علل ایجاد ترک های پوستی

0
حاملگی 300x225 - علل ایجاد ترک های پوستی
ترک حاملگی

در ایجاد ترک های پوستی کشیدگی پوست یکی از عوامل ایجاد کننده است. عوامل دیگری نظیر دوران بارداری، بالا و پایین رفتن وزن، دوران بلوغ و برخی بیماری ها نیز موثر هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - علل ایجاد ترک های پوستی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - علل ایجاد ترک های پوستی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - علل ایجاد ترک های پوستی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ترک های دوران بلوغ معمولا روی ران ها، سینه و باسن ایجاد میشود.ولی ترک های دوران بارداری روی نواحی شکم و سینه ایجاد میشود.ترک های پوستی درآاقایان نیز ایجاد میشود.

ترک های پوستی قابل بهبود هستند یا خیر؟

معمولا ترک های پوستی مانند ترک های دوران بارداری ناگهانی و بدون نشانه خاصی ظاهر میشوند از این رو توجه به آنها برای پیشگیری حائز اهمیت هستند. چرا که هرچه درمان زودتر آغاز شود نتیجه بهتری خواهد داشت.

مواردی که در اینجا پیشنهاد میشود:

1- روغن جوانه گندم

2-ویتامین C

3- گلیکولیک اسید

4- فراورده های حاوی پپتید

5-رتینوئیدها

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

6-درمان با لیزر

300x200 - علل ایجاد ترک های پوستی
ترک حاملگی

دوران هایی که احتمال ایجاد ترک بیشتر است: 

احتمال ایجاد این ترک ها در هنگام بلوغ، بارداری و تغییرات وزنی بیشتر است. سن اولین بارداری در بروز ترک های بارداری نقش به سزایی دارد. بین ۸۰% تا ۹۰% بانوانی که در سنین بین ۱۶ تا ۲۰ سالگی باردار شده اند دچار ترک های پوستی می شوند، در حالی که احتمال بروز این ترک ها در بانوانی که اولین بارداری آنها پس از ۳۵ سالگی است بسیار کمتراست .

در هر باز زایمان احتمال ایجاد ترک بارداری هست حتی اگر زایمان اول پوست بدون تغییر بوده باشد.وراثت و رنگ پوست نقشی در ایجاد ترک های پوستی ندارند و هیچ کدام معیاری صد در صد در تعیین نوع پوست از نظر بروز یا عدم بروز ترک های پوستی نمی باشد.

از بین رفتن کامل ترک ها ممکن نیست ولی این را نیز باید در نظر گرفت که بدون درمان نیز این ترک ها به خودی خود کمتر نمیشوند، با درمان به موقع و رعایت نکات لازم بعد از چند هفته شاهد کمرنگ شدن و کاهش عمق و پهنا و رنگ آنها خواهید بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: