فوايد ماساژ ريلكسيشن

0

2 300x186 - فوايد ماساژ ريلكسيشن

فوايد ماساژ ريلكسيشن

به دليل افزايش جريان خون و دفع مواد زائد از جمله اسيد لاكتيك حالت نرمی به تمام اعضای بدن شما دست مي دهد .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - فوايد ماساژ ريلكسيشن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - فوايد ماساژ ريلكسيشن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - فوايد ماساژ ريلكسيشن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این ماساژ باعث تحريك شاخه هاي عصبي و در نتيجه آرام سازي سيستم عصبي می شود ، بدين طريق باطری بدن شما مجددا شارژ شده و نگرانی هایتان را برای مدتي بدست فراموشی مي سپارید .

افزايش گردش خون ، موجب گرم شدن  و باز و گسترده شدن بافت هاي عضلاني  مي گردد و اين عوامل انعطاف بدني را افزايش داده و نتيجه ثانويه ماساژ ، فردي فعال ، شاداب و  با اعتماد به نفس را مي سازد .

ماساژ موجب تغذيه سلولي گشته و نيز موجب افزايش رها سازي اندروفين از سيستم عصبي مركزي شده و اين عامل موجب تعديل انتقال پيام درد شده و دردها تسكين مي يابند و با عدم وجود درد هشیاری شما بالا رفته  و قدرت تفکر شما را به طرز شگفت انگیزی ارتقا‍ء می دهد .

این نوع ماساژ كه به ” یوگا برای افراد تنبل ” تشبیه شده که در آن تمام عضلات بدن کشیده می شوند و مفاصل نیز باز و بسته می شوند .

با آرام سازي عضلاني و حركت آزاد مفاصل و كاهش درد بدن شما از آن حالت خشکی در آمده و به انعطاف معقولي مي رسند و ” سطح انرژی ” بدن در حال نرمال قرار می گیرد و قابلیت ارتجاعی بدن افزایش پیدا کرده و سلامت تمام نقاط آن  تضمین می شود .

اگر شما در محیطی زندگی می کنید که دائما تحت  فشار قرار دارید ماساژ ريلكسي بهترین راه برای تمدد اعصاب و بدست آوردن آرامش است . یک تغییر جزئی در دست ها و پاهای شما می تواند سیستم کل بدن شما را دگرگون سازد .

موارد درماني :

خستگي عمومي – كوفتگي –  حساسيت و تحريك پذيري – بي حسي –  بي قراري – كسالت صبحگاهي –  پريشان خيالي –  ترس –  اختلالات خواب –  عدم اعتماد به نفس –  تصلب عمومي بافت ها –  سختي عضلات –  احساس ضعف در هنگام راه رفتن ، دويدن ، ايستادن ، نشستن –  مور مور شدن و خواب رفتگي اندام ها  –  ورم دست و پا  –

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: