عمل افزایش قد بدن و یا بلند تر شدن

0

عمل افزایش قد بدن

عمل افزایش قد

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - عمل افزایش قد بدن و یا بلند تر شدن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - عمل افزایش قد بدن و یا بلند تر شدن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - عمل افزایش قد بدن و یا بلند تر شدن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قد مسئله ای مهم در شناساندن خود به دیگران است. برای مثال افراد بلند قد همیشه در دید هستند و توجه بیشتری به آن ها می شود، اما افرادی با قامت کوتاه در ابراز خود به جامعه و یا مسایل روانی مشکلات بسیاری دارند. حتی این افراد به خاطر کوتاهی قد ممکن است مورد تمسخر دیگران قرار گیرند و نام هایی مستعار به آن ها داده شود. این افراد ممکن است از عقده ی حقارت رنج ببرند و هر کاری برای اضافه شدن تنها چند اینچ به قد شان انجام دهند. اگر جمله ی “چگونه به قد خود بیفزاییم” را در یکی از مو تورهای جست و جو گر مانند گوگل بررسی کنید، با تعداد زیادی وب سایت با پیشنهاداتی مانند خودن غذاهایی سالم و یا رژیم ها و ورزش هایی برای افزایش قد روبرو خواهید شد. این روش ها تنها ممکن است 2 تا 4 سانتی متر به طول قد شما بیافزاید ولی در صورتی که به دنبال افزایش قد بیشتری هستید باید دست به جراحی افزایش طول بدن بزنید.

leg lengthening 300x184 - عمل افزایش قد بدن و یا بلند تر شدن
عمل افزایش قد بدن

جراحی افزایش طول بدن چیست؟

این روش با تکنولوژی پیشرفته برای افزایش طول پا ها ، ران ها یا هر دو برای بلند قد تر شدن طراحی شده است. در این روش نیمه تهاجمی بریدگی هایی در استخوان ها ایجاد می کنند و ازکاشت دستگاه هایی افزایش قد در این نواحی استفاده می شود. روش جراحی افزایش طول بدن به طور تدریجی به بلند تر شدن استخوان های و افزایش قد کمک می کند.

اگر شما قامتی کوتاه به یکی از دلایل نقص مادرزادی، بیماری، و صدمات در تصادفات و غیره دارید، به راحتی می توانید با این روش عیوب خود را در این زمینه بر طرف نمایید. با جراحی افزایش طول بدن می توان استخوان هایی که از دست رفته اند و یا دچار مشکل هستند را با استخوان های جدید جایگزین کرد. از این روش برای درمان افرادی که به یکی از این مشکلات دچار هستند نیز استفاده می شود:

  • استخوان های جوش نخورده
  • پاهای پرانتزی
  • کجی زانو به درون در اثر مرض یا نرسیدن موادغذایی
  • نقایصی در زانو و پا
  • استئومیلیتیس ( عفونت استخوانی)

چه دستگاه هایی در افزایش قد کاربرد دارند؟

آناتومی بدن بیمار قبل از انجام هر عملی مورد بررسی و مطالعه قرار میگیرد. این موضوع بسیار حیاتی ست، چرا که براساس این مطالعات پزشک تصمیم به انتخاب افزایش طول یکی از نواحی بدن بیمار ( ران یا ساق پا) می گیرد.

اگر افزایش طول بر روی ساق پاها انجام شود از دستگاهی با استعمال خارجی به نام چهارچوب تیلور-اسپیشال ((TSF یا تکنولوژی پیشرفته تری به نام PRECICE برای جدا کردن استخوان ها و ایجاد فضا برای رشد استخوان های جدید استفاده می شود. زمانیکه مقدار طول مورد نظر ایجاد شد، میله ای تیتانیومی در محل قرار داده می شود و دستگاه های خارجی برداشته می شوند. این کار سبب می شود تا بدن سریعتر به فرم مورد نظر نزدیک شود.

اگر افزایش قد در ناحیه ی ران ها اتفاق بیافتد، دو روش برای انجام این فرآیند وجود دارد، اولین روش افزایش طول استخوان بیشتر از اندازه ی یک ناخن است ((LON که با استفاده از یک دستگاه خارجی استخوان ها جدا شده و دراز می شوند. سپس میله ای سازگار با بدن در محل قرار می گیرد و فضای کافی برای رشد استخوان فراهم می کند.

تکنیک دیگری نیز وجود دارد که همراه با میله ای با خاصیت و مکانیزم مغناطیسی است که در محل قرار می گیرد و از هر گونه دستگاهی در خارج از بدن مبرا می باشد. بهترین و کم درد ترین روش برای افزایش قد است.

چه مراحلی در افزایش قد اتفاق می افتند؟

به طور کلی 3مرحله در افزایش قد وجود دارد، که بر روی پاها به طور همزمان انجام می شوند:

  • عمل جراحی – وسیله ای مخصوص بر روی هر دو پا نصب می شود و سپس استئوتومی یا بریدگی استخوان اعمال می شود و تکه های استخوان سرانجام با دستگاهی ثابت می شوند.
  • افزایش طول – در این مرحله، افزایش طول عضو در حدود 1 هفته پس از جراحی آغاز می شود. پاسخ بدن به این شرایط به استقامت و درمان فضاهای خالی دارد که روزانه بین 0.75 تا 1 میلی متر است.
  • ثبات و پایداری – که به مرحله ی استحکام نیز مشهور است. این حالت در پایان دوره ی افزایش طول اتفاق می افتد و که به دفعات نزدیک به هم اتفاق می افتد.( برای مثال دو بار در دوره ی افزایش طول )

چگونه نوسازی و تجدید استخوان ها پس از عمل جراحی اتفاق می افتد؟

بیماران به تدریج برای راه رفتن بدون چوب دستی در طی دوره ی استحکام بخشی تشویق می شوند. همچنین پزشکان نرمش ها یی برای آن ها برای سریعتر به نتیجه رسیدن در نظر می گیرند. تقریبا برای داشتن تغییری 5 تا 6 سانتی متر حدود 5 تا 7ماه بیماران باید تحت نظر متخصصین باشند. آن ها با گذشت 2 تا 3 هفته به فعالیت های روزانه ی خود باز می گردند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: