فیبروز ابرو یا تاتو ؟ شما کدام را انتخاب می کنید؟

0
ابرو یا تاتو ؟ شما کدام را انتخاب می کنید؟ 300x168 - فیبروز ابرو یا تاتو ؟ شما کدام را انتخاب می کنید؟
فیبروز ابرو یا تاتو ؟ شما کدام را انتخاب می کنید؟

فیبروز ابرو یا تاتو ؟ شما کدام را انتخاب می کنید؟

از میان همه روش های آرایش دائمی صورت ، روش تاتو برای خال کوبی ابرو محبوب ترین روش است که  شامل چندین تکنیک و روش متفاوت می باشد. بنابراین چگونه می توانید بفهمید بهترین روش برای شما کدام است؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - فیبروز ابرو یا تاتو ؟ شما کدام را انتخاب می کنید؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - فیبروز ابرو یا تاتو ؟ شما کدام را انتخاب می کنید؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - فیبروز ابرو یا تاتو ؟ شما کدام را انتخاب می کنید؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تنوع روش های تاتو در سه سال گذشته به سرعت در حال افزایش است و هر تکنیک دارای برنامه منحصر به فرد ، مزایا و پروسه بهبودی خاص خود می باشد.  بنابراین شما به عنوان یک مشتری باید ابتدا با یک متخصص مشورت کنید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام روش با توجه به نیازهای شخصی و ویژگی های صورت بهترین نتیجه را برای شما خواهد داشت. در این مقاله توضیحات جامعی در مورد روش فیبروز ابرو که یکی از تکنیک های میکروبلیدینگ است آشنا می کنیم.

فیبروز به عنوان زیرمجموعه ای از میکروبلیدینگ محسوب می شود که مشخصات منحصر به فرد خود را دارا می باشد. فیبروز یک تکنیک دستی و نیمه دائمی برای طراحی ابرو است که در آن شکل ابرو با توجه به مورفولوژی صورت و نسبت طلایی محاسبه می شود. فیبروز برخلاف تاتو که رنگدانه و رنگ توسط دستگاه به زیر پوست منتقل می شود ، به وسیله دست و دستگاه غیر برقی انجام می شود.

ابرو تلفیقی 4 300x163 - فیبروز ابرو یا تاتو ؟ شما کدام را انتخاب می کنید؟
فیبروز ابرو یا تاتو؟ کدامیک؟

در این روش از ریز مو هایی برای ایجاد ابرویی طبیعی و زیبا استفاده می شود. از آنجا که رنگدانه در سطح کم عمقی از پوست قرار می گیرد ، می توان به راحتی آن را پاک کرد و ماندگاری آن نسبت به تاتو کمتر است.

این تکنیک برای افراد بالای 18 سال  که می خواهند مشکلات زیبایی شناسی ابروشان را اصلاح کنند ، انجام می شود. به منظور انجام موفقیت آمیز درمان ، پوست نباید در فرایند بازسازی قرار گیرد. یعنی نباید آسیب دیده باشد. در صورت وجود اگزما ، درماتیت سبورئیک ، آکنه ، جوش یا هرگونه آسیب در ناحیه ابرو ، هفت روز قبل از درمان مشتری می تواند از کرم فیتوپیک استفاده کند که مشکلات را از بین می برد.

پس از ریکاوری ، ممکن است رنگ چند پرده روشن تر از رنگ طبیعی ابرو باشد.  فیبروز بسیار منحصر به فرد است.

فیبروز ابرو با استفاده از سوزن های بسیار ظریف و با دست انجام می شود. موهای طراحی شده با تکنیک فیبروز آنقدر ظریف هستند که تشخیص آنها از موی طبیعی ابرو مشکل است. این تکنیک در مورد ابروهایی انجام می شود که قبلاً تاتو نشده باشد.

مزایای هاشور ابرو با روش فیبروز

hashoore abroo 2 1 300x290 - فیبروز ابرو یا تاتو ؟ شما کدام را انتخاب می کنید؟
مزایای هاشور ابرو با روش فیبروز
  • قرینه سازی ابروها ؛
  • حالت طبیعی و زیبای ابروها ؛
  • طراحی تارهای ظریف مو در میان ابروی واقعی ؛
  • ریمو کردن آسان و تغییر مدل ابرو ؛
  • درد کمتر به دلیل کار کردن در عمق کم ؛
  • فرم دادن به تاج و آرک ابروها ؛

میکروبلیدینگ فیبروز یک روش آرایش دائمی برای ابروها است که در این روش پیگمنت ها با تیغه میکروبلید در پوست کاشته می شوند. موها توسط سوزن های بسیار ظریف  میکروبلید با طول های مختلف و تراکم های مختلف طراحی می شوند. همچنین موها در جهت رشد طبیعی خود کشیده می شوند.

در این روش ما از دستگاه ها تاتو استفاده نمی کنیم. موها به صورت سطحی با تیغه های خاصی در میان ابرو کشیده می شوند و ابرو با رنگدانه  پر نمی شود.  با توجه به این روش خاص ، ظاهر ابرو طبیعی به نظر می رسد.

آیا فیبروز ابرو دردناک است؟

روش فیبروز ابرو بدون درد و خونریزی است و در نتیجه التهاب کمتری در افراد ایجاد می کند. هدف ما از انجام آرایش دائمی اصلاح نواقص و بهبود ظاهر طبیعی است.  هدف دیگر زیبا تر شدن ابرو و به طور کلی زیبایی صورت است. در روش فیبروز به دلیل استفاده از کارتریج های یکبار مصرف و رنگ های معدنی ، ایمنی و بهداشت کار بالا رفته و افزایش پیدا کرده است. به همین علت احتمال خطر انتقال بیماری نیز کاهش پیدا کرده است.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

رنگدانه های مورد استفاده برای فیبروز ابرو از مواد معدنی ، بدون فلزات سنگین هستند. آنها توسط رنگدانه های پوست جذب می شوند که واقعاً طبیعی به نظر می رسد.  ما این روش را به همه کسانی که می خواهند ابروهای خود را به بهترین شکل ممکن و حالت طبیعی بازگردانند ، توصیه می کنیم.

افرادی که پیش از این تاتو انجام می دادند با توجه به نوع پوست و مدت زمان بهبودی زخم ها تا مدت ها در اجتماع ظاهر نمی شدند. تاتو به علت قرار گرفتن رنگدانه در عمق بیشتر پوست با درد و خونریزی همراه است.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

لینک منبع

لینک منبع

لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: