لیزر موی زائد — معرفی3 نمونه از بهترین دستگاههای لیزر موی زائد

0

لیزر موی زائد 

در مقاله قبل در رابطه با تاریخچه لیزر و استفاده از آن و چگونگی بهره برداری از لیزر در علم پزشکی مطالب را عنوان کردیم. در این مقاله بنا داریم در رابطه با   6 نوع از بهترین دستگاه های لیزر موی زائد مواردی را به تفصیل بیان کنیم.  همه ما به خوبی می دانیم یکی از مسائلی که توجه بشر امروز را به خود معطوف داشته است مسئله زیبایی است. و داشتن پوستی بدون موی زائد و زیبا یکی از دغدغه های انسان امروزی (به ویژه ) خانم هاست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موی زائد -- معرفی3 نمونه از بهترین دستگاههای لیزر موی زائد پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موی زائد -- معرفی3 نمونه از بهترین دستگاههای لیزر موی زائد پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موی زائد -- معرفی3 نمونه از بهترین دستگاههای لیزر موی زائد نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله سعی بر این است تا بتوان برخی از تجربیات مشترک افراد را در استفاده از دستگاههای لیزر موی زائد خانگی و یا استفاده از دستگاه در مرکز درمانی به اشتراک گذاشته شود. در ادامه به تجربه یکی از افراد توجه کنید.

هلن می گوید : من یک زن هستم و اندام و صورت پر مویی دارم اما خیلی دوست داشتم که بتوانم به طور دائم از این مو ها خلاص شوم .این که آیا یک زن دارایپر مویی است یا اینکه فقط نمی خواهد نشانه ای از آن را ببیند اشکال دارد ؟ حقیقت این است که ، همه ما از موی زائد متنفریم و می خواهیم آن را همانطور که می توانیم و به طور دائمی آن را حذف کنیم. به ویژه اینکه ما خانم ها در این مورد حق داریم !

به گفته پزشکان بهترین راه خلاصی از موهای زائد ، لیزر موهای زائد است.پس انتخاب یک روش مناسب و یک دستگاه لیزر مناسب خیلی مهم است.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید.

دستگاه لیزر خانگی  

هنگامی که شما  به دنبال انتخاب یک دستگاه برای حذف موها ی زائد  لیزر خانگی هستید، باید تعدادی از ویژگی های مانند چگونگی ایمن دستگاه لیزر خانگی، سهولت استفاده، مدت زمان استفاده از لیزر را مد نظر قرار دهید.(یا حتی ممکن است به کارتریج هایی مانند Tria نیاز داشته باشید. ) البته باید بدانید که این دستگاه تا چه حد در مورد اندازه مو و رنگ مو موثر است.  (این مسئله را نادیده نگیرید – این یکی از مهم ترین چیزهاست!) و مجموعه ای از چیزهای دیگر که می تواند حتی با تجربه ترین خریداران را نیز به اشتباه بیاندازد.

نه تنها مهم است که شما رایج ترین سیستم حذف موهای لیزر انتخاب کنیداما بلکه باید شما باید یک دستگاه مو دائمی که دارای رتبه ایمنی بسیار بالا است و تمام قوانین و مقررات FDA مربوط به ایمنی لیزر حذف مو را خریداری کنید.

برای اولین بار،  شش دستگاه  برداشتن مو بهترین و با قیمت خوب را ارائه می دهم و همه جا مشتاقانه آن معرفی می کنم) که من معتقدم ارزش صحبت کردن را دارد. پس اگر واقعا قصد خلاصی از موهای زائد دارید ، واقعا خرید یک دستگاه مناسب لیزر خانگی ارز پول دادن را دارد.دلیل اینکه من این شش دستگاه  را معرفی انتخاب می کنم این است که  هر زن متفاوت است ترجیحات و نیازهای در حذف موهای لیزر، برای هر یک از ما می تواند دقیقا همان دستگاه استفاده شود.

من 6 تا از بهترین دستگاههای لیزر موی زائد را ارائه می کنم کهشامل رایج ترین  دستگاه لیزر، دستگاه لیزر  در سراسر جهان است که    بهترین فروش را در دنیا دارد در بین سایر دستگاه های لیزر  بهترین ها هستند که شامل بهترین های  گزینه ها  توسط خریداران تایید کننده محصولات حذف موهای زائد و  لیزر می باشد. این ماشین های حذف موهای  زائد پس از خرید و استفاده  قطعا تعجب شما را بر می انگیزد.

انواع دستگاههای لیزر موی زائد 

1- دستگاه Tria Beauty Hair Removal Laser 4X 

موی زائد - لیزر موی زائد -- معرفی3 نمونه از بهترین دستگاههای لیزر موی زائد این دستگاه با استفاده از تکنولوژی لیزر دیود ، لیزری که توسط متخصصین پوستی استفاده می شود، Laser 4X لیزر تریا مو درمان می شود که اولین و تنها لیزر در خانه است که توسط FDA تمیز می شود تا موهای ناخواسته را در یک جلسه از بین ببرد.  تکنولوژی لیزر پیشرفته این دستگاه با رعایت ایمنی بیش از 3 برابر بیشتر از انرژی حذف مو، نسبت به سایر دستگاه های حذف مو در خانه، باعث می شود که این تکنولوژی قوی ترین تکنولوژی حذف مو در خانه باشد.این دستگاه در رفع موهای زائد موثر است و شما را قطعاً شگفت زده خواهد کرد.کار اصلی دستگاه لیزر Laser 4X تریا از بین بردن فولیکول مو است ، که نتیجه آن جلوگیری از رشد مو در بدن به طور دائم است.این دستگاه برای خانم ها به آرامی بر روی صورت این کار را انجام می دهد. این دستگاه نیاز به کارتریج ندارد. و در مقایسه با دستگاههایی که دارای انرژی پایین هستند ، برای نتایج دراز مدت طراحی شده است. سنسور این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که به شما می گوید آیا برای پوست شما مناسب است یا نه ؟ سر درمان  این دستگاه بسیار ساده است که دسترسی آسان به قسمت های بدن را آسان می کند که ممکن است برای دسترسی به سیستم های دیگر مشکل تر باشد.قابلیت حمل، طراحی ارگونومیک و صفحه نمایش دیجیتال آن را بسیار کاربر پسند می باشد. با توجه به قدرت دستگاه، ممکن است درد کم در بالاترین سطوح (4 و 5) به خصوص در مناطق حساس دیده شود و ممکن است نیاز به استفاده از کرم خفیف باشد. اما هزینه اولیه  دستگاه بالا (تا 600 دلار) در مقایسه با سایر سیستم ها است.با این حال، این سیستم گاهی اوقات می تواند در قیمت  بیشتر از 400 دلار  با پیشنهادات و تخفیف ها خریداری شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

– دستگاه های لیزری ایده آل برای استفاده از بدن

اگر قصد دارید موی بدن خود را به طور دائم از بین ببرید. (به خصوص مناطق بزرگتر مانند پشت، قفسه سینه و پاها)، به غیر از  موارد مثل ایمنی و شدت پالسها، دو مورد دیگر مهم را انتخاب کنید: 1. اندازه روزنه های دستگاه  برای درمان و 2.- خرید کارتریج جایگزین.

این عوامل به طور فزاینده ای اهمیتدارد به دلیل اینکه بزرگترین منطقه بدن شما برای لیزر مد نظر می باشد.با وجود روزنه بزرگتر (به سادگی به اندازه سر دستگاه) به این معنی است که شما نیاز به فلاش کمتری (و زمان کمتری) برای پوشش همان ناحیه پوست دارید.بههمین ترتیب، کارتریج هایی که دارای تعداد بیشتری چشمک زدن هستند  مورد نیاز است وبه این معنی است که شما نیاز دارید آنها را کم کم جایگزین کنید (یا حتی اگراز آنها راضی نباشید ، آنها را جایگزین نکنید و تصمیم بگیرید که قبل از پایان درمان آنها را متوقف کنید). اگر شما نیاز دارید که دائما خرید کارتریج جایگزین را انجام دهید،  این کار یک ماشین ارزان قیمت ممکن است چند ماه طول بکشد.

 2-دستگاه Remington ILIGHT ULTRA با کارتریج مادام العمر 

3 - لیزر موی زائد -- معرفی3 نمونه از بهترین دستگاههای لیزر موی زائد

اگر به دنبال یک دستگاه لیزر با عمر خوب باشید بدانید که Remington IPL6000 یکی از بهترین انتخاب های من برای حذف موهای بدن است، زیرا این دستگاه دارای روزنه های بسیار خوبی برای حذف فولیکول موی زائد است.در نهایت ، اینکه در حال حاضر رمینگتون  یک مدل را به بازار عرضه کرد که FDA برای حذف موهای صورت (برای موهای صورت زن) با یک پیوست  درمانی گنجانده شده است. علاوه بر این، این مدل جدید حاوی 65،000 کارتریج ماندگاری طول عمر است، به این معنی که هیچ نیازی به کارتریج جایگزینی وجود ندارد.

از جمله مزیای این دستگاه سیستم های نورپردازی شدید (IPL)، سری iLight Pro یکی از قدرتمند ترین ها است که قادر به تابش 7-8 J / cm2 انرژی نور است. این نیز یکویژگی  درمان نسبتا بزرگ است و آن را مناسب برای درمان مناطق بزرگتر است. اگر شما به دنبال حذف مو از مناطق بزرگتر مانند سینه، پاها و پشت هستید، ما به شدت توصیه می کنیم این دستگاه را به عنوان بهترین وسیله ای که  تعادل بین قدرت، هزینه و بهره وری را فراهم می کند را تهیه کنید

 مزایای دیگر دستگاه Remington ILIGHT ULTRA : 

یکی از قویترین دستگاه های حذف موی IPL موجود است.

قابلیت حذف موهای دائمی.

دارای روزنه درمان بزرگ 3 سانتی متر.

بدون نیاز به خرید کارتریج جایگزینی به عنوان یک کارتریج طول عمر با سیستم همراه است.

دارای کلاهک مخصوص صورت.

FDA در آن تمیز شده است

.معایب دستگاه  Remington ILIGHT ULTRA :

هزینه اولیه 469 دلار برای خرید این دستگاه (اما این با طول عمر این سیستم جبران شده است که برای چند ماه در مقایسه با سیستم های دیگر که نیاز شما را به طور مداوم خرید کارتریج های جایگزین را پرداخت می کنند، جبران خواهد شد).

با استفاده از سیستم های IPL، ممکن استدر مقایسه با درمان های لیزر حرفه ای کمی بیشتر طول بکشد تا نتایج را ببینید، .حتی اگر تبلیغات می گویند که نتایج را می توان به سرعت به عنوان 3 درمان، بر اساس تجربه من در سیستم های IPL، من می گویم که 6 تا 8 جلسه به شما می تواند نتایج بهتر را به شما بدهد.همچنین به یاد داشته باشید که مو در فازهای مختلف رشد می کند و نور پالس فقط این موها را در فاز فعال هدف قرار می دهد، بنابراین درمان مداوم در طول مدت طولانی به شما بهترین شانس برای نتایج خوب را می دهد.

نظر نهایی: این سیستم کامل است اگر شما به دنبال حذف مو در بدن (از جمله پاها، سینه، بازو و غیره) هستید، اما می خواهید آن را در ناحیه صورت نیز استفاده کنید. شدت پالس بالا، سر  بزرگ و هزینه های تعمیر و نگهداری پایین در حال انجام این کار به طور کلی جزء محصولات بسیار عالی برای لیزراست.

3-LumaRx Body IPL دستگاه لیزر مو ی بدن 

6 - لیزر موی زائد -- معرفی3 نمونه از بهترین دستگاههای لیزر موی زائد

این دستگاه توسط دوست نزدیک من لیزا  به من معرفی شد که دارای یک آبگرم است و در واقع از آن برای مشتریانش استفاده می کند.در حالی که من شخصا دستگاه های Tria 4X و Remington IPL6000 را استفاده می کردم و آنها را موثر می دانستم، اعتقاد دارم که LumaRX مزایای این دو دستگاه را در 1 دستگاه ترکیب می کند که بسیار چشمگیر است! این یک محصول نسبتا جدید است، بنابراین من حدس می زنم که سازنده آن واقعا زمان را برای ارائه این دستگاه بر اساس مزایا و معایب دستگاه های موجود در بازار  در نظر گرفته است.

مزایای دستگاه LumaRx Body IPL دستگاه لیزر مو ی بدن 

درست همانند Tria 4X این دستگاه FDA برای استفاده در موهای بدن و همچنین موهای صورت خانم ها  استفاده می شود (دستگاه های حذف موی خانگی در خانه به طور کلی برای استفاده در موهای صورت مردان مناسب نیست

این دستگاه همراه با 65،000 فلش کارتریج است. گرچه Tria 4x با 90،000 فلاش همراه است، کارتریج آن غیر قابل تعویض است که بدان معنی است که دستگاه عمدتا مرده است پس از چشمک زدن قابل استفاده شدن است. از سوی دیگر، هنگامی که کارتریج مصرف می شود، LumaRX می تواند دوباره بارگیری شود. اما برای قرار دادن همه چیز در  حالت چشمک زن ،  چون دارای65،000 چشمک زن بیش از یک سال است که جلسات درمان کامل بدن را برای تنها  برای یک کاربر می تواند استفاده کند، بنابراین اگر به طور موثر استفاده شود، باید بیشتر از حد معمول باشد.

همانند سری(cm  2سانتیمتر )،Remington IPL6000 LumaRX داراي سري نسبتا بزرگ (3 سانتیمتر) است که باعث می شود بخش های وسیعی از بدن مانند پاها و سینه را درمان کند. اما در اینجا LumaRX واقعا این بخش را ارتقا داده است. این شامل یک  درمان چهره ی صورت است که می تواند در پنجره ی درمان قرار بگیرد، زمانی که می خواهید مناطق کوچکتر،  و ظریف و تیز مانند چانه و بالای لب بالا را درمان کنید.

معایب دستگاه  LumaRx Body IPL 

تنها اشکال موجودی که  با این دستگاه می بینم این است که یک دستگاه IPL است، آن دارای قدرت پایین (7-8 J / cm2) نسبت به دستگاه های لیزر مانند Tria 4X (9-22 J / cm2) است.با این حال سازنده LumaRX ادعا می کند که تنظیمات طول موج را به طرز شفاف انجام داده است تا بتواند به طور عمیقی در برابر ریشه های مو نفوذ کند با وجود قدرت پایین، و نتایج را می توان در 3 جلسه مشاهده کرد براساس تجربه شخصی من با سیستم های IPL، هنوز هم قبل از ارزیابی اینکه آیا سیستم برای شما کار می کند، توصیه می کنم به طور  مداوم با درمان های 6 تا 8 جلسه پیگیری کنید. این به این دلیل است که موها در مراحل مختلف رشد می کنند و به طور مداوم در طی یک دوره زمانی به آنها می رسد، بهترین فرصت برای هدف گیری ریشه های مو زمانی است که شما در فاز مناسب هستند.

نظر نهایی : VERDICT: این یک دستگاه به خوبی طراحی شده است که مزایا را در بر می گیرد و به نقص دستگاه های موجود در بازار می پردازد. این طراحی به وضوح طراحی شده و همچنین قیمت آن برای رقابت با دیگر دستگاه های حذف موی لیزر موثر مانند Tria 4X و سری Remington iLight Pro Plus است.

نگارنده : مریم طباطبایی 

منبع :   

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: