لیزر موهای زائد چانه

0
موهای زائد چانه 300x213 - لیزر موهای زائد چانه
لیزر موهای زائد چانه

رشد موهای زائد در چانه به خصوص برای خانم ها می تواند امری ناراحت کننده و خجالت آور  باشد . گاهی این موها نازک و کمرنگ بوده و گاهی ضخیم و قابل توجه هستند . برای رفع موهای زائد چانه گزینه های مختلفی وجود دارد اما بهترین و موثرترین روش برای رفع موهای زائد ،  لیزر درمانی است  . هم اکنون بسیاری از زنان لیزر را جایگزین سایر روش ها مانند اپیلاسیون ، کرده اند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد چانه پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد چانه پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد چانه نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

البته تنها زنان از رشد موهای زائد چانه ناراضی نیستند  بلکه بسیاری از آقایان نیز در مورد رشد بیش از حد موهای ضخیم چانه و صورت شان ناراضی هستند . امروزه بسیاری از آقایان نیز مانند زنان از لیزر درمانی به جای  روش های سنتی استفاده می کنند .

 

مزایای رفع موهای زائد  توسط لیزر

لیزر مو های زائد نتایج خوب و بلند مدتی را در پی خواهد داشت . لیزر موهای زائد بدون بازگشت بوده و در وقت و هزینه نیز صرفه جویی می شود . از یگر مزایای انجام لیزر موهای زائد ، ظریفتر کردن و روشنتر کردن و کند شدن رشد مواست.

 

مواردی که برای رفع مو زائد چانه باید در نظر گرفته شود

از آنجا که چانه ناحیه ای حساس است و لیزر این ناحیه بسیار درد ناک است بهتر است قبل از انجام اولین جلسه درمان حتما با متخصص لیزر درمانی مشورت نمایید . انجام پچ تست به شما ایده می دهد که چه نوع لیزری با پوستتان متناسب است . با انجام این تست هرگونه واکنش نسبت به درمان نشان داده می شود .

 

انتخاب لیزر متناسب با پوست

افراد مناسب برای رفع موهای زائد چانه ، افرادی با پوست روشن و موهای تیره هستند. درمان با لیزر می تواند برای پوست های تیره تر نیز موثر باشد اما هر لیزری را نمی توان برای هر نوع پوستی استفاده کرد. از همه اشکال سیستم های لیزری و IPL می توان در رفع موهای زائد چانه استفاده کرد. با مشورت با پزشک متخصص می توان از بهترین روش درمانی بهره مند شد .

 

تعداد جلسات رفع موهای زائد چانه

تعداد جلسات درمانی برای رفع موهای زائد چانه همانند تعداد جلسات  لیزر درمانی صورت می باشد اما این به نوع و رنگ پوست ، نوع و رنگ مو بستگی دارد . تعداد جلسات رفع موهای زائد چانه از حداقل ۴ جلسه تا حداکثر ۱۰ جلسه خواهد بود. فاصله بین هر جلسه ۶ تا ۸ هفته می باشد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

مترجم : مرضیه کبیری فر

منبع : http://www.healthcentre.org.uk/laser-hair-removal/lhr-chin.html

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: