از سیر تا پیاز در مورد عمل لیپوساکشن، بیشتر بدانید!!!

0
flacidez colageno elastina 2035794 300x150 - از سیر تا پیاز در مورد عمل لیپوساکشن، بیشتر بدانید!!!
از سیر تا پیاز در مورد عمل لیپوساکشن، بیشتر بدانید!!!

لیپوساکشن

لیپوساکشن از طریق مکشن چربی ها، آن ه را از بدن خارج می کند. در طی لیپوساکشن، لوله های بسیار ریز و باریک و دارای لبه های ضخیم در شکاف های کوچکی به درون پوست متصل هستند. چربی از طریق این لوله به بیرون کشیده می شود. پزشک با حرکت دادن لوله ها و قرار دادن آن ها در محل های مورد نظر زیر پوست، چربی مورد نظر را شناسایی کرده و آن را به بیرون هدایت می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - از سیر تا پیاز در مورد عمل لیپوساکشن، بیشتر بدانید!!! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - از سیر تا پیاز در مورد عمل لیپوساکشن، بیشتر بدانید!!! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - از سیر تا پیاز در مورد عمل لیپوساکشن، بیشتر بدانید!!! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در طول سال ها، تکنیک های تازه تری روی کار آمده که سبب ایمن تر شدن، ساده تر شدن و بی درد تر شدن این روش شده است. که شامل:

  • لیپوساکشن تومسن- از بی حسی موضعی در نواحی اتصال لوله ها به پوست استفاده می شود. سپس مقدار زیادی ماده ی بیهوشی مانند لیدوکائین و اپینفرین به سلول های چربی محل مورد نظر تزریق می شوند. لیپوساکشن تومسن نیازی به بیهوشی کامل به گونه ای که شما در طول عمل به خواب فرو بروید ندارد.
  • الترا سوند-کمک دهنده به لیپوساکشن- این روش از تکنیک الترا سوند برای مایع ساختن چربی موجود در زیر پوست برای راحتر تخلیه شدن استفاده می کند. از این تکنیک در خارج ساختن چربی از گردن، بالای شکم، پهلوها و پشت می توان بهره برد.
  • لیزر-کمک دهنده به لیپوساکشن-در این تکنیک از اشعه های لیزر با توان پایین برای مایع کردن چربی و راحت تخلیه شدن آن از کانال ها استفاده می شود.

لیپوساکشن معمولا روشی سرپایی ست که در مراکز درمانی، کلینیک ها و بیمارستان ها انجام می شود.معمولا به استراحت طولانی مدت نیازی ندارد مگر اینکه مقدار بسیار زیادی چربی تخلیه شده باشد.  از بیحسی های موضعی استفاده می شود و معمولا به مسکن برای آرام ساختن درد نیازی نیست. اگر بیمار تصمیم به تخلیه ی مقدار بسیار زیادی چربی ست، پس از بی حسی های موضعی در برخی بخش ها و بیهوشی کلی استفاده می شود.

نتایج پایانی

پس از عمل، محل مورد نظر به سختی بانداژ شده و تا از التهاب، کبودی و درد جلوگیری کند. این نوارها به مدت ۳ تا ۴ هفته به دور محل مورد نظر بسته می ماند. انتظار کبودی ها و التهاباتی را حداقل در ۷ تا ۱۰ روز آینده داشته باشید.

مایعاتی از سوراخ های روی پوستتان ممکن است تا چندین روز به بیرون ترشح شود، لطفا نگران نباشید و تنها از آنتی بیوتیک یا چرک خشکن برای جلوگیری از عفونت استفاده کنید. اکثر افراد پس از این عمل قادر به انجام کارهای روزانه ی خود هستند.

کاربرد های لیپوساکشن

هدف اصلی لیپوساکشن فرم دهی به بدن است، در واقع هدف زیبایی دارد، و برای کاهش وزن تعبیه نشده است. لیپوساکشن معمولا برای چربی نواحی که با رژیم و ورزش از بین نمی روند کاربرد دارد. این روش معمولا برای تخلیه ی چربی در ران ها برای خانم ها و کمر و پشت برای آقایان کاربرد دارد. صورت، گردن، شکم، پشت، باسن، پاها و بالای بازوها محل های قابل درمان با لیپوساکشن هستند.

لیپوساکشن معمولا در کنار دیگر جراحی ها استفاده می شود برای مثال: جراحی جمع کردن شکم یا تامی تاک، کوچک کردن سینه و لیفت صورت.

لیپوساکشن خاصیت درمانی نیز دارد برای مثال:

  • رفع تومور خوش خیم چرب (لیپوماز)
  • کاهش اندازه ی سینه های مردان که به طور عجیبی بزرگ شده اند
  • لیپودیستروفی- رفع مشکل متالیسم چربی در برخی از منطق بدن
  • درمان تعریق شدید زیر بغل

لیپوساکشن برای درمان چاقی استفاده نمی شود و سلولیت و استرچ مارک ها و یا ترک های پوستی را درمان نمی کند.

چگونگی عملکرد لیپوساکشن

لیپوساکشن برای برداشت چربی از مکان های کوچک موثر است. اما اگر شما دوباره چربی برداشت شده را پس از مدتی جایگزین کنید ممکن است به شکل یک برآمدگی و یا در منطقه ای دیگر شکل بگیرد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

لیپوساکشن معمولا سبب سفت شدن پوست نمی شود مگر در یک مورد، که لیزر لیپوساکشن است. معمولا افراد جوان پوستی ارتجاعی دارند و سریعتر بدن به حالت قبل باز می گردد.

مخاطرات لیپوساکشن

این روش باید به دست پزشکی متخصص و مجرب اجام شود چرا که در غیر این صورت خطرات جبران ناپذیری شما را تهدید خواهد کرد:

  • کبودی التهاب و بی حسی در نواحی انجام عمل
  • سوزش و خارش و همچنین ایجاد اسکار هایی در محل انجام عمل
  • پوست شل و آویزان پس از انجام عمل

عوارض جانبی شایع با ریسک کمتر

  • تغییر دائمی رنگ پوست
  • نا مسطح شدن سطح پوست در نواحی انجام عمل
  • آسیب به عصب ها و پوست. در روش التراسود گرمای ایجاد شده ممکن است سبب سوختگی و تخریب لایه ی پوستی شود.

پس از تخلیه ی چربی اگر دوباره چربی ها جبران شوند و به بدن باز گردند دیگر در محل گذشته انباشه نمی شوند بلکه ممکن است دور اندام هایی ماند قلب یا کبد جمع شوند که از چربی های موجود در زیر سطح پوست خطرناکتر هستند. پس توصیه می شود پس از تخلیه ی چربی به روش لیپوساکشن، دوباره وزن اضافه نکنید.!!!

لینک منبع

گردآورنده: میترا کرمانیان

لطفا تجربیات و اطلاعاتتان را با ما مبادله کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: