لاغری موضعی – – 11 – نکته مهم که باید در مورد لاغری موضعی بدانید.

0

محتوای صفحه (قابل کلیک)

لاغری موضعی 

لاغری موضعی به یک سطح خاص از بدن اطلاق می شود،به عنوان مثال، یک عامل موضعی به یک ناحیه خاص از پوست اعمال می شود و  موادی را برای درمان  نظرمی گیرند تا تنها به منطقه ای که آن را اعمال می شود، تاثیر بگذارد.این که آیا اثرات آن در واقع به آن منطقه محدود می شود بستگی به این دارد که آیا عامل باقی می ماند جایی که قرار داده شده است یا به جریان خون جذب می شود. کرم کورتیزون داروهای موضعی به جهت لاغری موضعی است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لاغری موضعی -   - 11 - نکته مهم که باید در مورد لاغری موضعی بدانید. پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لاغری موضعی -   - 11 - نکته مهم که باید در مورد لاغری موضعی بدانید. پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لاغری موضعی -   - 11 - نکته مهم که باید در مورد لاغری موضعی بدانید. نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

.آیا می توانید با استفده از کرم وزن کم کنید ؟

1- کرم مخصوص لاغری موضعی چیست ؟

کرم لاغری فعال، که به عنوان کرم موضعی یا کرم چربی سوز شناخته می شود، کرم لاغری شکم فعال است. همچنین در مناطق دارای چربی بیش از حد مانند لب و یا ران استفاده می شود تا از چربی ها خلاص شود و شما را با یک نگاه تیزهوش باز کند.کرم، با این حال، سوخت و ساز بدن را افزایش نمی دهد. کرم های کاهش وزن موقتا بافت چربی را از بین می برند یا از بین می برند.

با انجام این کار، متابولیسم طبیعی بدن از فرآیند به عنوان منبع انرژی استفاده می کند. به جای استفاده از انرژی به دست آمده از مواد غذایی مصرف شده، بدن چربی را می سوزاند. این پروسه به عنوان لیپولیز شناخته می شود.

کرم سوزاندن چربی نیز باعث ایجاد اختلال در گردش خون می شود که موجب افزایش جریان خون به منطقه مورد استفاده می شود.

 

415 - لاغری موضعی -   - 11 - نکته مهم که باید در مورد لاغری موضعی بدانید.

2-مواد تشکیل دهنده کرم کم وزن

مواد تشکیل دهنده موجود در کرم چربی متفاوت است. اما، آنها ظاهرا به پوست نفوذ کرده و در حال افزایش وزن هستند. برخی از مواد تشکیل دهنده کرم کم چربی شامل:

اسید گلیسریتینیک – کمک به کاهش چربی زیر جلدی و در اکثر محصولات چربی موضعی استفاده می شود.

عصاره نارنج تلخ – همچنین در ژل های موضعی برای کاهش سلولیت استفاده می شود .

کافئین – از بین بردن سلول های چربی افزایش می یابد.

Andiroba – کرم لاغری بدن که فعالیت آنزیمی شکل گیری چربی را متوقف می کند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

آمینوفیلین – به عنوان یک کرم کاهش چربی با اثرات مشابه مانند کلنبوترول و افدرین عمل می کند.

فروکولین – رایج در یک کرم ترموژنیک. این آنزیم های ترموژنیک را آغاز می کند.

Ginkgo biloba – بلوک های گیرنده آلفا برای جلوگیر کرم لاغری موثر است ؟ی از تجمع چربی.

کاکائو – منبع ویتامین برای افزایش گردش خون.

3- آیا کرم لاغری موثر است ؟

کرم لاغری، اگر چه که کار می کند، اما نباید تنها به عنوان راهی برای داشتن یک راه حل بلند مدت برای کاهش وزن استفاده شود. نتیجه کوتاه مدت است. به محض این که استفاده از آن را متوقف کنید، اثرات از بین می رود و بدن شما دوباره شروع به افزایش وزن می کند.

با این حال، اگر شما به دنبال نتایج دراز مدت هستید و یا می خواهید بهترین استفاده را از کرم لاغری بدن بگیرید ، این کار  پس از رژیم غذایی و انجام تمرینات منظم، امکان پذیر است.

4- آیا وزن کم کردن با کرم لاغری راه مطمئنی است ؟

اگر چه اکثر مردم  برالاغری موضعی ،در مورد ایمنی یک کرم سوزاندن چربی شکاک هستند، اما می توان از آن استفاده کرد. شما فقط باید بهترین کرم سوزاندن چربی را با مواد تشکیل دهنده فعال اثبات شده بالینی انتخاب کنید.

اگر محصول خود برای استفاده گواهی شده است، یعنی اینکه  ایمن است اما بهتر است از قبل در مورد آن اطلا عات کسب کنید.

تا زمانی که کرم چربی  مورد سوء استفاده نباشد، استفاده از آن به طور کلی امن است. استفاده از کرم به عنوان هدیه، به طور کلی بیش از دوازده هفته، باعث کاهش عوارض جانبی می شود.

5- اثرات و عوارض جانبی کرم لاغری  

حتی با بهترین کرم هم از دست دادن وزن ، اگر شما به طور نامناسب از آن استفاده کنید، می توانید برخی از عوارض جانبی را تجربه کنید. عوارض جانبی لایه برداری کرم عبارتند از:

ز دست دادن اشتها
سرماخوردگی
ضربان قلب نامنظم است
خارش زیاد
تعرق مفرط
اسهال
حالت تهوع
لرزش

6-آیا همه می توانند از کرم لاغری به جهت لاغری موضعی استفاده کنند ؟ 

هرکسی می تواند کرم لاغری بدن را فقط برای کم کردن وزن و به جهت لاغری موضعی  استفاده کند، اگر پزشک شما ، شما را مجاز یا مناسب استفاده کند. اگر اپوست شما حساس است و یا تحت شر با پزشک خود مشورایط خاصی است ، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

به عنوان مثال، هر کسی که به دنبال سوزاندن سلولیت است  مانند زنان پس از بارداری است، یک کرم سفت کننده پوست برای شکم پس از بارداری وجود دارد که برای آنها مفید خواهد بود.

7-قیت کرم لاغری موضعی چقدر است ؟

هزینه بهترین کرم  ها برای سوزاندن چربی متفاوت است. به عنوان مثال، یک کرم تخمیر چربی ممکن است به قیمت پایین 7 دلار در حالی که دیگران تا 60 دلار خواهد بود.

بسته به ویژگی ها و مواد تشکیل دهنده، شما بهترین کرمرا برای از  دست دادن وزن را که بین دو محدوده قیمت می افتد دریافت خواهید کرد.موضعی 4 - لاغری موضعی -   - 11 - نکته مهم که باید در مورد لاغری موضعی بدانید.

8 . انواع کرم های کاهش وزن 

استفاده از کرم برای از دست دادن وزن اغلب شامل برنامه ریزی و ماساژ در قسمت های مختلف بدن است. از این رو، انواع مختلف کرم لاغری بدن. موارد خوب عبارتند از:

کرم کم چربی برای شکم 

این تنها کرم برای سوزاندن چربی شکم است. این امر به معنای استفاده به عنوان یک کرم کاهش دهنده چربی معده است و شامل ماساژ کرم چندین بار یا دو بار در روز به مدت چهار هفته است. پس از آن، باید روز به روز کمتر شود.

برچسب روی کرم حتما باید مورد بررسی قرار بگیرد. از آنجایی که اکثر محصولات موضعی هستند، آنها باید روی پوست سالم استفاده شوند.

این کرم سوزاندن چربی برای شکم باعث کاهش چربی ذخیره شده در شکم می شود و باعث می شود که عضلات سفت شود و  شود. این کرم کاهش دهنده چربی همچنین می تواند به عنوان یک کرم سفت کننده پوست برای معده پس از بارداری استفاده شود.

کرم لاغری برای ران

آیا ران شما با سلولیت شل و ول است؟ شما  حتما خوشحال خواهید شد که بدانید کرم باریک فقط برای شما وجود دارد. یک مثال خوب از این محصول کرم لایه بردار سبز است.

این یک کرم تونیکیستی چند منظوره با نتایج موثر بر روی ران است. همچنین ثابت کرده است که کرم لاغری ملایم است که کار می کند.

کرم لاغری برای صورت 

چربی روی صورت باعث می شود که شما   کسل به نظر برسید، اما اگر شما می خواهید به یک نگاه جذاب تر و جوان تر، استفاده از کرم لاغری صورت راه رفتن است. این کرم لاغری به صورت شما یک نگاه زیبا بهصورت شما می دهد.

انتخاب این کرم باریک خاص شامل در نظر گرفتن تمام مواد تشکیل دهنده و نگه داشتن دور از کسانی که با ترکیبات آن برایشان مضر است

کرم لاغری برای پا .

انتخاب این کرم باریک خاص شامل در نظر گرفتن تمام مواد تشکیل دهنده و مفید برای کسانی که می خواهند ناحیه پا را لا غر تر کنند.

 کرم لاغری برای بازوها 

محصولات مختلف موضعی که بعضی از آنها به عنوان کرم چربی سوز شکم استفاده می شوند نیز ممکن است به عنوان بهترین کرم لاغری برای سلاح ها دو برابر شوند. آنها بهترین محصولات را برای خلاص شدن از سلولیت در اطراف بازو ها  ایجاد می کنند و به شما کمک می کنند که بهترین اندام را داشته باشید.

چگونگی تاثیر کرم لاغری موضعی 

هنگامی که  بهترین کرم لاغری  مورد استفاده قرار می گیرد ، نتیجه آن عرق کردن و از دست دادن آب از پوست شما، بو باعث کاهش جریان مایع به پوست، باعث می شود. این روند به تدریج پوسته های نازک را ترویج می دهد و چند اینچ از منطقه کاربردی را از دست می دهد.

کرم لاغری موضعی برای پهلو 

بسیاری از کمربندهای لاغری با  استفاده شده از کرم سوزاندن چربی بر روی شکم  برای رسیدن به نتایج سریع و ایمن از دست دادن وزن وجود دارد.این کمربند ها با داشتن کرم به کاهش وزن و کوچک کردن شکم کمک می کنند و  باعث می شوند که شکم فشرده شده و حالت تورفته پیدا کند.

روند استفاده از این کمربنده ها به همراه کرم ها به گونه ای است که باید در طول روز دو بار استفاده شود و در کنا آن انجام ورزش هایی نیز موثر می باشد.

9- چه اقداماتی را در منزل برای جلوگیری از اظافه وزن انجام دهیم ؟

شما در منزل می توانید با استفاده از دارو های خانگی و گیاهی اقداماتی را برای کاهش انجام دهید که بدین صورت است :

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کرم لاغری خانگی

شما به آلوئه ورا، اکالیپتوس، لیمو و یک لوسیون ایمن بدن نیاز دارید که پایه کرم لاغری خانگی باشد. در یک کاسه یک قاشق غذا خوری از ژل آلوئه ورا را با حداقل پنج قطره روغن اوکالیپتوس، یک قاشق غذاخوری آب لیمو و یک فنجان لوسیون بدن به عنوان منبع کرم چربی سوز خود ترکیب کنید.آنها را خوب مخلوط کنید تا صاف باشد و یک دست شود سپس از آن استفاده کنید.

کرم چربی سوز خانگی 

به سادگی مانند روش قبلی و ساخت کرم لاغر برای شکم، برای ساخت کرم خانگی کرم چربی سوز برای شکم به این صورت است ، شما نیاز به فلفل هندی، روغن بادام و موم زنبور عسل. دارید.

یک فنجان روغن بادام، نیم فنجان موم زنبور عسل و دو قاشق غذاخوری فلفل هندی را در یک دیگ بخار ذوب کنید. شما همچنین می توانید فلفل هندی زمینی را استفاده کنید.

مخلوط را برای مدت حداقل پنج دقیقه مخلوط کنید تا زمانی که به تدریج سرد شود، شکل مایع مانند و سفت پیدا می کند.

حدود ده دقیقه داخل  یخچال این مخلوط را خنک نگه دارید و سپس یک دقیقه  موادرا با هم مخلوط کنید. خودشه. شما به تهیه کرم سوزاندن چربی خانگی موفق شدید.

کرم سفت کننده خانگی

ساخت کرم خانگی کرم یا کرم سفت کننده را می توان با روش های مختلفی انجام داد. ساده ترین راه استفاده از ژلاتین و شیر است. یک بسته از ژلاتین غیر اشباع را در یک کاسه با دو قاشق غذاخوری شیر در یک ظرف مخلوط کنید.

شما همچنین می توانید از آب استفاده کنید، اما شیر برای لاکتیک توصیه می شود، زیرا آن را به عنوان یک اسیفولیان طبیعی عمل می کند.  این روش ساده تری است.

این می تواند به عنوان یک کرم سفت کننده شکم استفاده شود و به دلیل اینکه آن را سرد می کند، شما باید سریع در برنامه خود شروع به حرکت کنید.

10 – کرم های معروف کاهش وزن 

اگر شما به دنبال یک کرم چربی سوز هستید که محبوب ترین آن است، شما جای مناسبی را انتخاب کردید. در زیر برخی از بهترین ها در بازار هستند.

کرم لایه ای سبز کاهش وزن 

این محصول یک کرم لاغر برای شکم، ژل کاهش وزن، کرم سفت کننده معده و همه چیز به یکی رول است. این پوست احساس دلپذیری با مواد تشکیل دهنده ای از عصاره های گیاهی menthol، spirulina و chitosan دارد که پوست را خنک و مرطوب می کند.

Red Green Slim  کرم سبز لاغری را می توان بر روی باسن، معده، بازوها، ران ها، پاها و لب ها استفاده کرد.  اگر با رژیم غذایی و ورزش منظم موافق هستید، می توانید بدن خود را مجسم کنید و موقعیت مناسب خود را به او بدهید. بسیاری از کاربران آن را به عنوان کرم لاغری ملایم که به خوبی عمل می کنند را  از آن یاد  می کنند.

عرق شیرین 

عرق شیرین کرم ترموژنیک است که در طی تمرین باعث افزایش تولید حرارت می شود. این اثرات همانند یک ژل از دست دادن وزن است که برای تکمیل فعالیت ها استفاده می شود. این مواد حاوی مواد تشکیل دهنده مانند ججوبه، آلوئه ورا و روغن اسکوالان است.

این محصول تولید  عرق را در طی تمرین فعال می کند، بدین معنا که برای ورزش بیشتر شما قوی تر می شوید و  بیشتر به نتایج یک محصول با کیفیت بالا که به عنوان کرم برای از دست دادن چربی شکم استفاده می شود، به دست می آید.

کرم کمر وننا 

کرم پنبه ای Vanna از مواد طبیعی ساخته شده است و به همان اندازه مهم ترین نوع کرم سوزاندن چربی برای شکم است. همچنین می تواند بر روی ران ها، لپ ها و لب ها استفاده شود تا آنها را به طور صحیح تقویت کند. این شامل جلبک دریایی و مندول است که خیلی سریع کاهش وزن را بهبود می بخشد.

لیپوگل 

Lipogel یکی دیگر از بهترین کرم سوزاندن چربی برای معده، بازو و پاها است. این محصول یک فرمول پیشرفته را ارائه می دهد که پس از استفاده چندین نوع ماده مهم  از دست رفته خود را بازیابی می کند. این روغن گریس نیست، اما نفوذ عمیقی به پوست دارد، به همین دلیل است که کرمی مناسب برای از دست دادن چربی شکم است. این کرم شامل کافئین به عنوان یک عنصر  مهم است.

ژل TC1 

بهترین  کرم که  برای  کاهش چربی شکم کارآمد است زمانی که آن را با رژیم غذایی، ماساژ و ورزش منظم استفاده می شود. TC1 کرمی است که روند عرق کردن را در طول تمرین تقویت و تسریع می کند. بهترین کار این کرم این  است که ضربان قلب شما تسریع شود.

این محصول حاوی کپسایسین است که باعث تقویت  و فعالیت گرماوکاهش خستگی عضلانی می شود. این بهترین کرم ترموژنیک است که شما همیشه می توانید داشته باشید.

کرم لاغری جوان کننده 

Fat Girl Slim با نام واقعی خود زندگی می کند و بهترین کرم است که برای بازیابی مناطق مبتلا به سلولیت استفاده می شود. این  کرم دارای کافئین بسته بندی شده است که به سرعت باعث  بهبودیموضع شده و تحویل اثر کرم را هدف قرار می دهد. این محصول بر روی پوست را به شکل دلخواه تغییر می دهد.

مانند بسیاری از سایر کرم های لاغری، قبل از ورزش، ماساژ شدید و رژیم غذایی منظم سالم استفاده کنید.

این یک راه عالی برای اطمینان از اثرات جانبی کرم لاغری است. به طور مستقل، این محصول از دست دادن وزن یا سوزاندن چربی نیست.

کرم لاغری 

کرم لاغر یک کرم اثبات شده بالینی برای چربی و ران شکم، لب و  اندام تحتانی است و مکان هایی است  که مستعد ابتلا به سلولیت هستند. این کرم نه تنها سلولیت را به طرز معجزه آسایی ناپدید می کند، بلکه سبب شفافیت پوست می شود.

این کرم باعث می شود آنچه که به عنوان تمایز معکوس نامیده می شود، باعث می شود که بافت چربی و سلول های چربی به بافت های سالم منتقل شوند. این یک کرم عالی برای کاهش چشمگیر سلولیت است، به شمااندامی ظریف می بخشد.

مراحل نهایی در مورد کرم لاغری موضعی 

روند از دست دادن وزن علم موشک نیست، بلکه قابل دستیابی است. به تنهایی در رژیم غذایی خاص گاهی اوقات بهترین نتایج را تضمین نمی کند. این نیاز به تغییر سبک زندگی دارد. با این حال، کرم هایی هستند که در فرایند کمک می کنند.

به طور مشخص، نتایج استفاده از این کرم ها تنها موقتی است و به محض اینکه شمااستفاده از آنها را برای بدن خود متوقف کنید، افزایش وزن دوباره تنظیم می شود. انجام تمرینات منظم و تکمیل رژیم غذایی سالم نتایج را سرعت می بخشد و احتمالا طولانی خواهد بود.

استفاده از کرم ها در بیشتر موارد  بی خطر است.  اما توصیه می شود جهت استفاده با دکتر مشورت کنید. اعمال آنها بر روی پوست های شکننده مضر است. همچنین، اگر کرم باعث عوارض جانبی شدید شود،  باید استفاده از آن متوقف شود و از کارشناسان مشاوره بگیرید.

محقق و مترجم : مریم طبا طبائی 

منبع :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: