سرعت بخشیدن به رشد مو بعد از کاشت مو

0
300x177 - سرعت بخشیدن به رشد مو بعد از کاشت مو
سرعت بخشیدن به رشد مو بعد از کاشت مو

بسیاری از افراد، ممکن است در طول دوره ی زندگی خود ریزش مو را تجربه کنند. ریزش مو ممکن است نتیجه ی بیماری، تغذیه ضعیف و یا سایر جراحی ها باشد. از دیگر موارد ریزش مو میتوان به گذر زمان (پیری) و تاریخچه خانوادگی اشاره کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - سرعت بخشیدن به رشد مو بعد از کاشت مو پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - سرعت بخشیدن به رشد مو بعد از کاشت مو پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - سرعت بخشیدن به رشد مو بعد از کاشت مو نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کاشت مو، روش جراحی متداولی است که می تواند به رویش مجدد موها در منطقه ی طاس سر کمک کند. براساس بررسی های آکادمی درماتولوژی آمریکا، رشد موهای مجدد حدود 6 ماه زمان میبرد تا به صورت طبیعی جلوه کند. مراقبت های مناسب بعد از عمل جراحی می تواند نتایج عمل پیوند مو را مطلوب تر و به رشد سریع آنها منجر شود.

پس از عمل پیوند،با موهای خود به آرامی رفتار کنید. داروهای تجویزی پزشکتان را به موقع و طبق دستور العمل استفاده کنید. برای جلوگیری از اخلال در پیوند مو، فشار حداقل را به مو وارد کنید تا زمانی که پزشک نگفته است از شامپو استفاده نکنید و هنگام استفاده در انتخاب شامپو دقت کنید. دقت داشته باشید شامپو ها برای تمیز کردن ناحیه ی کاشت و پیوند مو استفاده میشوند.

موها را به آرامی شست و شو دهید و از انجام حرکات مالشی سر اکیدا خودداری کنید. هرگز آب را با فشار زیاد روی موها نگیرید و برای خشک کردن از یک حوله ی نرم استفاده کنید.

بعد از عمل پیوند ممکن است در آن منطقه احساس خارش کنید. هرگز با ناخن پوست سر خود را نخارانید.

بعد از پیوند مو، فعالیت روزمره ی خود را کاهش دهید و فعالیت هایی نظیر دویدن و دوچرخه سواری را برای حداقل 7 تا 10 روز متوقف کنید. استراحت در این دوره می تواند از شکست پیوند مو در مناطق انجام گرفته جلوگیری کند.

به خاطر داشته باشید یک برنامه ی غذایی سالم و خوب می تواند باعث سرعت بخشیدن به فرآیند رشد مو گردد و از مواد غذایی سرشار از آنتی اکسیدان نظیر( زغال اخته، گیلاس، فلفل وگوجه فرنگی) استفاده کنید و از خوردن مواد غذایی که ممکن است باعث بروز واکنش های آلرژیک شود (سویا، گندم و فرآورده های لبنی) خودداری کنید. هر روز حدود 6 تا 8 لیوان آب بنوشید.

پس از اینکه پزشک به شما اجازه ی دستکاری و ماساژ سر داد، میتوانید 3 قطره از اسانس رزماری را با مریم گلی و نعناع مخلوط کرده و به آن 1 قاشق غذاخوری زیتون بیفزایید.

با توجه به تحقیقات انجام شده در دانشگاه مری لند، این ترکیبات می توانند باعث تحریک رشد موی جدید شود. مخلوط حاصله را یک تا دوبار در روز به سر زده و به آرامی ماساژ دهید.

در صورتیکه قصد استفاده از ماینوکسیدیل دارید حتما قبل از استفاده ی سرخود، با پزشک صحبت کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

مقالات بعدی ما را در این زمینه، تکنیک های مختلف کاشت مو و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: