روند انجام لیزر لایه بردار ( تهاجمی و غیر تهاجمی)

0

روند انجام لیزر لایه بردار ( تهاجمی و غیر تهاجمی)

لیزر لایه بردار تهاجمی یک درمان سرپایی محسوب می شود، که قبل از آن باید صورت کاملا شسته شود و برای چشم ها محافظی تهیه گردد. پزشک متخصص پوست شما را یا بیحسی موضعی می پوشاند. برای لایه برداری در سطح وسیعی به همراه بیحسی موضعی از قرص های مسکن نیز کمک میگیرند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - روند انجام لیزر لایه بردار ( تهاجمی و غیر تهاجمی) پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - روند انجام لیزر لایه بردار ( تهاجمی و غیر تهاجمی) پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - روند انجام لیزر لایه بردار ( تهاجمی و غیر تهاجمی) نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در طی لیزر های تهاجمی لایه بردار پوست، پرتو شدی لیزر به طور مستقیم به پوست تابیده می شود که قدرت بالایی دارد. این پرتو سبب نابودی سطح خارجی پوست (اپیدرم) و ایجاد گرما در (درم) می شود و پوست را به تولید کلاژن تحریک می کند. با تولید توده های کلاژن، پست حالتی سفت تر و صاف تر پیدا می کند. این روش، بسته به روش مورد استفاده و اندازه منطقه درمان در حدود 30 دقیقه طول می کشد.

لیزر های غیر تهاجمی در کلینیک هم می توان انجام داد. منطقه ی مورد نظر برای درمان باید کاملا تمیز شود، و برای چشم ها از محافظ استفاده شود. پزشک شما ممکن است پوستتان را دو ساعت قبل بیحس کرده باشد. قبل از لیزر غیر تهاجمی، پزشک ممکن است از اسپری سرمازا، ژل آب سرد یا هوای سرد به منطقه ی درمان بزند. این لیزر سبب آسیب رسیدن به کلاژن زیر پوست می شود و آن ها را به ساخت کلاژن های جدید تحریک می کند.

لیزر لایه بردار غیر تهاجمی بین 15 دقیقه تا 1 ساعت طول می کشد که البته به روش مورد استفاده و اندازه منطقه درمان بستگی دارد. برای دستیابی به نتایج مورد نظر، یک سری درمان به طور معمول در طول دوره برای بیمار برنامه ریزی می شود.

Beauty Equipment Fractional CO2 Laser Skin Surgical Laser Device VF9 1 1 226x300 - روند انجام لیزر لایه بردار ( تهاجمی و غیر تهاجمی)
لیزر CO2 فرکشنال

پس از لیزر لایه بردار

پس از فرآیند لیزر لایه بردار تهاجمی پوست

در ابتدای درمان به این روش، پوست دچار تورم و خارش است. در این شرایط از پوست ماده ای زرد رنگ تراوش می کند. به منظور جلوگیری از ایجاد زخم، پوسته ها را از سطح پوست جدا نکنید.

پزشک شما ممکن است برای این ناحیه پمادی تجویز کرده باشد. یا از شما بخواهد که محل را بانداژ کنید. همچنین برای کاهش درد پس از لیزر برای شما قرص های مسکن نیز تجویز می نماید. و از شما می خواهد تا از کمپرس های آب یخ استفاده نمایید.

در حال پوست شما رو به بهبود است، به طور مداوم آن را با آب، سالین، استیک اسید تمیز کنید و از پماد های محافظ مانند ژل پترولیوم استفاده نمایید. معمولا پس از یک یا دو هفته – – هنگامی که پوست جدید به طور کامل ناحیه تحت درمان را پوشش می دهد شما می توانید از لوازم آرایشی برای پنهان کردن هر قرمزی بر سطح پوست استفاده کنید.

پس از لیزر غیر تهاجمی

پوست شما ممکن است به طور موقت قرمز و متورم شود. در محل از کمپرس آب یخ استفاده نمایید. و همچنین بلافاصله پس از درمان قادر به استعمال مواد آرایشی هستید.

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

شما از چه روشی برای زیباسازی و جوانسازی پوست خود استفاده می کنید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: