رژیم لاغری با یک ماده غذایی ارزان و در دسترس

0
8048 740x414 - رژیم لاغری با یک ماده غذایی ارزان و در دسترس
رژیم لاغری با یک ماده غذایی ارزان و در دسترس

رژیم لاغری با یک ماده غذایی ارزان و در دسترس

چرا تخم مرغ به عنوان یک ماده غذایی معجزه گر برای رژیم لاغری شناخته شده است؟ تخم مرغ  یکی از مهم ترین غذاهایی است که می توانید برای لاغر شدن بخورید.  تخم مرغ سرشار ار بهترین پروتئین  ، چربی های سالم و بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است.  تخم مرغ دارای چندین ویژگی منحصر به فرد است  که سبب کاهش وزن می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - رژیم لاغری با یک ماده غذایی ارزان و در دسترس پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - رژیم لاغری با یک ماده غذایی ارزان و در دسترس پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - رژیم لاغری با یک ماده غذایی ارزان و در دسترس نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله به دلایل تأثیر تخم مرغ در رژیم لاغری  پی خواهید برد.

خوردن تخم مرغ چه تأثیری در رژیم لاغری  دارد؟

تخم مرغ کم کالری است

ساده ترین راه برای از دست دادن وزن ، کاهش مصرف کالری روزانه  است.  یک عدد تخم مرغ بزرگ در حدود 78 کالری دارد.  اما مواد مغذی آن به خصوص در زرده بسیار زیاد است.

یک وعده غذایی تخم مرغ معمولاً شامل حدود 2 تا 4 تخم مرغ است. سه عدد تخم مرغ بزرگ پخته شده حاوی کمتر از 240 کالری است.  شما می توانید با افزودن مقدار زیادی از سبزیجات به آن ، سیر شوید در حالی که فقط درحدود  300 کالری مصرف کرده اید.

فقط به یاد داشته باشید که اگر تخم مرغ خود را در روغن یا کره سرخ کنید ، حدود 50 کالری برای هر قاشق چایخوری کره به آن اضافه کرده اید.

تخم مرغ سیر کننده است  

تخم مرغ به دلیل محتوای پروتئین بالا،  مغذی و سیر کننده است.  غذاهای حاوی پروتئین بالا برای کاهش اشتها و افزایش احساس سیری در مقایسه با غذاهای حاوی پروتئین کمتر فوق العاده هستند.  وعده های غذایی تخم مرغ در مقایسه با وعده های غذایی دیگر با همان کالری باعث سیری کامل و کاهش مصرف غذا در وعده های بعدی می شود.

علاوه بر این ، پیروی از رژیم غذایی با پروتئین بالا می تواند تا 60٪ افکار وسواسی در مورد مواد غذایی را کاهش دهد. همچنین ممکن است اشتهای شما را برای خوردن وعده بعدی  نصف کند.

تخم مرغ متابولیسم بدن شما را افزایش می دهد

I1eS0 - رژیم لاغری با یک ماده غذایی ارزان و در دسترس
مصرف تخم مرغ متابولیسم بدن شما را افزایش می دهد

تخم مرغ حاوی تمام اسید آمینه ضروری با نسبت مناسب می باشد.  به این معنی است که بدن شما به راحتی میتواند از پروتئین موجود در تخم مرغ برای نگهداری و سوخت و ساز خود استفاده کند.

خوردن یک ماده غذایی با پروتئین بالا باعث افزایش میزان متابولیسم به میزان 80 تا 100 کالری در روز می شود که به نام فرآیند اثر گرمائی مواد غذایی شناخته می شود. اثر گرمائی مواد غذایی این است که انرژی بیشتری برای سوخت و ساز مواد غذایی حاوی پروتئین نیاز دارد.  که برای هضم و جذب چربی ها و یا کربوهیدرات ها نیازی به این میزان از انرژی نیست.

این به این معنی است که غذاهای حاوی پروتئین مانند تخم مرغ به شما کمک می کنند کالری بیشتری مصرف کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

تخم مرغ یک صبحانه عالی برای شروع روز شما است

خوردن تخم مرغ به خصوص در وعده صبحانه برای کاهش وزن مفید است. بسیاری از مطالعات تأثیرات خوردن تخم مرغ را در صبح  در مقایسه با خوردن صبحانه های دیگر با همان کالری مقایسه کرده اند.

مطالعات متعدد در باره زنان دارای اضافه وزن نشان می دهد که خوردن تخم مرغ به جای شیرینی باعث کاهش احساس خستگی و مصرف کالری کمتر در 36 ساعت بعدی می شود.

همچنین نشان داده شده است که خوردن تخم مرغ به مدت بیش از 8 هفته در وعده صبحانه باعث کاهش  وزن می شود.

همچنین  یک مطالعه مشابه در مردان نیز به همین نتیجه رسید. و نشان داد که  صبحانه شامل تخم مرغ در مقایسه با یک صبحانه شامل شیرینی به میزان قابل توجهی مصرف کالری را در 24 ساعت بعدی کاهش می دهد. افرادی که صبحانه تخم مرغ می خروند ،  بیشتر احساس سیری می کنند.

علاوه بر این ، خوردن تخم مرغ در صبح باعث ایجاد ثبات قند خون و پاسخ به انسولین می شود. و در همان حال  گرلین (هورمون گرسنگی)  را سرکوب می کند.

gnw75bk9pw23964lf9e 600x497 - رژیم لاغری با یک ماده غذایی ارزان و در دسترس
تخم مرغ یک صبحانه عالی برای شروع روز شما است

خوردن تخم مرغ  در وعده صبحانه  موجب شد احساس سیری برای مدت طولانی تری باقی بماند و میل به غذا خوردن مجدد کمتر شود.  همچنین خوردن تخم مرغ برای صبحانه موجب شد که افراد در مردان در مقایسه با خوردن صبحانه های دیگر، در وعده های ناهار و شام حدود 270 تا 470 کالری کمتر مصرف می کنند.

این کاهش چشمگیر مصرف کالری غیرعادی و بی دردسر است. پس تنها کاری که لازم است شما انجام دهید تا لاغر شوید ، خوردن تخم مرغ برای صبحانه است.

تخم مرغ ارزان است و سریع آماده می شود  

افزودن تخم مرغ  به رژیم غذایی بسیار آسان است. زیرا ارزان است و همیشه در دسترس می باشد و   ظرف چند دقیقه آماده می شود.

تخم مرغ  را به هر صورتی که طبخ کنید ، به طرز شگفت انگیزی خوشمزه است.  آن  را می توان به صورت  آب پز شده ، نیمرو ، و یا در ترکیب با مواد غذایی دیگر به صورت انواع املت های خوشمزه مصرف کرد.

تهیه املت با چند عدد تخم مرغ و سبزیجات مختلف برای صبحانه  برای از دست دادن سریع وزن مناسب است.

لاغری موضعی با خوردن تخم مرغ   

dxvsdv - رژیم لاغری با یک ماده غذایی ارزان و در دسترس
لاغری موضعی با خوردن تخم مرغ

اگر می خواهید به صورت موضعی لاغر شوید ، اضافه کردن تخم مرغ به رژیم غذایی شما ممکن است یکی از ساده ترین کارهایی باشد که می توانید  انجام دهید.  خوردن تخم مرغ شما را سیر می کند و در طول روز کالری کمتری مصرف می کنید.

علاوه بر این ، تخم مرغ منبع خوبی از بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی برای افرادی است که معمولاً در رژیم غذایی خود کمبود دارند. خوردن تخم مرغ ، به خصوص برای صبحانه ، ممکن است بهترین گزینه ای باشد که شما در رژیم  لاغری خود از آن استفاده می کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: