از خود پس از عمل برای دستیابی به نتایج مورد نظر بسیار حیاتی است. ران شما ظریف خواهد شد و باید به درستی درمان شوند تا بتوانند عالی عمل کنند.

نتایج پس از عمل لیفت ران 

شما ممکن است بلافاصله نتایجعمل لیفت ران را در بدن  خود  مشاهده نکنید، زیرا پاهای شما احتمالا متورم شده، کبود و تحت پوشش لباس های فشرده قرار خواهند گرفت. همانطور که التهاب کاهش می یابد و زخم های شما شروع به فرو بردن می کنند، باید ران باریک تر و جوان تر را با خطوط جذاب تر مشاهده کنید. ممکن است تا یک سال طول بکشد تا ران شما کاملا بهبود یابد تا بتوانید نتایج کامل خود را مشاهده کنید. اگر درمورد نتایج خود در هر بخش از روند بهبودی نگران هستید، با جراح پلاستیک خود صحبت کنید. او می تواند توضیح دهد چه چیزی می تواند انتظار شما و چگونگی به حداکثر رساندن شانس خود را برای رسیدن به اهداف خود داشته باشد.

خطرات و عوارض ناشی از لیفت ران 

در حالی کهعمل لیفت ران  ران معمولا یک روش مطمئن است و اکثر عوارض ناشی از آن می تواند به راحتی حل شود، این عمل جراحی برخی از خطرات را انجام می دهد. جراح پلاستیک شما باید قبل از برداشتن بقیه عوارض و جنبه های منفی این روش با شما صحبت کند تا بتوانید تصمیم آگاهانه بگیرید و یاد بگیرید که چگونه از آنها اجتناب کنید. جراحی های بالینی جراحی می تواند شامل موارد زیر باشد:

ایجاد زخم . زخم در عمل لیفت ران یک ام اجتناب ناپذیر است. . با این حال، زخم های بالایی ران معمولا در یک موقعیت نسبتا غیر قابل تشخیص قرار می گیرند و در ذهن بسیاری از بیماران، نسبت به مزایای استفاده شده از روش، کم رنگ تر است. در بسیاری موارد، زخم های بالایی ران را می توان به راحتی با لباس زیر و یا لباس های حمام پنهان کرد. شما می توانید از بین بردن نور خورشید به ران خود برای چند ماه پس از عمل جراحی خود و برداشتن صحیح آنها از بین برود.

باز شدن یا پاره شدن زخم . در برخی موارد، برش های خود را از جراحی برداشتن ران در چند هفته اول پس از عمل جراحی باز کنید. در حالی که این می تواند هشدار دهنده باشد، این یک عارضه نسبتا رایج است و جراح پلاستیک شما باید بتواند زخم های خود را در دفتر خود تمیز و بسته کند.

سروم  .حالت سیال و روان خون می تواند در محل بریدن شما انباشته شود، بدتر شدن التهاب و افزایش خطر ابتلا به عفونت. تخلیه در برش های خود را باید از این رخ می دهد جلوگیری از این رخ می دهد، اما اگر آن را انجام می دهد، جراح پلاستیک شما می تواند یک روش ساده برای رسیدن مایع خارج از بافت خود را انجام دهد.

هماتوم. لخته های خون کوچک می تواند بعد از عمل جراحی ایجاد شود و لکه های سخت در نزدیکی شکاف ها ایجاد شود. این معمولا به طور طبیعی حل می شود، اما جراح پلاستیک شما می تواند آنها را برای تعیین اینکه آیا آنها نیاز به درمان دارند، ارزیابی می کنند.

برخی از سوالات رایج پس از عمل لیفت ران 

آیا می توان عمل لیفت را را با عمل دیگری ترکیب کرد ؟

بله. عمل لیفت ران  اغلب بخشی از عمل جراحی پا بدن برای بیماران مبتلا به داشتن تجربه  از دست دادن وزن است و بسیاری از جراحان پلاستیک قبل از شروع روند ترش کردن ران، لیپوساکشن را انجام می دهند. شما همچنین می توانید  عمل لیفت ران را با جراحی پلاستیک برای سایر قسمت های بدن ترکیب کنید. به عنوان مثال، شما ممکن است به طور همزمان تحت عمل جراحی شکم (تپش ملایم) همراه با استخوان ران خود قرار بگیرید.

آیا باید قبل از عمل وزن کم کنم ؟

نه، با این حال، وزن خود را قبل از عمل جراحی بلند باید حفظ کرد و نباید بیش از حد چربی در ران داشته باشید، زیرا این جراحی عمدتا پوست و بافت نرم را هدف قرار می دهد. اگر می خواهید ترکیب این درمان با ریه پلشتی (همانطور که بسیاری از بیماران انجام می شود)، باید 30 درصد از وزن مورد نظر خود را به عنوان یک کاندید مناسب برای لیپوساکشن داشته باشید.

آیا پس از عمل می توان به راحتی راه بروم و یا بنشینم ؟

جراح پلاستیک شما احتمالا شما را تشویق می کند که بعد از عمل جراحی برای مدت  کوتاهی راه بروید ، زیرا این امر باعث می شود که خون شما به منظور ارتقاء بازسازی بافت و کاهش تورم تسکین درد گردش پیدا کند ، اما شما مجاز نیست که چندین هفته بر روی ران خود بنشینید.، زیرا این می تواند فشار نامناسب بر روی آنها  ایجاد کرده و ممکن است در برش های شما تاثیر داشته باشد.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی 

منبع : 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: