روش های اشتباه در کاهش وزن ( رژیم)

0
healthing eating hair food 1 300x199 - روش های اشتباه در کاهش وزن ( رژیم)
روش های اشتباه در کاهش وزن ( رژیم)

در این مقاله به بررسی روش های اشتباه در کاهش وزن می پردازیم، لطفا تا انتها مطلب را دنبال کنید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - روش های اشتباه در کاهش وزن ( رژیم) پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - روش های اشتباه در کاهش وزن ( رژیم) پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - روش های اشتباه در کاهش وزن ( رژیم) نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

معجزه ی آب میوه و سبزیجات در کاهش وزن×××

نوشدیدن مخلوط آب میوه و سبزیجات ۵ بار در روز و اجتناب از خوردن دیگر غذاها برای کاهش وزن به نظر ایده ای جالب و موثر است.

کری گلسمن (متخصص تغذیه افراد مشهور) در این رابطه می گوید: ” هنگامی که شما سبزیجات و میوه ها را به شکل نوشیدنی میل می کنید شانس استفاده از فیبر آن ها را از دست می دهید. که سبب یبوست و انسداد روده می شود. تقریبا کالری از بدن شما دفع نمی شود. همچنین در این روش شما اصلا هیچ چیز را نمی جویید و به مرور زمان ممکن است به افسردگی دچار شوید چرا که پریشانی ذهنی برای شما به دنبال خواهد داشت. در پایان باید بگویم شما در واقع مقدار زیادی مواد غذایی بی مصرف وارد بدنتان کرده اید و به وزنتان افزوده اید. اگر به استعمال آب میوه و سبزیجات اصرار دارید، مشکلی نیست، تنها از آن برای بخشی از رژیم غذایی استفاده کنید.”

photo 2016 12 13 03 53 23 209x300 - روش های اشتباه در کاهش وزن ( رژیم)
اعتدال در خوردن غذا×××

دکتر ایستر بلوم معتقد است: ” تصور کنید ما هر روز هرچه می خواهیم تا حد اعتدال مصرف کنیم، در نتیجه به سرعت چاق خواهیم شد. اعتدال در حقیقت به معنای هر دو هفته یک بار و یا هر ماه یکبار است. بعلاوه خوردن یک اسکوپ بستنی هر روز حدود ۸۷۵ کالری به وزن شما و ۳۵۰۰ کالری در ماه به وزن شما اضافه خواهد کرد. مصرف چربی و شکر در دراز مدت مثلا در یک ماه حدود ۱ پوند به وزن شما می افزایند که دقیقا قسمت میانی بدن را هدف می گیرند. عادات غذایی کوچک مشکلات بزرگی را به بار می آورند.”

اجتناب از نوشیدن در هنگام غذا خوردن×××

برخی از کتاب ها و سی دی های آموزشی تغذیه به مخاطبان خود توصیه می کنند که از نوشیدن آب در هنگام غذا خوردن خود داری کنند. چرا که از نظر آن ها آب سبب رقیق شدن آنزیم های هضم غذا می شود و کار بدن برای هضم غذا به مراتب سختتر می شود. از خرید این محصولات جدا خود داری کنید!!!!

دکتر ایلانا ملستین درباره می گوید:” این بی معنی ترین توصیه ایست که به عمرم شنیده ام! چرا که تمام مواد غذایی مصرفی ما همگی از آب ساخته شده اند. برخی میوه ها و سبزیجات از ۹۶ درصد آب تشکیل شده اند. پنیر شامل ۳۷ درصد آب، گوشت گاو شامل ۷۰درصد آب و حتی کره شامل ۱۵ درصد آب است. بنابراین شما در هنگام میل کردن این غذاها در واقع با هر لقمه یک لیوان کوچک آب می نوشید. همچنین نوشیدن آب سبب کاهش پرخوری و هضم بهتر غذا می شود. همچنین چون شما با شکم خالی شروع به خوردن غذا می کنیم میل نمودن آب در این حالت به کنترل وزن کمک شایانی می کند.”

میان وعده های کوچک در طول روز میل نمایید×××

خوردن میان وعده های کوچک در طول روز برای پر نگه داشتن شما و کاهش میلتان به خوردن زیاد، تا حدی اشتباه است. دکتر بلوم می گوید: ” مطالعات جدید در رابطه با خوردن ۵ تا ۶ وعده ی غذایی در طول روز برای متابولیسم بهتر، این موضوع را رد می کند. زیرا چیزی که می خورید مهم است و نه تعداد وعده های شما. بهترین راه برای کاهش وزن، تمرکز بر خوردن پروتئین، سبزیجات، چربی های سالم، و میوه ها در طول روز برای ثبات قند خون است و در پایان باید گفت خوردن شام کربوهیدراتی به خواب راحت کمک می کند.”

حذف چربی از رژیم غذایی خود×××

حذف چربی های مضر خوب است اما چربی های سالم ( کینوا، سیب زمینی، لوبیا، کدو) به هیچوجه توصیه نمی شود.

گلسمن می گوید:” در مواجهه با مراجعانم، به گفتن چربی دوست شماست علاقه دارم. جالب است بدانید خوردن غذاهای بدون چربی باعث افزایش پهلوهایتان می شود. زمانیکه چربی از غذا حذف شود شکر و افزودنی های شیمیای جایگزین می شوند.”

لینک منبع: http://stylecaster.com/beauty/bad-diet-advice/

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

گردآورنده: میترا کرمانیان

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: