لیزر درمانی و موارد استفاده از آن

0
گسترش لیزر درمانی:

لیزر درمانی اگرچه هزینه ی زیادی را در بر دارد، اما به عنوان روشی موثر برای از بین بردن طیف گسترده ای از بیماریها  و مشکلات پوستی به کار میرود.در این روش پزشک متخصص  از لیزر برای از بین بردن سلول های مرده ی پوست،حذف لکه های پوستی،و برای طبیعی شدن پوست و رنگ آن استفاده می کند.مراقبتهای قبل و بعد از عمل در این روش برای اماده سازی پوست ضروری است اما استفاده از این روش ممکن است اثرات مضر پایداری روی پوست داشته باشد.موارد کمی از ایجاد زخم ها و اسیب در بافتها به علت سهل انگاری/بی احتیاطی یا استفاده ی نادرست از دستگاه مشاهده شده است اما، در میان صدها عمل انجام شده در هر سال موارد نادری از این اسیب ها وجود دارد. در بیشتر موارد، اگرچه این فرآیند بدون تحمل درد است و در کوتاهترین زمان انجام می شود،با این حال،این روش بدون هیچ گونه عمل جراحی بر روی پوست بیمار انجام می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر درمانی و موارد استفاده از آن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر درمانی و موارد استفاده از آن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر درمانی و موارد استفاده از آن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

-موارد استفاده ی لیرز درمانی:

اثر لیزر درمانی برای از بین بردن سلول های مرده ی پوست و بهبود زخمهای پوستی بسیار بیشتر و موثرتر از روش میکرودرم ابریژن است.میزان نفوذ لیزر در این روش برای از بین بردن لکه ها و ترمیم آسیب های پوستی باید کنترل شده باشد.این روش می تواند در سفت کردن و یا لایه برداری پوست با استفاده ازگرمای حاصله از پرتوهای بی شمار نوری برای از بین بردن بافت های اضافی/ناخواسته موثر باشد.

images 1 2 - لیزر درمانی و موارد استفاده از آن
لیزر کیو سوئیچ

اشعه های نور نفوذ کرده به داخل پوست به وسیله آب و سایر مواد مغذی مانند کروموفور جذب می شوند. به محض اینکه مواد مغذی نور را جذب کردند،این نور به حرارت تبدیل می شود و مشکلات و اسیب های پوستی را از بین می برد.این فرآیندباعث ایجاد لایه های جدید پوست و بهبود زخم ها می شود.انواع مختلفی از اشعه ها برای انجام لیزر درمانی وجود دارد:

1 –co2:متداول ترین اشعه ی لیزری بکار رفته در لیزر درمانی می باشد و برای از بین بردن زخم ها و لکه های پوستی بسیار موثر است.

2-اربیوم:از این نوع اشعه برای سفت کردن پوست همراه با ایجاد انرژی گرمایی به جای از بین بردن بافت های پوستی به کار می رود.در مجموع،ااستفاده از این روش مضرات کمتری به همراه دارد.

3-کیوسویچ: عمدتا  این روش برای حذف تاتوهای پوستی بکار می رود.درصورت استفاده از این فرآیند برای حذف تاتوهای گردن،دست ها یا سینه،به علت بهبود دیر هنگام این قسمت های بدن در مقایسه با پوست صورت، دوره ی نقاهت طولانی تر است.

طول دوره ی درمان در لیزر درمانی،بستگی به اندازه ی منطقه ی آسیب دیده دارد.هر جلسه  درمان کل صورت ممکن است 2 تا 3 ساعت طول بکشد در حالیکه این زمان برای بخش کوچکی از صورت به 35 تا 40 دقیقه کاهش می یابد.

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: