لیزر موی زائد در آقایان لیزر موی زائد در آقایان به چه قیمتی !

0

لیزر موی زائد در مردان 

امروزه  درمان های جوانی و زیبایی  فقط برای زنان نیست. از دندان های سفید کننده تا حذف لیزر مو و جوان سازی پوست لیزر، روش های زیبایی غیر جراحی برای مردان از همیشه محبوب تر هستند. امروزه یکی از  شایع ترین درمان هالیزر موی زائد در مردان است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موی زائد در آقایان لیزر موی زائد در آقایان به چه قیمتی ! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موی زائد در آقایان لیزر موی زائد در آقایان به چه قیمتی ! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موی زائد در آقایان لیزر موی زائد در آقایان به چه قیمتی ! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موی زائد  در مردان هم یکی از روش های پیشنهادی برای انجام عمل های زیبایی است که تا به الان نتایج خوبی را ارائه کرده است. و در واقع با این کار علائم پیری را نیز کمتر کرده است.

انجام لیزر مو های زائد در مردان نیاز به زمان زیادی نمی برد و یا حتی بدون درد و  بدون خستگی است. این امکان وجود دارد که روش های مربوط به لیزر موهای زائد در طول یک ناهار اجراشود و سپس به سمت دفتر یا سایر فعالیت ها بروید.

انجام لیزر و لایه برداری از پوست یک روش آرایشی محبوب است که می تواند به جوان سازی پوست و کاهش اثرات خورشید، پیری و برخی از اختلالات پوستی صورت کمک کند.

با این حال، در 10 تا 15 سال گذشته، حذف مو برای مردان به طور اجتماعی قابل قبول بود و توصیه می شود که موها را روی بدن و صورت خود مراقبت کنید.

بسیاری از مردان این روزها انتخاب پوستی نرم و لطیف دارند، بیشتر به این دلیل که به عنوان عادت تمیز و پیچیده درک می شوند. اما این تنها دلایل پدیده حذف موهای مرد نیست. سبک زندگی، راحتی و بهداشت تنها برخی از انگیزه های دیگر که در انتخاب موهای مردان تاثیر می گذارد،  از دیگر عوامل مربوط به لیزر موهای زائدهستند.

استفاده از این مو برای مردان به این معنی بود که لیزر موی زائد به شدت یک کار زنانه بود. مگر اینکه شما یک بدنساز، دوچرخه سوار، شناگر یا رقصنده عجیب و غریب نر بود، احتمالا موهای بدن شما  به عنوان یک مرد باقی مانده دست نخورده است.کارشناسان گزارش می دهند که مردان  نیزر حق دارند که نه بیشتر از حقوق جسمانی اما  همانند زنان  بتوانند از عوامل و موارد مربوط به زیبایی مثل  – از جمله پوست صاف پوستاستفاده  کنند.

درمان های معمول در مردان 

بدون توجه به شکل بدن شما، تن پوست، رژیم غذایی یا ورزش در طول زمان، پوست ما را از بین می رود، کشش پوست، کلاژن ضعیف می شود و حفره های خاصی از چربی از دست می دهد.

یک روش غیر فشرده برای صورت، گردن و بدن

ساختار بدن
کاهش سلولیت
کاهش چروک
کاهش محدوده
تکان دادن پوست
کشش علامت گذاری

حقیقت ساده
بدون توجه به شکل بدن شما، تن پوست، رژیم غذایی یا ورزش در طول زمان، پوست ما را از بین می رود کشش، کلاژن ضعیف می شود و حفره های خاصی از چربی از دست می دهد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

CoolSculpting یک درمان غیر کانتراسیون  و جراحی مهم است که  چربی استریل شدهفاسد است که به طور طبیعی از بدن انسان حذف می شود. بدون سوزن، هیچ رژیم غذایی خاص، هیچ مکمل، هیچ جراحی و مهمتر از همه، بدون خرابی اعمال می شود. این ایمن، تایید FDA، موثر است و دقیقا همان چیزی است که باید انجام دهد.

مرکز جوان سازی لوازم آرایشی ارائه می دهد آخرین درمان مردان حذف لیزر مردان برای کاهش و حذف موهای ناخواسته با از بین بردن فولیکول مو از طریق استفاده از Elite MPX ™ لیزر را ارائه می دهد.

با Elite MPX لیزر حذف مو می تواند برای تقریبا همهبخش ها، از جمله تمام رنگ پوست و بسیاری از انواع مو. برای مردان، ریزش موی لیزر بسیار مناسب برای کاهش دائمی موهای سست و پشت برای یک تمیزکننده و جوانتر است.

روش انجام  لیزر در مردان چگونه است ؟

رنگدانه در فولیکول مو باعث جذب نور لیزر و تبدیل نور به گرما می شود. گرما، به نوبه خود، باعث آسیب به فولیکول و تغییر توانایی آن در رشد دوباره می شود. مهم است که هر فولیکول را در طول چرخه فعال برای کاهش حداکثر مواجه شود.پالس لیزری فقط برای یک قطعه از یک ثانیه، حرارت فولیکول مو و اختلال در توانایی آن را دوباره رشد می کند. Elite MPX با استفاده از تکنولوژی خنک کننده هوای SmartCool که قبل و بعد از هر پالس لیزر برای محافظت از پوست شما خنک می شود، راحت تر است.

درمان در یک سری از چهار تا شش هفته انجام می شود. تعداد درمان های مورد نیاز، از فرد به فرد متفاوت است، اما بیشتر بیماران برای دستیابی به نتایج مطلوب نیاز به حداقل 6 جلسه درمان دارند. رعایت رژیم درمانی و مراقبت بعد از جراحی از مهمترین نقش در اثرات طولانی مدت درمان ریزش مو است.

در چه قسمت هایی لیزر انجام می گیرد ؟

حذف موو انجام لیزر موهای زائد در مردان می تواند موها را از صورت (به غیر از اطراف چشم)، پشت، سینه، بازوها، زیرچشمی، خط بیکینی و پاها حذف کند.”دکتر دیوید گلدبرگ، متخصص پوست، می گوید:” اکثر مردان لزوما نمی خواهند همهموهای بدن آنها  برداشته شوند، اما به طور فزاینده ای آنها می خواهند آن را از بین ببرند، به عنوان مثال در پشت و سینه این تقاضا بیشتر است.. ، یک متخصص زیبایی در Beyond Day Spa در مرکز پزشکی دانشگاه Hackensackمی گوید:.دکتر”میشل سرینیوک، متخصص موهای مو، امروزه بخش قابل توجهی از مراجعان ما را مردان برای لیزر مو تشکیل می دهند.ما تعداد زیادی از مردان را می بینیم که بر روی ابروهایشان این کار را انجام بدهندو درواقع پرپشتی آن را ازبین ببرند  – آنها می خواهند که این ظاهر یکنواخت را از بین ببرند و آنها می خواهند شکل بگیرند – به علاوه آنها می خواهند که  منطقه در اطراف گوش ها یا پشت گردن نیز پاک شود .

سرنیکو می گوید: “ما قطعا درخواست این  مردان را پاسخ خواهیم داد.”

اما بر خلاف زنان که برای حذف موهای خود در صورت تمایل دارند و تعداد موهی زائد آنها کمتر است ، مردان اغلب خود را در معرض چگونگی برخورد با موهای بیش از حد زیاد قرار می دهند.

چه کسانی کاندید مناسبی برای لیزر مو های زائد هستند ؟

حذف موی لیزر برای تمام انواع پوست، از جمله پوست بسیار سبک و بسیار تیره و بیشتر رنگ مو، در دسترس است. بهترین راه برای پاسخ دادن این است که یک مشاوره داشته باشید.

ارائه دهنده درمان شما می تواند اطلاعات فردی در مورد عوارض جانبی بالقوه را با شما  را هم ارائه دهد.

درمان های حذف مو  لیز و لیزر موی زائد در مردان ر می تواند بر روی پوستی که برنزه شده است، انجام نمی شود و یا با لوسیون های مخصوص دباغی، تخت خواب های آفتابی یا خورشید تغییر کرده است.

با استفاده از انرژی نور لیزر برای نفوذ به شفت مو،  این کار انجام می شود که آن را در واقع ریشه مو را می کشد. این کار فولیکول را از بین نمی برد (جایی که رشد مو شروع می شود). از لحاظ فنی، موی دیگر می تواند در جای خود رشد کند، اما کار مشکل است. این به این معنی است که نتایج لیزر موهای زائد طولانی مدت طولانی است.

چه مدت زمانی طول می کشد: تقریبا 30 دقیقه در هر درمان، تا هشت درمان مورد نیازروی موانجام شود.

لیزر موهای زائد در مردان یا کاهش مو در پشت، سینه، معده، شانه ها و  یا حتی ناحیه تناسلی انجام می شود بهترین کار در پوسترنگ روشن با موهای تیره است برای موهای سفید یا سفید مناسب نیست پوست سیاه به خوبی به یک نوع لیزر، Nd: YAG واکنش نشان می دهد.

نتایج درمان لیزر موهای زائد در مردان

پس از تمام درمان های  لیزر کامل، نتایج می تواند تقریبا دائمی باشد ، با درمان لمس هر سال یا دو سالانه برای حفظ نتایج می توان به پزشک و یا درمانگر مربوطه مراجعه کرد دکتر.گلدبرگ می گوید: “اکثر مردان لیزرموهای  زائد را در ناحیه پشت، پشت بازوها و سینه راترجیح می دهند و بیشتر آنان می خواهند که موهای این قسمت ها نازکتر شود اگر به طور کامل حذف نشود.چیزی که لیزرها به آسانی می توانند انجام دهند.”در حقیقت، به غیر از روش الکترولیز، روش  حذف موی با لیزر تنها درمان حذف مو است که اجازه می دهد تا نازک شدن، به جای حذف کامل صورت بگیرد.گلدبرگ می گوید: در حالی که مردان به طور متوسط نیاز به 5 تا 7 جلسه دارند، به عنوان مثال در  مردان میانسال، بیشتر موها  به خصوص در پشت آنهارشد می کنند،. به همین ترتیب، درمان لیزر  لمسی  معمولا یک بار در سال مورد نیاز است.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید. 

 لیزر موهای گوش و بینی در مردان 

رشد موهای گوش و بینی با توجه به افزایش سن در مردان اتفاق می افتد، شواهدی از این  واقعیت است که حذف موهای دائمی و لیزر موهای زائد در مردان مربوط به فولیکول های موی موجود در زمان درمان لیزر امکان پذیر  است و فولیکول های جدید مو با افزایش سن مواجه می شوند.

این فولیکول های موی جدید می تواند در زمینه های رشد مو موجود باشد و فولیکول های از دست رفته و / یا مکمل وبا  افزایش تعداد فولیکول های موجود را افزایش دهند و رشد مو در این منطقه ضخیم تر شود. یا فولیکول های جدید می توانند در مناطقی از بدن باشند که قبلا مو رشد نکرده اند.

سطح طبیعی رشد مو در سوراخ ها و گوش ها وجود دارد و دامنه ای است که به بیش از حد گسترش می یابد و ممکن است نیاز به مدیریت داشته باشد.

این ها بخش ها از بخش های حساس بدن هستند و متخصصان لیزری آموزش دیده و واجد شرایط ما با استفاده از ماشین های لیزر Candela GentleLase با تکنولوژی پزشکی ما برای رسیدن به رضایت بخش بودن موهای گوش و بینی فوق العاده تجربه می کنند.

GentleLASE 755 نانومتری Alexandrite Laser به عنوان اولین لیزر حذف مو شناخته می شود و به سرعت، راحت و موثر درمان می شود. CANDELA GentleLASE همچنین یک دستگاه خنک کننده دینامیک (DCD ™) را برای حداکثر ایمنی و آسایش مشتری فراهم می کند.

مدیریت موهای گوش و بینی به وسیله معنی دیگری از با روش های مثل موم  اصلاح و برش دادن با نتایج کوتاه مدت موجب  بهبود ظاهری خواهد شد، اما این فرآیندها رشد مو را تحریک می کنند و مو به طور فزاینده ای رشد می کنند.

حذف موی لیزر بهترین راه برای کنترل موهای ناخوشایند گوش و بینی است. با این حال، به دلیل اینکه این موها معمولا به علت تغییرات هورمونی در بدن رخ می دهد، ممکن است نیاز به درمان بیشتر و درمان مکرر داشته باشند.

در درمانگاههای لیزر شهر، درمانگران لیزر ما به شما ارزیابی وضعیت شخصی و راهنمایی شما برای برنامه ریزی و تعمیر و نگهداری موی لیزر لیزر را ارائه می دهند که به نیاز و انتظارات شما بستگی دارد.

 

گوش - لیزر موی زائد در آقایان لیزر موی زائد در آقایان به چه قیمتی !

 جلسات لیزر

درمان لیزر موی زائد در مردان از  دوستانه ترین و موثر ترین راه برای از بین بردن موهای ناخواسته است. در این روش، ریشه مو با کمک پالس های شدید نور از بین می رود. برای نتایج قابل توجه، شما نیاز به 5 تا 10 جلسه از حذف موهای لیزر، اما بعد از آن، شما فقط نیاز به انجام یک بار در سال. بزرگترین نقطه ضعف این حذف موی این واقعیت است که می تواند کمی گران باشد.

تکنولوژی لیزر  موهای  زائد در مردان این روزها بسیار محبوب است و علاوه بر جراحی چشم و روش های دندانپزشکی، لیزرها همچنین می توانند به عنوان یکی از بهترین موهای بدن برای مردان استفاده شوند. این کار روشی بی درد است، نتایج طولانی مدت ارائه می دهد و هیچ عوارض جانبی ندارد، اما در عین حال یکی از گران ترین گزینه هاست و شما نمی توانید آن را در راحتی خانه خود انجام دهید.

برداشتن موهای دائمی بر اساس جریان الکتریکی است که به ریشه موهای شما از طریق سوزن های بسیار کوچک تحت لایه های سطحی پوست وارد می شود. این سوزن ها باعث ایجاد شوک الکتریکی به سلول های مسئول رشد مو، کشتن آنها و جلوگیری از رشد مو می شوند. حتی اگر آن را سخت به معکوس کردن اثرات آن، هیچ کس واقعا به مراقبت، به این دلیل که ما معمولا مو از منطقه ای که ما می خواهیم دوباره رشد آن را حذف کنید.

این روش ها محبوب ترین روش از بین بردن موی زائد مردان مو روش،  در بین تکنیک ها و محصولات است. شما می توانید آنها را برای حذف مو از هر منطقه از بدن خود که می خواهید بی مو و یا بریده بریده استفاده کنید.

عامل درد بیماراولین و یا چهار جلسه را کاملا قابل کنترل بود. با این وجود، انتظار طولانی مدت بین جلسات بعد، درد را به میزان ده برابر افزایش می دهد، بنابراین به برنامه ای که با تکنسین خود (معمولا 6 هفته بین درمان) این موضوع مورد بحث قرار می گیرد.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی 

منبع :

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: