لیزر غیر جراحی FotonaSmooth برای سلامت واژن (بخش اول)

0

لیزر غیر جراحی FotonaSmooth برای سلامت واژن

Screenshot 2017 08 06 17.16.59 - لیزر غیر جراحی FotonaSmooth برای سلامت واژن (بخش اول)
لیزر غیر جراحی FotonaSmooth برای سلامت واژن

این مطلب زیبان را به مصاحبه با یکی از کارشناسان شرکت فوتونا (Fotona) در خصوص ترمیم و بازسازی واژن با دستگاه فوتونا اسموت (FotonaSmooth) اختصاص داده ایم. شما می توانید با مطالعه این مطلب هر گونه سوال یا ابهام در این خصوص را برطرف نمایید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر غیر جراحی FotonaSmooth برای سلامت واژن (بخش اول) پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر غیر جراحی FotonaSmooth برای سلامت واژن (بخش اول) پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر غیر جراحی FotonaSmooth برای سلامت واژن (بخش اول) نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

1 1 - لیزر غیر جراحی FotonaSmooth برای سلامت واژن (بخش اول)
دستگاه FotonaSmooth

زیبان: به طور کلی دستگاه FotonaSmooth چه مشکلاتی را درمان می کند؟

کارشناس فوتونا: کاربرد این دستگاه شامل درمان بی اختیاری ادرار، شلی و افتادگی واژن، مشکلات کف لگن و آتروفی واژن یا مشکلات واژن پس از یائسگی می باشد.

 

زیبان: لطفا درباره مشکلات کف لگن نیز توضیحاتی بدهید.

کارشناس فوتونا: برخی از مشکلات کف لگن که توسط دستگاه FotonaSmooth قابل درمان است، شامل بی اختیاری ادرار و پرولاپس (افتادگی) عضلات کف لگن می باشد که میلیون ها زن در سر تا سر جهان با آن ها دست و پنجه نرم می کنند. 60 تا80 درصد زنان بالای 50 سال از آتروفی واژن رنج می برند و 40 درصد زنان به بی اختیاری ادرار مبتلا هستند. درمان های پیشگیرانه ای مانند ورزش کگل وجود دارد که معمولا به دلیل عدم انجام مداوم آن توسط بیمار، موثر واقع نمی شوند. گزینه های جراحی هم با وجودی که بسیار موثر هستند، اما دارای عوارض جانبی ای اند که در تاب و توان بیمار نمی گنجد.

3 1 - لیزر غیر جراحی FotonaSmooth برای سلامت واژن (بخش اول)
جوانسازی واژن

زیبان: لطفا درباره درمان لیزر غیر جراحی این دستگاه توضیح دهید.

کارشناس فوتونا: بافت همبند دیواره واژن، عامل مهمی در پشتیبانی از اندام های داخلی لگن ایفا می کند. علائم اختلال عملکرد کف لگن عمدتا از شل شدن واژن یا رباط های پشتیبان آن نشات می گیرد که در اثر افزایش سن یا زایمان طبیعی اتفاق افتاده است.

FotonaSmooth، دستگاه لیزر غیر جراحی و غیر تراشنده ایست که عملکرد بافت همبند دیواره واژن را تقویت کرده، عضلات کف لگن را پشتیبانی می کند و علائم اختلال عملکرد کف لگن را کاهش می دهد.

 

زیبان: حالت اسموت این دستگاه برای چیست؟

کارشناس فوتونا: حالت اسموت این دستگاه مربوط به روش های درمانی ناحیه تناسلی در زنان است که با هدایت پالس های متوالی گرما به مخاط واژن، سبب تقویت و بازسازی دیواره واژن می گردد. FotonaSmooth یک دستگاه لیزر مخصوص ناحیه تناسلی زنان است که به طور ویژه ای به حالت اسموت مجهز شده است.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

2 1 - لیزر غیر جراحی FotonaSmooth برای سلامت واژن (بخش اول)
زیباسازی واژن

زیبان: فناوری به کار رفته در لیزر FotonaSmooth چیست؟

کارشناس فوتونا: در دستگاه FotonaSmooth فناوری مادون قرمز اوپتیمال ای آر یاگ (Er: YAG) با طول موج 2.94 میکرون به کار رفته است. این امر تضمین می کند که نور لیزر به صورت کنترل شده ای به سمت بافت هدایت می شود و هیچ گونه خطری ساختار های عمقی آن را تهدید نمی کند.

 

زیبان: دستگاه FotonaSmooth دارای چه مزایایی است؟

کارشناس فوتونا: یکی از عمده ترین مزایای این دستگاه این است که دوستدار پزشکان و بیماران است. استفاده از آن برای هر دو قشر، بسیار آسان و سریع است. نتایج حاصل از آن بسیار چشمگیر می باشد. نیاز به بیهوشی ندارد. یک روش غیر تهاجمی است که در آن هیچ گونه تراشی در واژن ایجاد نمی گردد. ناراحتی و عوارض ناشی از آن بسیار ناچیز است. برای افرادی که به فکر سرمایه گذاری هستند، گزینه مناسب و پر بازده ای محسوب می شود. همچنین دارای چندین برنامه کاربردی نیز می باشد.

 

بخش دوم….

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[symple_button url=”https://www.fotona.com/media/objave/priponke/97601_v1_fotonasmooth_brochure_16_pages_app.pdf” color=”black” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]لینک مطلب[/symple_button]

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: